Hurt/Heal inventarisatie

2 Hurt/Heal tegelijkertijd en welke?

• Ja, tegelijkertijd kan wel

Stemmen: 11 15,7%
  • Nee, een tegelijkertijd is genoeg

Stemmen: 44 62,9%
  • Voorkeur voor BKS/DTRH variant

Stemmen: 25 35,7%
  • Voorkeur voor Metal variant

Stemmen: 12 17,1%
  • Voorkeur voor Lowlands variant

Stemmen: 10 14,3%
  • Ik heb nog een ander idee namelijk...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    70
Het idee van een combinatie van meerdere doelpublieken lijkt me ook leuk, maar zou dan het idee van @Koekdoos wel leuk vinden waar hij mee kwam in een ander topic.

Iedereen geeft aan wat hij de beste festivalshow ooit vond die hij/zij heeft meegemaakt, en hierop gaan we dan stemmen. Alle genres en festivals door elkaar. Bijvoorbeeld:
Metallica Pinkpop 2022
Pearl Jam Rock Werchter 2014
Slipknot Graspop 2015

lijkt me wel grappig om te zien waar men op stemt en wat er uiteindelijk wint op deze manier :)

Eventueel voor een volgend spel, na het BKS/DTRH of Lowlands/Pukkelpop spel

Vind de Poll hier bovenin overigens niet heel representatief met enkel Lowlands tegeonver BKS + DTRH, had er zelf dan voor gekozen om Lowlands + Pukkelpop neer te zetten wellicht was het stemmen dan anders verlopen.

Het idee van een combinatie van meerdere doelpublieken lijkt me ook leuk, maar zou dan het idee van @Koekdoos wel leuk vinden waar hij mee kwam in een ander topic.

Iedereen geeft aan wat hij de beste festivalshow ooit vond die hij/zij heeft meegemaakt, en hierop gaan we dan stemmen. Alle genres en festivals door elkaar. Bijvoorbeeld:
Metallica Pinkpop 2022
Slipknot Graspop 2015

lijkt me wel grappig om te zien waar men op stemt en wat er uiteindelijk wint op deze manier :)

Vind de Poll hier bovenin overigens niet heel representatief met enkel Lowlands tegeonver BKS + DTRH, had er zelf dan voor gekozen om Lowlands + Pukkelpop neer te zetten wellicht was het stemmen dan anders verlopen.
Als je zelfs op specifieke optredens gaat stemmen, wordt het wel heel erg discutabel.
Dan wordt het eerder een wedstrijdje van 'hoeveel mensen zijn erbij geweest'.

Als je zelfs op specifieke optredens gaat stemmen, wordt het wel heel erg discutabel.
Dan wordt het eerder een wedstrijdje van 'hoeveel mensen zijn erbij geweest'.
Veel van die optredens zijn vast ook wel terug te vinden op Youtube. Leuke motivatie om wat registraties te checken.

Ook voor die optie geldt dat je een soort wedstrijdje krijgt tussen Werchter- en GMM-gangers, en zullen in de meeste gevallen de stemmen van de groep met de meeste vertegenwoordigers de doorslag geven. Lijkt me geen goed idee dus.

Ook voor die optie geldt dat je een soort wedstrijdje krijgt tussen Werchter- en GMM-gangers, en zullen in de meeste gevallen de stemmen van de groep met de meeste vertegenwoordigers de doorslag geven. Lijkt me geen goed idee dus.
Ik denk dat dat wel meevalt. En uiteindelijk blijft het maar een spelletje. Iig de moeite van het proberen wel waard want leuk idee.

Denk dat je er niet eens specifieke shows voor hoeft te benoemen en dat alleen de artiesten wel voldoen.

Welke mij ook interessant lijkt: als nu een PKP/LL en BKS/DTRH wordt afgewerkt. En dan samen met RW/PP en Graspop je van elk de top5 pakt en die totale 20 namen tegenover elkaar zet in een spel (met eventuele dubbelen vervangen voor de nummer 6 van een festival, zodat je 20 namen krijgt)

Zo krijg je een mix van Muse, Pearl Jam, Metallica samen met Radiohead en Nick Cave en ook Maiden, Gojira bijvoorbeeld. Plus wat LL/PKP zou opleveren.

Ook dat zou ik persoonlijk niet zo zien zitten, teveel appels en peren wat mij betreft.
Dat is zo'n beetje alsof je een poll maakt waarin ieder z'n favoriete club kiest uit een lijst met zowel voetbal-, handbal- en waterpoloclubs.. 🫤

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ik ben ermee eens dat het een beetje appels met peren vergelijken wordt, en wellicht worden de resultaten wat minder betrouwbaar/objectief, maar lijkt me toch wel grappig om te zien hoe dit verloopt. ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou winnen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Matthijs
Ook dat zou ik persoonlijk niet zo zien zitten, teveel appels en peren wat mij betreft.
Dat is zo'n beetje alsof je een poll maakt waarin ieder z'n favoriete club kiest uit een lijst met zowel voetbal-, handbal- en waterpoloclubs.. 🫤
De meeste mensen hier zijn niet één genre minded dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Dat spel kan juist wel spannend worden.

ik ben ermee eens dat het een beetje appels met peren vergelijken wordt, en wellicht worden de resultaten wat minder betrouwbaar/objectief, maar lijkt me toch wel grappig om te zien hoe dit verloopt. ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou winnen.
Je kunt dan net zo goed een poll houden welke festivals men bezoekt, dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde resultaat. ;)

• Thinking
Waarderingen: Loek123 en Timmetje
Pearl Jam natuurlijk. Die winnen zelfs de CropTop100 als ze niet vooraf uitgesloten zouden worden.

Volgens mij valt het gros van de users die het spel spelen wel in de categorie breedste smaak. Daardoor kun je zo'n spel hier met een vrij open veld aan genres spelen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ben toch wel benieuwd hoor of Pearl Jam nog steeds zal winnen wanneer je er Radiohead, Nick Cave, Iron Maiden en Goldband tegenover zet vanuit de andere festivals. Maar appels met peren vergelijken kan je ook binnen het Graspop stellen met alle verschillende subgenres. Hoe erg verschillen een Def Leppard en Gojira wel niet van elkaar om maar wat te noemen?

Ben toch wel benieuwd hoor of Pearl Jam nog steeds zal winnen wanneer je er Radiohead, Nick Cave, Iron Maiden en Goldband tegenover zet vanuit de andere festivals. Maar appels met peren vergelijken kan je ook binnen het Graspop stellen met alle verschillende subgenres. Hoe erg verschillen een Def Leppard en Gojira wel niet van elkaar om maar wat te noemen?
Tuurlijk, variatie is juist nodig en gewenst, maar dan heb je het wel over één doelgroep, nl. GMM-gangers.

Volgens mij valt het gros van de users die het spel spelen wel in de categorie breedste smaak. Daardoor kun je zo'n spel hier met een vrij open veld aan genres spelen.
Zullen we er dan ook nog maar Tomorrowland, Woo Hah, North Sea Jazz, Samhain, Midsummer Prog, etc. bijgooien..? 😅 ;)

Metallica Pinkpop 2022
Slipknot Graspop 2015

Kan wel na een aantal spellen een best of versie maken met de top 5 of top 10 van alle voorgaande spellen?

Users who are viewing this thread