Lowlands 2017

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.432
1.096
NAS? Aangezien deze ook Roskilde doet?
Is wel balen voor EvE want ik denk dat dit wel een tegenvaller is gezien de populariteit van deze beste man. Ook omdat ze het er over hadden dat het meer hiphop zou worden.

Benieuwd wie PP als vervanger gaat halen....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Chance is bijna niet te boeken meer voor de komende jaren vrees ik. In de VS staat hij al te headlinen op Lollaplaooza en Boston Calling. Had een uniek kans geweest voor Lowlands om hem binnen te hengelen (en wat ze blijkbaar dus ook wel hadden gedaan).

Maar ik denk dat je dit niet zomaar kan vervangen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Als ik dan een hiphop act mag kiezen, hoop ik echt heel erg op Danny Brown als vervanger van Chance. ;-) Hoop doet leven he ;-)
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Denk dat Chance The Rapper inderdaad geboekt was voor Lowlands, dit heeft Haven Festival gepost: HAVEN being one of the four festivals affected by this. Chance was aangekondigd voor Way Out West, Pukkelpop en Haven. Welk festival zou het 4e geweest zijn: Lowlands.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Mijn must see's: The xx, alt-J, Flume, Iggy Pop, Migos, Moderat, Cashmere Cat, Future Islands, Glass Animals, Mac DeMarco, Sampha, The Shins, Car Seat Headrest, Palace en Vince Staples. Aka, gaat never nooit lukken om het allemaal te zien :'(
 

LowlandsNick

Nieuw lid
28 apr 2017
3
0
Dus 0,0 % kans meer dat Chance nog komt?

Pukkelpop heeft namelijk hun facebookpost waarin ze melden dat Chance heeft gecanceld met als reden "scheduling conflicts" gewist en nu opnieuw een bericht gestuurd, maar dit keer met de tekst dat er "even onduidelijkheid is over het optreden" en ze het zo snel mogelijk proberen op te lossen...

Dus misschien is er nog hoop (?)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Als bon iver op lowlands staat maakt de rest van het programma niet meer uit. Potverdikkie wat wil ik die vent graag een keer live zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Zie ook weinig tot geen acts die op een of andere manier in relatie staan tot 25 jaar bestaan. Terwijl dat wel eerder besproken was.
Waar is dat besproken? Ik gok dat ze er in de randprogrammering wel wat mee doen. Maar verder moeten ze het doen met wat er tourt.

Maar met die laatste lichting is er voor mij wel erg veel bijgekomen en het gaat weer een top Lowlands worden. Zo'n Spin Te Kú is ook weer tof gevonden voor in de Lima, waar vinden ze dat soort bandjes toch altijd.
 

Basenadriaan

Playlistbediener
17 jun 2013
12
0
Ik zou nog wel The Naked and Famous en/of Foster the People willen zien.
zijn dit nog mogelijkheden voor Lowlands? Lijken me leuke toevoegingen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ondanks dat er op dit Forum niet animo voor is denk ik vind ik het nieuwe nummer van PVRIS (komt op Lowlands) erg fijn! Erg veel zin om deze band weer aan het werk te zien over 9 dagen en op Lowlands!:D

[video]https://www.youtube.com/watch?v=RJiRx6PTpyw[/video]
 

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
50
0
Pukkelpop bevestigt net dat Chance The Rapper zijn Europese tour heeft gecanceld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken