Graspop Metal Meeting 2026

Zo te zien staan de Graspoppers weer eens open voor een nieuwe headline act?
Bring me the horizon, Gojira, parkway drive, ghost, machine head, powerwolf, .. toen die voor het eerst headliner werden werden allemaal positief onthaald hier. Dit is gewoon te vroeg voor deze band. Heeft niets te maken met verdraagzaamheid of wat jij er van wil maken.

Zo te zien staan de Graspoppers weer eens open voor een nieuwe headline act?
Onterechte opmerking/ steek, nieuwe headliners worden doorgaans wel aangemoedigd en met open armen ontvangen.
Ook gezien de context: Vervang eender welke headliner op eender welk festival en je krijgt sowieso discussie, het zal nooit voor iedereen een waardige vervanger zijn.

Ik overweeg dan weer om nu toch ook den extra dagticket te kopen, knocked loose in de schemer/donker gaat wel wat zijn!

Jammer. Ik weet niet precies hoe dit allemaal werkt achter de schermen, maar krijg toch een beetje de indruk dat dit in de paniek is geboekt.
En dat er, met een beetje geduld, misschien wel betere opties waren geweest.
Paniek… of alle lijntjes open gooien en dan merken dat er amper iets mogelijk is? Want ze wisten die cancel al langer natuurlijk.

Cool. En dat meen ik.

Knocked Loose gaat volgens de geruchten snel nieuw materiaal uitbrengen, het feit dat ze als headliner mogen opdraven doet me vermoeden dat ze via een nieuw album heel hard gepusht gaan worden op alle mogelijke manieren om op korte termijn headliner te zijn op alle EU fests. Dergelijke industriepushs zijn niet cool natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Paniek… of alle lijntjes open gooien en dan merken dat er amper iets mogelijk is? Want ze wisten die cancel al langer natuurlijk.
Daar heb jij waarschijnlijk meer kijk op dan mij ;) Als dit het maximaal haalbare is, dan is dat zo, maar dan was wat schuiven met de line-up misschien nog wel een logischere keuze geweest.

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Gezien sommige boekingen in de breedte ook wat anders van kaliber is dan sommige jaren lijkt de vijver wat minder diep dit jaar.

Maar ook geen idee of wat je in een week kan regelen beter is als wat je in 3 maanden kan regelen.

Dus tja het is wat het is....

Een van de betere optredens vorig jaar! Misschien nog wat te vroeg om te headlinen, maar voor mij persoonlijk een hele leuke toevoeging (y)

De organisatie heeft voor deze editie toch wel bijzondere keuzes weten te maken zeg...

We doen het er maar mee, maar voor mij wel echt de laatste keer om zo ver van tevoren al een combi te pakken. Voortaan maar naar een ander festival want die premium-prijs haal ik ondertussen nergens meer uit.

• Leuk
Waarderingen: prins en Joslittel
Daar heb jij waarschijnlijk meer kijk op dan mij ;) Als dit het maximaal haalbare is, dan is dat zo, maar dan was wat schuiven met de line-up misschien nog wel een logischere keuze geweest.
als avatar op de vrijdag had gestaan had ik het logisch gevonden om ze de main stage te laten afsluiten (en dan KL op de jupiler)

maar ik zie op de vrijdag niet echt logische opties om mee te schuiven (subs promoveren voelt ook we zwak aan)

Nood breekt wet hè jongens. Is nu niet dat verkoop dusdanig loopt dat ze expres kleinere vervanging regelen.
Naar aanvoelen toe was het volgens mij beter geweest als knocked loose onder breaking benjamin kwam. Ging nog altijd niet positief onthaald zijn maar ging volgens mij net iets beter lijken.

• 100
Waarderingen: Metalhead Liam

Users who are viewing this thread