Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Dan hou ik me daar maar aan vast...... ?
Heb sowieso niet echt namen waar ik op hoop oid
LOA met een nieuw album, maar zal wel niet...... hun akoestische optreden was toen legendarisch, toen de muren gesloopt werden omdat nog meer mensen naar binnen wilden komen ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.503
5.347
LOA... help me even :)?

Als ik even rond kijk naar andere festivals rond Lowlands dan heb ik ook weinig "wensen" meer. Het valt me overigens wel op dat we nog vrij weinig grote Nederlandse acts hebben dit jaar. Chef'Special, Ronnie Flex en Kovacs en dat is het wel een beetje? Dus daar verwacht ik nog wel iets van bij (Spinvis/Blaudzun, of wederom De Jeugd van Tegenwoordig/The Opposites), misschien nog iets van onze zuiderburen erbij zoals Triggerfinger?

NIet dat ik daar op zit te wachten, maar dat soort namen verwacht ik er nog wel bij.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Life of Agony :)

http://www.lowlove.nl/historie/lowlands-1997/

Klopt, hoeft van mij ook niet zonodig, maar wel opvallend. Als het maar geen boef wordt ?
Dool verwacht ik ook nog wel en Stavast
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Denk dat de vrijdag voor mij persoonlijk een clash dag gaat worden. Moderat is voor mij een must-see, aangezien ze er ook voor een tijdje mee gaan stoppen. Ik ben bang dat ze tegenover een van de headliners staan in de Bravo. Dus fingers crossed voor een clash.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Denk dat de vrijdag voor mij persoonlijk een clash dag gaat worden. Moderat is voor mij een must-see, aangezien ze er ook voor een tijdje mee gaan stoppen. Ik ben bang dat ze tegenover een van de headliners staan in de Bravo. Dus fingers crossed voor een clash.
Is er al een dagindeling bekend? Heb ik iets gemist?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Paul wrote:
Denk dat de vrijdag voor mij persoonlijk een clash dag gaat worden. Moderat is voor mij een must-see, aangezien ze er ook voor een tijdje mee gaan stoppen. Ik ben bang dat ze tegenover een van de headliners staan in de Bravo. Dus fingers crossed voor een clash.


Is er al een dagindeling bekend? Heb ik iets gemist?

Yep! https://www.facebook.com/events/957802114332776/1248841351895516/?notif_t=admin_plan_mall_activity&notif_id=1494952511889605
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Paul wrote:
Denk dat de vrijdag voor mij persoonlijk een clash dag gaat worden. Moderat is voor mij een must-see, aangezien ze er ook voor een tijdje mee gaan stoppen. Ik ben bang dat ze tegenover een van de headliners staan in de Bravo. Dus fingers crossed voor een clash.


Is er al een dagindeling bekend? Heb ik iets gemist?

Nee nog niet, maar op het FOK! forum is al op verschillende sites van de artiesten gespot op welke dag ze spelen:
http://forum.fok.nl/topic/2373623/1/25
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Sorry voor het kwartet aan posts... App deed vreemd. En ik wilde het heel graag weten, aangezien ik de zondag waarschijnlijk moet missen.

Thanks voor de linkjes! Die van BKS had ik al gespot... verkeerde topic dus! ?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
visdave34 wrote:
aangezien ik de zondag waarschijnlijk moet missen.

Introductieweek van universiteit? Heb in mijn omgeving namelijk mensen die daar last van hebben.
Haha, nee... daar ben ik zo'n 18 jaar te oud voor...

Laatste weekend van de zomervakantie, dus the mrs. en ik willen dan graag ons zoontje ophalen bij z'n oppas die zondag zodat we 'm zelf weer maar school kunnen brengen de eerste schooldag.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Laatste weekend van de zomervakantie, dus the mrs. en ik willen dan graag ons zoontje ophalen bij z’n oppas die zondag zodat we ‘m zelf weer maar school kunnen brengen de eerste schooldag.

Vorig jaar stond LCD op de zondag Dave. Ik weet het zoontjes zijn belangrijk maar geschiedenis kan geschreven worden....

Nee sorry, hahah
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Joris wrote:
visdave34 wrote:
aangezien ik de zondag waarschijnlijk moet missen.


Introductieweek van universiteit? Heb in mijn omgeving namelijk mensen die daar last van hebben.


Haha, nee… daar ben ik zo’n 18 jaar te oud voor…

Laatste weekend van de zomervakantie, dus the mrs. en ik willen dan graag ons zoontje ophalen bij z’n oppas die zondag zodat we ‘m zelf weer maar school kunnen brengen de eerste schooldag.

Dat is een goede teren natuurlijk. Ben blij dat de schoolvakantie hier een weekje langer duurt :). Anders zou het hier ook tot problemen kunnen leiden ....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Joris wrote:
visdave34 wrote:
aangezien ik de zondag waarschijnlijk moet missen.


Introductieweek van universiteit? Heb in mijn omgeving namelijk mensen die daar last van hebben.


Haha, nee… daar ben ik zo’n 18 jaar te oud voor…

Laatste weekend van de zomervakantie, dus the mrs. en ik willen dan graag ons zoontje ophalen bij z’n oppas die zondag zodat we ‘m zelf weer maar school kunnen brengen de eerste schooldag.

Dat is een goede reden natuurlijk. Ben blij dat de schoolvakantie hier een weekje langer duurt :). Anders zou het hier ook tot problemen kunnen leiden ....
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
visdave34 wrote:
Laatste weekend van de zomervakantie, dus the mrs. en ik willen dan graag ons zoontje ophalen bij z’n oppas die zondag zodat we ‘m zelf weer maar school kunnen brengen de eerste schooldag.

Vorig jaar stond LCD op de zondag Dave. Ik weet het zoontjes zijn belangrijk maar geschiedenis kan geschreven worden….

Nee sorry, hahah
Kicking me when I'm down, Wessel. Thanks, buddy! ?

Als het dit jaar LCD was die er op zondag stond, had ik er wel een flinke ruzie voor over gehad om mijn vrouw alleen naar huis te laten gaan ?
Die kleine gaat me later groot gelijk geven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken