Lowlands 2017

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
89
oh, een collega zij dat ze, ze gezien had in de x-ray. Ikzelf kom niet in de buurt van die muziek, niet zo mijn ding Haha. Maar kan me idd voorstellen dat de aheineken uitpuilt voor ze…

Denk dat je door de war bent met SBMG , die stonden wel in de X-Ray maar kwamen vervolgens niet opdagen omdat ze vast stonden op de weg ofzo.
Vervolgens zijn ze de volgende dag heel vroeg alsnog gekomen.

Broederliefde stond inderdaad in een volle Heineken ;-)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
@Marc wrote:
Boef from da Hood
1f602.svg


Ben het helemaal met bovenstaande opmerkingen eens. Deze meneer wil geen onderdeel zijn van onze maatschappij…. waarom die jongen een podium geven?
Blijkbaar is de kwaliteit qua muziek niet voldoende om zich te onderscheiden en doet deze meneer dat graag op een andere manier…… het feit alleen al dat wij er aandacht en een mening over geven
1f62c.svg



Sorry maar ik vind dat onzin, Messi doet ook aan belastingontduiking, maar dan nog blijft Messi een goede voetballer. Zijn 2 dingen die je los van elkaar moet zien.

Want als we die beredenering gaan volgen dan hoef je nooit meer een rapper op Lowlands te boeken (hier generaliseer ik een de rapper behoorlijk, maar je snapt wat ik bedoel).

Dat mag je ook vinden. Niks mis mee. Verder is dat naar mijn mening appels met peren vergelijken. Verder heb ik daar niet genoeg verstand van wat goede rap is of niet. Wat ik wel weet is dat deze meneer een vervelend mannetje is en er voor mij dus niet hoeft te staan. Verder ben ik niet zo op de hoogte wat die andere rappers die er staan op hun kerfstok hebben. Ik heb nu eenmaal meer bewondering voor een artiest of sporter als het ook nog een mooi mens is ?
 
1 mei 2017
289
0
Mocht Boef worden geboekt, is dat een goed moment voor een bierdouchemanifestatie (zoals ze met glitter deden bij Slayer een paar jaar terug).

Kijken of het heerschap ons dan de kankermoeder zal volschelden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.628
695
Mocht Boef worden geboekt, is dat een goed moment voor een bierdouchemanifestatie (zoals ze met glitter deden bij Slayer een paar jaar terug).

Kijken of het heerschap ons dan de kankermoeder zal volschelden.


Je kunt ook in je tent met een playboy gaan masturberen. Dat is beter dan deze onzin te plaatsen. Ik dacht dat LL bezoekers zo openminded waren
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.286
8.985
Mocht Boef worden geboekt, is dat een goed moment voor een bierdouchemanifestatie (zoals ze met glitter deden bij Slayer een paar jaar terug).

Kijken of het heerschap ons dan de kankermoeder zal volschelden.


Ik dacht dat LL bezoekers zo openminded waren

Waarom dacht je dat?

En de muziek van Boef is natuurlijk niet top. Weet hij zelf ook wel. Gewoon even gek doen.

En festivals om 'gewoon even gek' op te doen zijn er al genoeg. Laat Lowlands maar een thuishaven blijven voor mensen die muziek heel belangrijk vinden. Min of meer toch.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Mocht Boef worden geboekt, is dat een goed moment voor een bierdouchemanifestatie (zoals ze met glitter deden bij Slayer een paar jaar terug).

Kijken of het heerschap ons dan de kankermoeder zal volschelden.


Je kunt ook in je tent met een playboy gaan masturberen. Dat is beter dan deze onzin te plaatsen. Ik dacht dat LL bezoekers zo openminded waren

We weten in ieder geval waar jouw voorkeur ligt..... veel plezier met je playboy dan..... ik ga denk ik dan wat anders leuks kijken, ben je waarschijnlijk niet gewend op Pinkpop dat er tegelijk meerdere dingen spelen die ook nog leuk kunnen zijn.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.535
5.387
Precies, als Boef komt is het gewoon 1 van de 150 acts die er staan, dan zal er vast wel iets boeiender spelen dan dat. Daarom snap ik die commotie hier ook niet echt. Leek mij alleen een logische act aangezien hij ook Pukkelpop staat.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
oh, een collega zij dat ze, ze gezien had in de x-ray. Ikzelf kom niet in de buurt van die muziek, niet zo mijn ding Haha. Maar kan me idd voorstellen dat de aheineken uitpuilt voor ze…

Mijn muziek ook niet perse. Was wel fantastisch om te zien hoeveel jonge mensen verbroederd waren in hun positieve vibe...!
Stond als ouwe lul met een biertje te grijnzen!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Dat is ook zeker wat waard Stefan! Ik ben 32, ben ik dan al oud? Gaat wel een beetje die kant op ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.628
695
We weten in ieder geval waar jouw voorkeur ligt….. veel plezier met je playboy dan….. ik ga denk ik dan wat anders leuks kijken, ben je waarschijnlijk niet gewend op Pinkpop dat er tegelijk meerdere dingen spelen die ook nog leuk kunnen zijn…..

