Graspop Metal Meeting 2025

nou dit begint er meer op te lijken. Toch een paar mooie namen.
Katatonia
Filter
Orbit culture
Lorna shore
Psychonaut
Amenra
Spiritbox

Maar nog geen waarvan ik zeg dat is de doorslaggevende factor.
Even afwachten of en op welke dag Zeal & Ardor komt en stiekem hoop ik nog op Wheel en Opeth.

Vooralsnog lonkt de zaterdag het meest dus zet die 3 maar op zaterdag
Zeal & Ardor staan een maand voor Graspop al in België, dus die komen niet ben ik bang. Opeth had ik ook wel verwacht idd, misschien volgende drop.

Wat mij betreft een mooie lading topnamen.

Alleen is de dagindeling nogal onevenwichtig, vrijdag vind ik (op Slipknot en nog een kleinere naam of 2/3 na) echt wel een bijzonder oninteressante dag.

"Na de aankondiging van 5 headliners"

"Eerder kondigden we al deze headliners aan voor GMM 2025: "

Plus alle info die hier wordt gegeven, plus de positie op de poster. Kan je gaan lopen ontkennen, maar heb je verder niks aan.
Dit ...

Ik denk dat er velen hier teleurgesteld gaan zijn wanneer blijkt dat FiR niet meer schuift en effectief headliner blijkt. Dat gezegd, velen zeiden hier vorig jaar hetzelfde over Bring Me The Horizon en hebben dan na het optreden hun mening moeten bijschaven.

Jij ziet dingen die er niet staan.
Er staat "Eerder kondigden we deze headliners aan"
Falling in reverse is duidelijk geen headliner die eerder aangekondigd is, want ze worden aangekondigd in diezelfde mail.
Verder hebben we een insider die duidelijk aangeeft dat ze headliner zijn
Hmmm....idd kan zijn maar waar heb ik de boot gemist dat FIR zo groot is geworden....

• Leuk
Waarderingen: Loek123
@Loek123
Can you share some information on how the Ticketmaster site works once the sale go live?
1. Currently, the website shows a countdown timer. If the browser page is open, and if the timer goes to zero, does it get replaced by a buy button automatically? Or do you need to refresh the page for the button to show up?
2. Does Ticketmaster implement a Queuing system for ticket sales (especially for the accommodations)?
3. How fast do the Inferno accommodation tickets sell out - within seconds or minutes or hours or days?

dus jullie denken allemaal dat na jaren van de 2 mainstages gelijk te stellen, mooie aankondigingen van elke headliner, etc. ze nu een van de komende dagen een bericht gaan posten van: oja, btw, FiR sluit de mainstage af hé mannen?

1 ding is zeker tov vorig jaar, uitverkopen van een 1e dag zal dit jaar heel wat trager gaan volgens mij.

Laatst debattraining gehad en dit is een mooi voorbeeld van een drogreden.

Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.
Debattraining… oke dan 😅

Maar neen. Ik kan gewoon niet tegen mensen die menen dat ze het warm water hebben uitgevonden.
let it go GIF

Users who are viewing this thread