Een waanzinnig goede show van The War on Drugs vanavond in de oosterpoort. Bijna 2,5 uur vol gespeeld. Wat een band! Ik hoop op een headline spot op BKS volgend jaar.
Waar stond je? Ik heb hier namelijk echt totaal geen last van gehad en ben normaliter de eerste die hier last van heeft. Ik stond rechtsvoor overigens. Kan ook zijn dat mijn oordoppen ook Hollanders goed kunnen wegfilteren. Die waren wel erg ruim aanwezig. Toeristen?In de Muziekgieterij naar Explosions in the sky. Eerder weggegaan, omdat ik het publiek onuitstaanbaar kut vond overal. Praters, filmers, vervelende dansers. Heb nog iemand aangesproken, ben een keer van plek veranderd, maar was geen doen zo, waardoor ik mijn aandacht ook niet bij de muziek kon houden. Gelukkig heb ik dan een forum om het van me af te schrijven.
Midden en daarna links. Voornamelijk Fransen en Belgen toevallig.Waar stond je? Ik heb hier namelijk echt totaal geen last van gehad en ben normaliter de eerste die hier last van heeft. Ik stond rechtsvoor overigens. Kan ook zijn dat mijn oordoppen ook Hollanders goed kunnen wegfilteren. Die waren wel erg ruim aanwezig. Toeristen?
Aha, dan heb ik de goede keuze gemaakt. Hollanders vooral bij de bar gehoord. Die zullen hoofdzakelijk wel daar zijn gebleven (gelukkig).Midden en daarna links. Voornamelijk Fransen en Belgen toevallig.
Ik stond hier ook zo’n beetje en deze mensen waren inderdaad enooorm vermoeiend. Desondanks toch wel genoten, die band is echt mijn soundtrack geweest tijdens vele reisjes en heb ze altijd al eens willen zien, dus zo dicht bij huis kon ik niet laten schieten.Midden en daarna links. Voornamelijk Fransen en Belgen toevallig.
Zonde dat je bent weggegaan. Er was zoveel ruimte vooraan nog... jammer. Was ook muisstil voor de rest. Voor de rest een subliem optreden, met vlagen betoverend en ontroerend.In de Muziekgieterij naar Explosions in the sky. Eerder weggegaan, omdat ik het publiek onuitstaanbaar kut vond overal. Praters, filmers, vervelende dansers. Heb nog iemand aangesproken, ben een keer van plek veranderd, maar was geen doen zo, waardoor ik mijn aandacht ook niet bij de muziek kon houden. Gelukkig heb ik dan een forum om het van me af te schrijven.