Wat van datgene wat ik zei snap je niet? Het gaat er mij om dat als je al oproept tot een bierdouche voor een artiest die je niet leuk vind dat erg kinderachtig bent hence de playboy vergelijking. En zelfs op Pinkpop moet je soms kiezen tussen 2 leuke dingen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Haha, ik kan me niet voorstellen dat ik niet meer naar festivals ga.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
We weten in ieder geval waar jouw voorkeur ligt….. veel plezier met je playboy dan….. ik ga denk ik dan wat anders leuks kijken, ben je waarschijnlijk niet gewend op Pinkpop dat er tegelijk meerdere dingen spelen die ook nog leuk kunnen zijn…..

Wat van datgene wat ik zei snap je niet? Het gaat er mij om dat als je al oproept tot een bierdouche voor een artiest die je niet leuk vind dat erg kinderachtig bent hence de playboy vergelijking. En zelfs op Pinkpop moet je soms kiezen tussen 2 leuke dingen.

Ik geef nergens aan dat ik voor een bierdouche ben en wauw 2 leuke dingen ??
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Precies, als Boef komt is het gewoon 1 van de 150 acts die er staan, dan zal er vast wel iets boeiender spelen dan dat. Daarom snap ik die commotie hier ook niet echt.

Puur om die reden moet ik dan toch ook nog wel eventjes zeggen waarom zou je hem dan nog boeken??
Ja het gaat misschien wat domme tieners over de streep trekken die niet doorhebben dat Boef in elke willekeurige kroeg zijn 6 nummers 10x in het weekend ten gehoren brengt. Maar boek hem dan niet puur om zo'n zielige clown buiten je festival te houden. Muzikaal en kwa populariteit mag het prima zijn maar verdomme wat is die gast een sneue vent.

Ik heb er al een paar keer mijn best voor gedaan voor Migos, maar het kwartje wil maar niet vallen voor mij. Ik kan me ook heel lastig daar een “feestje” bij voorstellen.

Niet?!!??
Die mannen hebben de hit van 2016 en hebben echt een prima album afgeleverd. Helaas is de Migos hype nog niet helemaal overgewaaid naar Nederland en hoor je het (te) weinig terug op de Nederlandse radio. Maar op Coachella zie je toch dat iedereen flink wild wordt als die mannen het podium beklimmen. En het is daarnaast ook wel weer eens fijn dat er weer in rapgroepje doorbreekt die niet 80% van een bandje af laten komen. Dit gaat gewoon een van de feestjes van Lowlands 2017 worden. Trust me on this one.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.535
5.387
Ieder zijn ding, maar nu genoeg over Boef.

Lowlands kan Spinvis toch bijna niet meer laten lopen na wederom zo'n goed album?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.625
622
Ik vind ook dat Lowlands Undeclinable Ambuscade niet kan laten lopen. Zeker met de LL geschiedenis die ze hebben.
 
1 mei 2017
289
0
Niet?!!??
Die mannen hebben de hit van 2016 en hebben echt een prima album afgeleverd. Helaas is de Migos hype nog niet helemaal overgewaaid naar Nederland en hoor je het (te) weinig terug op de Nederlandse radio. Maar op Coachella zie je toch dat iedereen flink wild wordt als die mannen het podium beklimmen. En het is daarnaast ook wel weer eens fijn dat er weer in rapgroepje doorbreekt die niet 80% van een bandje af laten komen. Dit gaat gewoon een van de feestjes van Lowlands 2017 worden. Trust me on this one.

Migos zal lachen worden, maar ze zullen juist wel een hoop van een bandje laten komen. Al die Atlanta trapgasten leunen op hun studio vocalen.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
begin nu toch wel benieuwd te worden naar die 'speciale 25 - jaar meldingen'. vind daar vooralsnog weinig van terug.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken