Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hadden ze beter gojira kunnen overtuigen. Staan ook bij Metallica in t voorprogramma na Knocked loose. Dat was dan een betere boeking geweest. Apparte keuze wel dit....
Bring me the horizon, Gojira, parkway drive, ghost, machine head, powerwolf, .. toen die voor het eerst headliner werden werden allemaal positief onthaald hier. Dit is gewoon te vroeg voor deze band. Heeft niets te maken met verdraagzaamheid of wat jij er van wil maken.
Onterechte opmerking/ steek, nieuwe headliners worden doorgaans wel aangemoedigd en met open armen ontvangen.
Ook gezien de context: Vervang eender welke headliner op eender welk festival en je krijgt sowieso discussie, het zal nooit voor iedereen een waardige vervanger zijn.
Jammer. Ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt achter de schermen, maar krijg toch een beetje de indruk dat dit in de paniek is geboekt.
En dat er, met een beetje geduld, misschien wel betere opties waren geweest.
Jammer. Ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt achter de schermen, maar krijg toch een beetje de indruk dat dit in de paniek is geboekt.
En dat er, met een beetje geduld, misschien wel betere opties waren geweest.
Hadden ze beter gojira kunnen overtuigen. Staan ook bij Metallica in t voorprogramma na Knocked loose. Dat was dan een betere boeking geweest. Apparte keuze wel dit....
Knocked Loose gaat volgens de geruchten snel nieuw materiaal uitbrengen, het feit dat ze als headliner mogen opdraven doet me vermoeden dat ze via een nieuw album heel hard gepusht gaan worden op alle mogelijke manieren om op korte termijn headliner te zijn op alle EU fests. Dergelijke industriepushs zijn niet cool natuurlijk.
Daar heb jij waarschijnlijk meer kijk op dan mij Als dit het maximaal haalbare is, dan is dat zo, maar dan was wat schuiven met de line-up misschien nog wel een logischere keuze geweest.
De organisatie heeft voor deze editie toch wel bijzondere keuzes weten te maken zeg...
We doen het er maar mee, maar voor mij wel echt de laatste keer om zo ver van tevoren al een combi te pakken. Voortaan maar naar een ander festival want die premium-prijs haal ik ondertussen nergens meer uit.
Daar heb jij waarschijnlijk meer kijk op dan mij Als dit het maximaal haalbare is, dan is dat zo, maar dan was wat schuiven met de line-up misschien nog wel een logischere keuze geweest.
Naar aanvoelen toe was het volgens mij beter geweest als knocked loose onder breaking benjamin kwam. Ging nog altijd niet positief onthaald zijn maar ging volgens mij net iets beter lijken.