Kanye West

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Het album is geen tegenvaller, in ieder geval. Sterke plaat. Begin langzaam toch verliefd te worden op veel van die nummers: FML, Waves, Ultralight Beam, Wolves, Real Friends, No More Parties In L.A., Famous, Fade.

Momenteel zeg ik dat 'ie net niet zo goed is als MBDTF, maar wie weet hoe ik er over een week over denk! :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.914
6.145
Beetje meer trap dan wat ik van 'm gewoon ben maar hm echt vrij goed album vind ik hoor! Sommige combinaties in de nummers zijn mss iet wat vreemd maar het maakt ze wel uniek (bv. dat gospelkoor..)
Aanraders: No More Parties In LA, Waves, Ultralight Beam & Real Friends :)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik begin een beetje medelijden met Kanye te krijgen. Als je nu zijn twitter-feed een beetje doorleest krijg je al snel het vermoeden dat hij een soort manische episode heeft. Het is redelijk bekend dat Kanye een ontzettend harde werker is, en dat hij vooral rond album releases vrijwel niet slaapt, maar het begint nu wel een beetje door te slaan. TLOP is verder wel echt goed, maar niet op het niveau MBDTF of Yeezus. Ook zit er een foutje in 'Wolves', een drumtrack begint rond 1:25 te spelen terwijl die er duidelijk niet in hoort.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik begin een beetje medelijden met Kanye te krijgen. Als je nu zijn twitter-feed een beetje doorleest krijg je al snel het vermoeden dat hij een soort manische episode heeft. Het is redelijk bekend dat Kanye een ontzettend harde werker is, en dat hij vooral rond album releases vrijwel niet slaapt, maar het begint nu wel een beetje door te slaan.
Ja, maar godzijdank wordt het album er niet minder geniaal op! :p

TLOP is verder wel echt goed, maar niet op het niveau MBDTF of Yeezus.
Weet ik niet, hoor. Ik vind Yeezus goed, maar ik heb het album niet op zo'n hoog voetstuk staan dat dit album niet in de buurt komt. Ik vind dit album muzikaal heel divers en interessant. Ik vind van Yeezus de tracks Hold My Liquor, I'm In It, Guilt Trip en Send It Up wel leuk en binnen het album passen, maar weinig eigen persoonlijkheid hebben. Nou ja, en dan hou je zes nummers over. Wel zes geniale, maar het is toch wel een beetje schaars. Dat heb ik op dit album minder. En wat ik tof aan TLOP vind is dat zelfs de nummers die ik wat minder leuk vind, nog wel interessante wendingen hebben.

Ook zit er een foutje in ‘Wolves’, een drumtrack begint rond 1:25 te spelen terwijl die er duidelijk niet in hoort.
Luister je de officiele release?Want ik hoor op mijn laptopboxjes zo gauw niks wat niet hoort (zal morgen nog even luisteren met mijn goede speakerset). Aan de andere kant twitterde Kanye vandaag dat hij de release gaat 'fixen', dus zelfs als er een foutje inzat, dan is die er uit zodra de fysieke release uitkomt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Luister je de officiele release?Want ik hoor op mijn laptopboxjes zo gauw niks wat niet hoort (zal morgen nog even luisteren met mijn goede speakerset). Aan de andere kant twitterde Kanye vandaag dat hij de release gaat ‘fixen’, dus zelfs als er een foutje inzat, dan is die er uit zodra de fysieke release uitkomt.

Ondertussen is hij alweer van gedacht veranderd en komt er volgens hem geen release meer, enkel TIDAL.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kid wrote:
Luister je de officiele release?Want ik hoor op mijn laptopboxjes zo gauw niks wat niet hoort (zal morgen nog even luisteren met mijn goede speakerset). Aan de andere kant twitterde Kanye vandaag dat hij de release gaat ‘fixen’, dus zelfs als er een foutje inzat, dan is die er uit zodra de fysieke release uitkomt.


Ondertussen is hij alweer van gedacht veranderd en komt er volgens hem geen release meer, enkel TIDAL.

Ja, we zullen zien... Er komt in ieder geval nog wel een nieuwe versie van Wolves, dus in welke vorm dan ook... daar wacht ik nog wel even op.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Niet heel relevant voor dit jaar, maar wellicht kunnen sommige fans hem komende jaren verwachten op de festivalweides. Hier in ieder geval een topic voor de Kanye fans.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Hey anyone wanna start a boyband? ;)

Wanneer kwam dat nieuwe album van Kanye nou? Deze week geloof ik toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Livestream met release party schijn te volgen zijn. Verwacht het album dus binnen een paar uur?!!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Welk album diggen jullie het meest? Ye of Kids see ghosts? En why?

Ben wel benieuwd wat de rest hier ervan vindt :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
9//10 KIDS SEE GHOSTS
8/10 Daytona / Ye
7,5/10 NASIR

Dit shift nog wel dagelijks :) Heerlijk!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken