<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
Kijk hier heb je nog eens wat aan! Welkom Martijn, en bedankt voor de uitleg! Ik heb ook nog een vraagje: vanaf welke dag kun je dit jaar je tentje opzetten bij de Alternativa camping? Toen wij bij de laatste editie op 3 augustus aankwamen konden wij er nog niet op, en hebben we een nachtje op de normale camping moeten slapen. De volgende dag zijn we verhuist naar Alternativa. Weet jij hier iets meer over? Dat was voor ons iets minder handig namelijk.
Ik kijk alvast uit naar de nieuwe namen. Hopen dat ‘binnenkort’ zo snel mogelijk is
Edit: Vergeten te vragen: komt er dit jaar weer een metaldag? Ik vond het heel erg jammer dat dat er niet was in 2013.
Dat hangt af van hoe snel de opbouwwerkzaamheden verlopen… Officieel begint het festival op maandag 11 augustus. In het weekend ervoor wordt, indien mogelijk, het festivalterrein al geopend voor wie eerder in Boedapest arriveert, maar dan zullen nog niet alle faciliteiten werken. Camping Alternativa wordt alleen eerder geopend indien de opbouwwerkzaamheden zeer voorspoedig verlopen. In de laatste weken voor het festival zal meer duidelijk worden over de dagen voor het festival.
‘Metal Day’ was het thema voor ‘Day 0′ in 2012 en was in principe eenmalig. Dit jaar komt onder meer ‘Queens Of The Stone Age’ op ‘Day 0′.