<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mynoseknows wrote:</div><br>
Zeker zeer mooie namen! Ook een hoop culturele dingen die terugkeren/hun intrede doen. Ik ben blij. Ik las wel dat de dancetent vorig jaar te klein is, dus dat grote dance namen ook op de main geplaatst zullen worden. Ik hoop niet dat dat ten koste gaat van andere mainstage acts die nu naar een tent moeten verkassen? Misschien dat ze de grotere Dj’s gewoon na de headliner zetten? Dat zou wel tof zijn, aangezien het programma op de mainstage vorig jaar al rond een uur of 12 afgelopen was? Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.
ach om sommige wat kleinere mainstage acts in de tent te zien is niet eens zo’n probleem denk iken natuurlijk is de vraag tegenwoordig naar de danceacts groter en zullen die dan daar naar toe verhuizen.
Dat ligt er nog al aan welke mainstage act je dan naar de tent verplaatst. De ene act zou zelfs beter tot zijn recht komen binnen, maar een andere act zou daar totaal van in het niet vallen. Het gaat me er vooral om dat de ruimte voor een dance-act er is na de headliner. Ik ben daarom benieuwd of ze er ook gebruik van zullen maken .
@Gloeilamp Ik snapte trouwens die opmerking over dat 1975 een hipstercrowd meeneemt in een ander topic niet helemaal. Als ik het goed heb neemt 1975 vooral een enorme massa gillende meiden mee toch? De echte ‘hipsters’(kutwoord) gaan denk ik toch bij de alternatievere bandjes staan, maar dat kan ik fout hebben. 1975 is totaal niet mijn muziek, akelige stem, dus live ga ik ze sws niet zien .
Klopt hoor, ik doelde ook meer op vrouwelijke hipsters. In mijn vriendengroep zijn ze bij de dames nogal geliefd en volgens veel mensen zijn wij blijkbaar hipsters. Ik ben dan bang dat ik dus onder de échte hipsters val