Lowlands 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
EddieVerder wrote:
Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.
Echt ? Ik heb hier nog geen seconde aan gedacht hoor. Lijkt me ook echt niet dat ze dit doen… Maarja hoop het dan ook echt niet.

Eric van Eerdenburg boekte eerder Royksopp en Robyn niet omdat hij dat te EDM vond. Ik mag hopen en verwacht ook dat ze die links laten liggen.

Ben ook benieuwd of ze Boef gaan boeken. Elk jaar staat er toch weer zo'n gekke hiphop act in de Bravo maar ik hoop net zoals jullie dat Lowlands daarvoor gaat passen. Ik vind Boef echt nog wel wat maatjes erger van Lil Kleine en denk ook dat het Lowlands publiek niet zo op hem zit te wachten.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
https://www.facebook.com/events/285958198448885/420491964995507/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2229%22%2C%22ref_notif_type%22%3A%22admin_plan_mall_activity%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D&ref=notif&notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1493718484664218

Festivalterrein wordt aangepast:

– Meerderdere ingangen, soepeler binnekomen
– Bravo wordt een soort kathedraal voor beter zicht, grotere tent
– Alpha wordt een kleinere tent, half openluchtpodium, maar lichtshow is nog wel goed te zien door aanwezigheid tent, ook geen palen enzo meer, beter zicht
– Geen transport meer midden door het festivalterrein
– Schoorstenen verplaatsten en krijgen redesign. Komt bij 24uurstent.

En hoe zit het me de brug, gaat die ook verdwijnen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Benjamin wrote:
EddieVerder wrote:
Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.
Echt ? Ik heb hier nog geen seconde aan gedacht hoor. Lijkt me ook echt niet dat ze dit doen… Maarja hoop het dan ook echt niet.

Eric van Eerdenburg boekte eerder Royksopp en Robyn niet omdat hij dat te EDM vond. Ik mag hopen en verwacht ook dat ze die links laten liggen.

Ben ook benieuwd of ze Boef gaan boeken. Elk jaar staat er toch weer zo’n gekke hiphop act in de Bravo maar ik hoop net zoals jullie dat Lowlands daarvoor gaat passen. Ik vind Boef echt nog wel wat maatjes erger van Lil Kleine en denk ook dat het Lowlands publiek niet zo op hem zit te wachten.
Ik vind hem kwalitatief best in orde. Hij heeft alleen een belachelijk jonge aanhang ivm dat Youtube gebeuren. Maar ik hoor best kwaliteiten in die jongen (meer dan bij een Lil Kleine of Ronnie Flex). Een Migos vind ik ook exht niet veel beter naar mijn persoonlijke smaak. Die Habiba vind ik in ieder geval ren degelijke plaat.

Ik zit niet op hem te wachten ofzo, maar zou het muzikaal geen schande vinden als ze hem toch boeken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Als ze boef boeken staat hij (gokje) in de x-ray. Net als broederliefde vorig jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vind hem kwalitatief best in orde. Hij heeft alleen een belachelijk jonge aanhang ivm dat Youtube gebeuren. Maar ik hoor best kwaliteiten in die jongen (meer dan bij een Lil Kleine of Ronnie Flex). Een Migos vind ik ook exht niet veel beter naar mijn persoonlijke smaak. Die Habiba vind ik in ieder geval ren degelijke plaat.

Op muzikaal vlak zitten we dan niet bepaald op een lijn kijkend naar de artiesten die je noemt. ;)
Boef heeft enkele tracks/features die ik ook best wel prima vind. Maar het grof en Habiba zijn echt draken van platen haha. Ik vind zijn teksten te voorspelbaar en hij valt erg vaak in herhaling. En Migos tja... dat is ook gewoon hele dikke hype nu. Dé hiphop act uit Amerika waar we nog heeeel veel van gaan horen die alleen maar hits de tent in zullen gooien.

Ik zou het ook geen schande vinden maar toch hoop ik er niet zo op. Lil Kleine konden ze tijdens zijn 'doorbreek jaar' boeken met heel die New Wave bende. Dat maakte een leuke act voor een volledig uurtje. Boef is in dat opzicht wel iets meer een solo artiest. Al heeft hij natuurlijk ook genoeg vriendjes om hem bij te staan. Echter lijkt een vol uurtje Boef mij iets teveel van het goede. Maar we zullen het zien hahah. Ik zag in ieder geval veel positieve reacties langskomen bij zijn Pukkelpop boeking. Al hebben ze daar ook wel wat jonger publiek.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
De nieuwe single van Nothing But Thieves is uit en hij is echt heerlijk! Kijk nu alweer uit om ze te zien, ze zijn live ge-wel-dig. Die hard fan hier haha
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Ik vind hem kwalitatief best in orde. Hij heeft alleen een belachelijk jonge aanhang ivm dat Youtube gebeuren. Maar ik hoor best kwaliteiten in die jongen (meer dan bij een Lil Kleine of Ronnie Flex). Een Migos vind ik ook exht niet veel beter naar mijn persoonlijke smaak. Die Habiba vind ik in ieder geval ren degelijke plaat.

Op muzikaal vlak zitten we dan niet bepaald op een lijn kijkend naar de artiesten die je noemt.
1f609.svg

Boef heeft enkele tracks/features die ik ook best wel prima vind. Maar het grof en Habiba zijn echt draken van platen haha. Ik vind zijn teksten te voorspelbaar en hij valt erg vaak in herhaling. En Migos tja… dat is ook gewoon hele dikke hype nu. Dé hiphop act uit Amerika waar we nog heeeel veel van gaan horen die alleen maar hits de tent in zullen gooien.
Ik heb er al een paar keer mijn best voor gedaan voor Migos, maar het kwartje wil maar niet vallen voor mij. Ik kan me ook heel lastig daar een "feestje" bij voorstellen. Dus die ga ik overslaan denk ik, maar genoeg andere mooie acts dit jaar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vond nothing but thieves heel strak spelen in de Melkweg. Ik ga ook zeker kijken op lowlands. En nu meteen die nieuwe track luisteren
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Migos had bij mij ook tijd nodig, maar nu vind ik het echt heel vet. Heb wel alleen het laatste album geluisterd. Maar aangezien bij mij dat kwartje wel is gevallen kan ik wel degelijk stellen dat dat een groot feest gaat worden!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.682
666
De nieuwe single van Nothing But Thieves is uit en hij is echt heerlijk! Kijk nu alweer uit om ze te zien, ze zijn live ge-wel-dig. Die hard fan hier haha

Net ook geluisterd, maar ben er nog niet onderste boven van het nieuwe nummer. Van hun eerdere album vind ik If I Get High en Wake Up Call erg goed. Nog niet live gezien, dus denk dat ik ze wel tussendoor meepik op LL, als het schema het toelaat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Migos had bij mij ook tijd nodig, maar nu vind ik het echt heel vet. Heb wel alleen het laatste album geluisterd. Maar aangezien bij mij dat kwartje wel is gevallen kan ik wel degelijk stellen dat dat een groot feest gaat worden!
Vanavond nogmaals een poging wagen dan.

Kijk wel ontzettend uit naar Death Grips _O_, welk podium gaan die staan denken jullie?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
De nieuwe single van Nothing But Thieves is uit en hij is echt heerlijk! Kijk nu alweer uit om ze te zien, ze zijn live ge-wel-dig. Die hard fan hier haha


Net ook geluisterd, maar ben er nog niet onderste boven van het nieuwe nummer. Van hun eerdere album vind ik If I Get High en Wake Up Call erg goed. Nog niet live gezien, dus denk dat ik ze wel tussendoor meepik op LL, als het schema het toelaat.
Ik heb ze op Pinkpop en in de melkweg gezien en ze wisten me beide keren weg te blazen, maar het is dan ook precies mijn soort muziek. Ik zou het je zeker aanraden even te kijken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.300
roluf wrote:
Als ze boef boeken staat hij (gokje) in de x-ray. Net als broederliefde vorig jaar.


Ehm.. Broederliefde stond vorig jaar in een stampvolle Heineken
1f609.svg
Ik wil niet eens weten wat er zou zijn gebeurd als dat in de X-Ray moest.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
oh, een collega zij dat ze, ze gezien had in de x-ray. Ikzelf kom niet in de buurt van die muziek, niet zo mijn ding Haha. Maar kan me idd voorstellen dat de aheineken uitpuilt voor ze...
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Wessel wrote:
Benjamin wrote:
EddieVerder wrote:
Vrees ook een beetje dat The Chainsmokers nog naar LL komen. Hoop het alleen niet, want waarschijnlijk hoge spot en duur, plus niet interessant.
Echt ? Ik heb hier nog geen seconde aan gedacht hoor. Lijkt me ook echt niet dat ze dit doen… Maarja hoop het dan ook echt niet.


Eric van Eerdenburg boekte eerder Royksopp en Robyn niet omdat hij dat te EDM vond. Ik mag hopen en verwacht ook dat ze die links laten liggen.

Ben ook benieuwd of ze Boef gaan boeken. Elk jaar staat er toch weer zo’n gekke hiphop act in de Bravo maar ik hoop net zoals jullie dat Lowlands daarvoor gaat passen. Ik vind Boef echt nog wel wat maatjes erger van Lil Kleine en denk ook dat het Lowlands publiek niet zo op hem zit te wachten.


Ik vind hem kwalitatief best in orde. Hij heeft alleen een belachelijk jonge aanhang ivm dat Youtube gebeuren. Maar ik hoor best kwaliteiten in die jongen (meer dan bij een Lil Kleine of Ronnie Flex). Een Migos vind ik ook exht niet veel beter naar mijn persoonlijke smaak. Die Habiba vind ik in ieder geval ren degelijke plaat.

Ik zit niet op hem te wachten ofzo, maar zou het muzikaal geen schande vinden als ze hem toch boeken.

He kijk...die lieve jongen met kwaliteiten is weer eens in het nieuws:

https://wnl.tv/2017/05/03/zoveelste-veroordeling-boef-20-uur-taakstraf-slopen-politieauto/

Dit keer "slechts" voor het slopen van een politieauto.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Boef from da Hood ?

Ben het helemaal met bovenstaande opmerkingen eens. Deze meneer wil geen onderdeel zijn van onze maatschappij.... waarom die jongen een podium geven?
Blijkbaar is de kwaliteit qua muziek niet voldoende om zich te onderscheiden en doet deze meneer dat graag op een andere manier...... het feit alleen al dat wij er aandacht en een mening over geven ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik vond nothing but thieves heel strak spelen in de Melkweg. Ik ga ook zeker kijken op lowlands. En nu meteen die nieuwe track luisteren

Ben benieuwd, straks even luisteren. Nog nooit live gezien, dus staat zeker op mijn lijstje ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Boef from da Hood
1f602.svg


Ben het helemaal met bovenstaande opmerkingen eens. Deze meneer wil geen onderdeel zijn van onze maatschappij…. waarom die jongen een podium geven?
Blijkbaar is de kwaliteit qua muziek niet voldoende om zich te onderscheiden en doet deze meneer dat graag op een andere manier…… het feit alleen al dat wij er aandacht en een mening over geven
1f62c.svg
Sorry maar ik vind dat onzin, Messi doet ook aan belastingontduiking, maar dan nog blijft Messi een goede voetballer. Zijn 2 dingen die je los van elkaar moet zien.

Want als we die beredenering gaan volgen dan hoef je nooit meer een rapper op Lowlands te boeken (hier generaliseer ik een de rapper behoorlijk, maar je snapt wat ik bedoel).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken