@Marc wrote:
Boef from da Hood
Ben het helemaal met bovenstaande opmerkingen eens. Deze meneer wil geen onderdeel zijn van onze maatschappij…. waarom die jongen een podium geven?
Blijkbaar is de kwaliteit qua muziek niet voldoende om zich te onderscheiden en doet deze meneer dat graag op een andere manier…… het feit alleen al dat wij er aandacht en een mening over geven
Sorry maar ik vind dat onzin, Messi doet ook aan belastingontduiking, maar dan nog blijft Messi een goede voetballer. Zijn 2 dingen die je los van elkaar moet zien.
Want als we die beredenering gaan volgen dan hoef je nooit meer een rapper op Lowlands te boeken (hier generaliseer ik een de rapper behoorlijk, maar je snapt wat ik bedoel).
Dat mag je ook vinden. Niks mis mee. Verder is dat naar mijn mening appels met peren vergelijken. Verder heb ik daar niet genoeg verstand van wat goede rap is of niet. Wat ik wel weet is dat deze meneer een vervelend mannetje is en er voor mij dus niet hoeft te staan. Verder ben ik niet zo op de hoogte wat die andere rappers die er staan op hun kerfstok hebben. Ik heb nu eenmaal meer bewondering voor een artiest of sporter als het ook nog een mooi mens is ?