Lowlands 2017

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Ik ben ook heel benieuwd wat van eerdenburg ons morgen gaat vertellen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.431
1.096
Ondanks dat er op dit Forum niet animo voor is denk ik vind ik het nieuwe nummer van PVRIS (komt op Lowlands) erg fijn! Erg veel zin om deze band weer aan het werk te zien over 9 dagen en op Lowlands!:D

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/RJiRx6PTpyw" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid257770"></iframe>

Vond dat andere nummer, white noise, al meer dan leuk. Wil zeker even kijken op LL
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
roluf wrote:
Ik ben ook heel benieuwd wat van eerdenburg ons morgen gaat vertellen.


Hoezo morgen? Mis ik wat ?
Op Twitter/Facebook:
"Er wordt nu al hard gewerkt op het Lowlandsterrein want er gaat heel wat veranderen... Eric vertelt je er morgen alles over!"

Met daarbij een foto van Eric van Eerdenburg bij een of ander bouwvoertuig.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zouden Vince Staples en Tove Lo nog iets leuks met Flume samen doen op LL? Tenslotte ook samen op SKin van Fulme te vinden. Lijkt me wel tof!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.630
625
Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.

The Afghan Whigs staan ook al in Paradiso op 9 augustus, dus vrees van niet. A Blaze Of Feather verwacht ik wel eigenlijk.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Van de nieuwe Pukkelop namen mogen The Afghan Whigs, A Blaze Of Feather en Boef wel komen.

Iedere persoon die vind dat Boef op Lowlands mag komen, zou een festivalban moeten krijgen van tenminste vijf jaar..... :cool:

Maar van de drie namen die je noemt, zijn er twee zwaar ok, dus let's call it even....
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.164
2.092
https://www.facebook.com/events/285958198448885/420491964995507/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2229%22%2C%22ref_notif_type%22%3A%22admin_plan_mall_activity%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D&ref=notif&notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1493718484664218

Festivalterrein wordt aangepast:

- Meerderdere ingangen, soepeler binnekomen
- Bravo wordt een soort kathedraal voor beter zicht, grotere tent
- Alpha wordt een kleinere tent, half openluchtpodium, maar lichtshow is nog wel goed te zien door aanwezigheid tent, ook geen palen enzo meer, beter zicht
- Geen transport meer midden door het festivalterrein
- Schoorstenen verplaatsten en krijgen redesign. Komt bij 24uurstent.
 

LowlandsNick

Nieuw lid
28 apr 2017
3
0
Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.

The Afghan Whigs staan ook al in Paradiso op 9 augustus, dus vrees van niet. A Blaze Of Feather verwacht ik wel eigenlijk.

Ik hoop het, zou echt te gek zijn om Ben Howard weer te zien op Lowlands!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Indiaantje89 wrote:
Van de nieuwe Pukkelop namen mogen The Afghan Whigs, A Blaze Of Feather en Boef wel komen.


Iedere persoon die vind dat Boef op Lowlands mag komen, zou een festivalban moeten krijgen van tenminste vijf jaar…..
1f60e.svg


Maar van de drie namen die je noemt, zijn er twee zwaar ok, dus let’s call it even….
Ik ken alleen die nieuwe singel van hem (Habiba), en die vind ik eerlijk gezegd best te pruimen. In ieder geval stukken beter dan dingen als Ronnie Flex of SMIB naar min persoonlijke smaak. Niet dat ik er naar ga kijken als ik er ben, maar lijkt me toch een naam die niet echt te missen is voor LL aangezien hij een van de hotste rappers is uit NL van dit moment.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.443
1.930
https://www.facebook.com/events/285958198448885/420491964995507/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2229%22%2C%22ref_notif_type%22%3A%22admin_plan_mall_activity%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D&ref=notif&notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1493718484664218

Festivalterrein wordt aangepast:

– Meerderdere ingangen, soepeler binnekomen
– Bravo wordt een soort kathedraal voor beter zicht, grotere tent
– Alpha wordt een kleinere tent, half openluchtpodium, maar lichtshow is nog wel goed te zien door aanwezigheid tent, ook geen palen enzo meer, beter zicht
– Geen transport meer midden door het festivalterrein
– Schoorstenen verplaatsten en krijgen redesign. Komt bij 24uurstent.

Klinkt allemaal goed. Met name de aanpassing aan de Alpha kan wel eens heel plezierig zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Zo die aanpassingen van het terrein vind ik echt top ! Tenminste als ik het op de juiste manier interpreteer.
Gewoon open ingang(en) tussen camping en terrein , grotere bravo en half open Alpha lijken me allemaal prima aanpassingen.
Best positief verrast eigenlijk.

Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.

Echt ? Ik heb hier nog geen seconde aan gedacht hoor. Lijkt me ook echt niet dat ze dit doen... Maarja hoop het dan ook echt niet.

Iedere persoon die vind dat Boef op Lowlands mag komen, zou een festivalban moeten krijgen van tenminste vijf jaar…..
Hahaha, eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, maar zou me niet verbazen als die er gewoon staat, zullen genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. (Kijk naar Ronnie Flex, Broederliefde etc) . Niet voor mij (en jou) wel voor anderen :)
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Het gaat me eigenlijk niet eens om de muziek maar om de persoon "Boef". Wat een hufter is dat. Schandalig wat hij privé uitspookt; vechtpartijen, politie treiteren, intimidatie etc. Zo'n persoon moet gewoon overal gemeden worden. Bizar dat dit figuur niet overal uitgekotst wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Het gaat me eigenlijk niet eens om de muziek maar om de persoon “Boef”. Wat een hufter is dat. Schandalig wat hij privé uitspookt; vechtpartijen, politie treiteren, intimidatie etc. Zo’n persoon moet gewoon overal gemeden worden. Bizar dat dit figuur niet overal uitgekotst wordt.
Daar heb je wel helemaal gelijk in. Maar ik denk dat ze daar bij LL maling aan hebben. Het is ook niet iets "wat ik wil" maar lijkt me zo'n act waar ze niet echt om heen kunnen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Nieuwe veranderingen klinken inderdaad erg positief! Ik ben heel benieuwd. En fack Boef man, laat die gast maar lekker thuisblijven.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.431
1.096
Veranderingen zien er goed uit, maar staan wat mij betreft los van 25 jaar LL
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Ik denk dat ik de aanpassingen ook heel tof ga vinden. Wat ik er echt van vond laat ik je weten rond 22 Augustus ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken