Kanye West

Jeff1617899554

Playlistbediener
22 jan 2016
31
0
Wow was niet eens een topic voor God aka Kanye ;) grapje toch
Maar ik kijk wel uit naar SWISH wordt vast niet zo goed als MBDTF maar deze track klinkt wel damn straight https://soundcloud.com/kanyewest/nomorepartiesinla
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Earlier this month, Kanye West finally announced the release date for Swish, the follow-up to 2013's Yeezus. It's out February 11 via Def Jam. Today, he's shared the tracklisting on Twitter. Swish – which West is calling "the best album of all time" – includes the already-released tracks "Real Friends" and "No More Parties in LA," as well as the previously-revealed "Wolves" and "Fade." Check it out below.



Nouja, hij heeft in ieder geval wel de goede intentie met zijn album.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Fade, Real Friends, Wolves, No More Parties in L.A. Hele diverse tracks, heel erg geniaal en op een manier 'classic Kanye', dus ik geloof compleet in deze hype. Kan Kanye ooit iets beters maken dan zijn eerste twee albums? Vast niet, maar het lijkt wel echt een memorabel album te worden. Alleen jammer dat er geen skits op staan; daar is 'ie zo goed in. :eek:
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Alleen jammer dat er geen skits op staan; daar is ‘ie zo goed in.
Rappen kan ie niet, alleen verwijzingen/samples e.d zijn meestal heel tof gedaan. Enige interessante aan Kanye
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kid wrote:
Alleen jammer dat er geen skits op staan; daar is ‘ie zo goed in.

Rappen kan ie niet, alleen verwijzingen/samples e.d zijn meestal heel tof gedaan. Enige interessante aan Kanye

1. Daar ben ik het niet mee eens. Het is iemand die enorm veel ziel en emotie in zijn raps, gesproken woord, kan leggen. Dat is voor mij echt de grootste reden dat ik 'm luister. Ook veel van zijn teksten vind ik steengoed en persoonlijk.
2. Op een skit hoef je niet per se te rappen. Je ziet op zijn eerste twee albums dat hij met de kleine tussenstukjes de albums gewoon heel veel kleur geeft.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Het is iemand die enorm veel ziel en emotie in zijn raps, gesproken woord,
Dit is nieuw voor me.


Ook veel van zijn teksten vind ik steengoed en persoonlijk.
lol, mag hopen dat dit niet serieus is, ik probeer nu nummers te verzinnen waar ik de tekst kan waarderen. Maar de eerste dingen die in me opkomen zijn
https://www.youtube.com/watch?v=6vwNcNOTVzY
https://www.youtube.com/watch?v=vt0Diud2z0w
https://www.youtube.com/watch?v=ViGNBLQpGWE
https://www.youtube.com/watch?v=XA9rgrVQX2g
Achja persoonlijk is het wel...

Voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen Kanye West, integendeel.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Oh, dat is wel serieus, eigenlijk. Ik zat niet eens aan de liedjes te denken die jij noemde: Black Skinhead, Jesus Walks, High School Spirit, Gorgeous, Dark Fantasy, Gone, Niggaz in Paris.

Ik dig die combinatie van frustratie en speelsheid die in veel van zijn liedjes zitten gewoon heel erg. Zinnen als "What's a black beatle anyway, a fucking roach" vind ik gewoon erg leuk gevonden, alhoewel ik ook wel weet (uit mijn omgeving) dat het veel mensen niet veel meer doet dan een wenkbrauw optrekken. :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
https://twitter.com/kanyewest/status/692161181562310656

https://twitter.com/wavves/status/692172448423362560
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 159.766px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="692161181562310656" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

<iframe id="twitter-widget-1" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 159.766px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="692172448423362560" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

LOL :lol:
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hahaha mooi, ze hebben het ook wel te verduren. Ook eerst dat gedoe met supersoaker met King of Leon.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hahaha mooi, ze hebben het ook wel te verduren. Ook eerst dat gedoe met supersoaker met King of Leon.
Nou ja, het is ook wel een aansteller. Waves en Super Soaker zijn nou niet echt obscure woorden, die heeft 'ie niet uitgevonden.

(En hij deed het zelf ook met Way Too Much)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Hahaha mooi, ze hebben het ook wel te verduren. Ook eerst dat gedoe met supersoaker met King of Leon.


Nou ja, het is ook wel een aansteller. Waves en Super Soaker zijn nou niet echt obscure woorden, die heeft ‘ie niet uitgevonden.
Ach man, zo serieus moet je dat toch allemaal niet nemen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Looks like Kanye West isn't done tweaking with his new album. This morning, Yeezy appeared on Big Boy's radio show to talk about the album, amongst other topics. When asked if Waves was really the album's title, he said: "We don't have a name yet."
Previous titles for the album include So Help Me God and Swish. His wife, Kim Kardashian, recently posted a Twitter poll asking fans which title they liked the best.

Hahahaha dat is nog eens een marketingstrategie. Gewoon elke week de naam van je album veranderen en weer media aandacht krijgen. Al is het echt een kutalbum, vermakelijk is het in ieder geval.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Looks like Kanye West isn’t done tweaking with his new album. This morning, Yeezy appeared on Big Boy’s radio show to talk about the album, amongst other topics. When asked if Waves was really the album’s title, he said: “We don’t have a name yet.”
Previous titles for the album include So Help Me God and Swish. His wife, Kim Kardashian, recently posted a Twitter poll asking fans which title they liked the best.
Sowieso omdat hij drie weken geleden nog met schrijven was en ook nog vorige week de titel van een liedje heeft veranderd. Dan denk ik echt van: jongen, je hebt zogenaamd drie jaar aan dit album gewerkt, maar uiteindelijk heb je het geheel dus in drie maanden in elkaar gezet.

Word heel erg spannend of het een succes is en Kanye gewoon een bizarre manier van werken heeft of dat het simpelweg betekent dat het album een compleet wrak is. Na Real Friends en No More Parties in L.A. durf ik nog te geloven dat dit een meesterwerk gaat worden, maar twijfelen doe ik wel (en Kanye West zelf blijkbaar ook).

Ik ga het wel zien, donderdagavond aanstaande. Heel veel zin in! :)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nouja ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt is. Ik bedoel, er zit een heel proces voorafgaand aan de release waar hij geen invloed op heeft. Als het fysiek uit wordt gebracht gaat daar sowieso al drie maanden aan vooraf, dan is het onzin dat die album titel twee weken geleden veranderd is. (Of er gaan op lange termijn heel veel versies uitkomen). Maar ook gastartiesten regel je niet van de een op de andere dag, zeker Kendrick niet. Dus ik heb eerder het idee dat dit gewoon pure hype is.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dus ik heb eerder het idee dat dit gewoon pure hype is.

Dit moet haast wel, ik kan me ook niet voorstellen dat dit allemaal werk is van de afgelopen weken/maand. Hoe gek die hele Kanye ook wil niet is, ik heb er wel weer vertrouwen in.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
MRMantel wrote:
Dus ik heb eerder het idee dat dit gewoon pure hype is.

Dit moet haast wel, ik kan me ook niet voorstellen dat dit allemaal werk is van de afgelopen weken/maand. Hoe gek die hele Kanye ook wil niet is, ik heb er wel weer vertrouwen in.
Mwoah, toch steeds die foto's van het werken in de studio en allerlei collaborators over de vloer. Ik denk dat het album tot vandaag nog niet af was, hoor. Dat wil niet zeggen dat er niet hard aan gewerkt is, want neem als voorbeeld No More Parties in L.A.; daar werkt Kanye echt al sinds 2011 of zoiets aan.
Het zijn niet nummers die in één dag geschreven zijn, dus ze zijn hopelijk genoeg gepolisht, maar ik denk wel dat er last-moment nog veel werk aan is gedaan.

(En dat platenmaatschappijen/media dit uitbuiten om meer clicks te krijgen, lijkt me evident)

HYPED. Mensen hier die naar de livestream gaan?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://www.volkskrant.nl/media/is-kanye-west-nog-boos-genoeg-om-briljant-te-zijn~a4242213/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=free&utm_campaign=shared+content&hash=f8a0f7a2717f0dff233de4892453e378e549a260
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
http://www.nu.nl/muziek/4213510/taylor-swift-niet-blij-met-kanye-west-nummer.html

Gaan we weer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken