Hurt/Heal inventarisatie

2 Hurt/Heal tegelijkertijd en welke?

• Ja, tegelijkertijd kan wel

Stemmen: 11 15,7%
  • Nee, een tegelijkertijd is genoeg

Stemmen: 44 62,9%
  • Voorkeur voor BKS/DTRH variant

Stemmen: 25 35,7%
  • Voorkeur voor Metal variant

Stemmen: 12 17,1%
  • Voorkeur voor Lowlands variant

Stemmen: 10 14,3%
  • Ik heb nog een ander idee namelijk...

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    70
Een lange rust is wmb ook niet nodig, maar heb zelf ook niet echt bijgedragen aan de laatste Hurt-heal, dus ben er daarom al wel weer klaar voor.

BKS & DTRH of LL & PKP klinken voor mij als een leuk concept.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en AngieH
BKS & DTRH of LL & PKP klinken voor mij als een leuk concept.
Misschien een poll tussen die twee specifiek starten, en in de betreffende topics ook even onder de aandacht brengen? Kan nieuwe spelers opleveren die nu nog niet uit zichzelf in dit topic kijken wellicht, maar die dan wel hun mening kunnen geven. Ik weet niet of de poll in dit topic aangepast kan worden @Brian?

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Oasiss
Misschien een poll tussen die twee specifiek starten, en in de betreffende topics ook even onder de aandacht brengen? Kan nieuwe spelers opleveren die nu nog niet uit zichzelf in dit topic kijken wellicht, maar die dan wel hun mening kunnen geven. Ik weet niet of de poll in dit topic aangepast kan worden @Brian?
Ook een goed plan. Het is mij eigenlijk om het even. Vind BKS nu het leukste festival maar ben het vaakst (6x) bij LL/PP geweest. Als er maar een spelletje komt haha.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
In de eigenlijke poll was wel een duidelijkere meerderheid voor eentje tegelijk en dan de BKS/DTRH variant. Maar goed, kan misschien ook geen kwaad daar nog specifiek een keuze in voor te leggen,

In de eigenlijke poll was wel een duidelijkere meerderheid voor eentje tegelijk en dan de BKS/DTRH variant. Maar goed, kan misschien ook geen kwaad daar nog specifiek een keuze in voor te leggen,
Ja er was ook nog een groepje voor weer een metal variant, wat we nu sowieso even laten wachten geloof ik, en bij Lowlands was Pukkelpop nog niet genoemd, geen idee of dat invloed heeft allemaal maar een zuivere poll zou geen kwaad kunnen. En ook, vooral, de keuze in de betreffende festival topics even onder de aandacht brengen zodat men weet wat er speelt :)
Het zijn toch maar enkele mensen die niet direct door willen?
Ja als het enthousiasme groot genoeg is kan dat natuurlijk prima, dacht dat de consensus was dat er wel een paar weekjes tussen mochten zitten maar lijkt me geen halszaak. Ligt ook vooral bij degene die de organisatie van de volgende ronde op zich neemt om een startdatum te kiezen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Hoe ver gaan we terug in de tijd? Als we Lowlands begin jaren 00 pakken, gaan we straks nog prachtige clashes krijgen tussen Goldband en Nickleback bijvoorbeeld.
Hou op hoor. Kunnen deze twee bij voorbaat niet meedoen @Brian? 😅

(Of heb ik verkeerd begrepen dat Brian de organisatie ging doen?)

• Haha
Waarderingen: MadMandra27
Eerlijk gezegd heb ik me behoorlijk goed vermaakt bij Barry Can't Swim. Voor mij zijn er best een aantal andere acts die ik eerder zou minnen (Disclosure! Jamie xx!)
Ik ben er niet geweest, dus ik spreek puur uit vooroordeel. Maar je hebt gelijk, Disclosure is eigenlijk nog net wat erger.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ben al een beetje de affiches gaan bekijken van beide, maar bijzonder dat Tyler twee keer op BKS stond, maar nooit headliner was.

Users who are viewing this thread