Graspop Metal Meeting 2026

Is dit een simulatie? Knocked loose is in de verste verte nog niet groot genoeg om een stage te headlinen. En zeker niet zelfde genre als Twisted sister. Promoot dan breaking benjamin en zet knocked loose er onder. Denk dat je eerder knocked loose verbrand, die er ooit wel zal geraken maar nu nog niet door het te vroeg te doen.
Hier helemaal mee eens.
Stonden er recentelijk ook nog. Vind dit tocj wel een zwakke vervanger. KL is toch wel kleiner dan BB vlgm.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Is dit een simulatie? Knocked loose is in de verste verte nog niet groot genoeg om een stage te headlinen. En zeker niet zelfde genre als Twisted sister. Promoot dan breaking benjamin en zet knocked loose er onder. Denk dat je eerder knocked loose verbrand, die er ooit wel zal geraken maar nu nog niet door het te vroeg te doen.
Wtf, dit kon niet meer afwijken van de 80s glam 😅
De kans dat ze een vervanger in hetzelfde genre zouden vinden was ook vrij miniem.

Ik begrijp het wel, is toch een band die de laatste jaren ook aardig wat momentum en hype heeft verworven.

Voor vele metalfans vast een teleurstelling.
Feitelijk gezien een beetje een zwaktebod, zeker relatief aan hun positie op het affiche vorig jaar.
Voor Knocked Loose gezien heel gaaf dat ze deze kans krijgen, enorm verdiend.
Persoonlijk gezien een giga upgrade, geweldige live ervaring.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
speelden vorige keer om 15:45 met een set van 50 minuten op de mainstage, zelfs nog voor Gloryhammer. wat een bizarre boeking
opzich tof dat jong talent een kans krijgt, maar kan zelf die zanger echt niet aanhoren. ook nog op herhaling, dat helpt ook niet.
hopelijk valt dit gunstig uit in het tijdschema. Alter Bridge > Leprous > Volbeat zou ik wel tevreden mee zijn

speelden vorige keer om 15:45 met een set van 50 minuten op de mainstage, zelfs nog voor Gloryhammer. wat een bizarre boeking
opzich tof dat jong talent een kans krijgt, maar kan zelf die zanger echt niet aanhoren. ook nog op herhaling, dat helpt ook niet.
hopelijk valt dit gunstig uit in het tijdschema. Alter Bridge > Leprous > Volbeat zou ik wel tevreden mee zijn
Ik vond die set van vorig jaar wel echt heel goed. Ik snap ook niet dat ze die headliner set krijgen maar ik vind het wel heel vet

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik stond anderhalve week nog op Shiprocked met twee sets van Knocked Loose, vooraan bij de barrier en in de pit.
De shows gaan niet zo zeer om de muziek, ze gaan om de energie van de band en het publiek.
Als je mee laat slepen door deze energie dan kom je uit de set als een veranderd persoon, ten positieve.

Voor vele metalfans vast een teleurstelling.
Feitelijk gezien een beetje een zwaktebod, zeker relatief aan hun positie op het affiche vorig jaar.
Voor Knocked Loose gezien heel gaaf dat ze deze kans krijgen, enorm verdiend.
Persoonlijk gezien een giga upgrade, geweldige live ervaring.
Zie nu ook pas dat ze er vorig jaar nog stonden, en hoe laag/vroeg.
Ik dacht eigenlijk dat ze al een stuk groter waren.
Dan is dit toch wel een vrij vreemde beslissing inderdaad..

Hadden ze beter gojira kunnen overtuigen. Staan ook bij Metallica in t voorprogramma na Knocked loose. Dat was dan een betere boeking geweest. Apparte keuze wel dit....

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: won666 en jimmywe
Ik stond anderhalve week nog op Shiprocked met twee sets van Knocked Loose, vooraan bij de barrier en in de pit.
De shows gaan niet zo zeer om de muziek, ze gaan om de energie van de band en het publiek.
Als je mee laat slepen door deze energie dan kom je uit de set als een veranderd persoon, ten positieve.
Dat kun je ook vinden bij de bands vroeg op de dag. Blij met de kans dat ze überhaupt op gmm staan.

Daar heb je geen afsluiter voor nodig.

Users who are viewing this thread