Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alleen is de dagindeling nogal onevenwichtig, vrijdag vind ik (op Slipknot en nog een kleinere naam of 2/3 na) echt wel een bijzonder oninteressante dag.
Ik denk dat er velen hier teleurgesteld gaan zijn wanneer blijkt dat FiR niet meer schuift en effectief headliner blijkt. Dat gezegd, velen zeiden hier vorig jaar hetzelfde over Bring Me The Horizon en hebben dan na het optreden hun mening moeten bijschaven.
For approval only En dan nog het deel waar ze zelf niet mee opstaan ... The Prodigy en Opeth zouden wel heel mooi zijn!
Constant en alles maar ook de Graspop mail en die interpreteer ik als dat FIR geen headliner is. Vind het weel vreemd dat FIR nog voor Till staat op de poster though
Jij ziet dingen die er niet staan.
Er staat "Eerder kondigden we deze headliners aan"
Falling in reverse is duidelijk geen headliner die eerder aangekondigd is, want ze worden aangekondigd in diezelfde mail.
Verder hebben we een insider die duidelijk aangeeft dat ze headliner zijn
@Loek123
Can you share some information on how the Ticketmaster site works once the sale go live?
1. Currently, the website shows a countdown timer. If the browser page is open, and if the timer goes to zero, does it get replaced by a buy button automatically? Or do you need to refresh the page for the button to show up?
2. Does Ticketmaster implement a Queuing system for ticket sales (especially for the accommodations)?
3. How fast do the Inferno accommodation tickets sell out - within seconds or minutes or hours or days?
dus jullie denken allemaal dat na jaren van de 2 mainstages gelijk te stellen, mooie aankondigingen van elke headliner, etc. ze nu een van de komende dagen een bericht gaan posten van: oja, btw, FiR sluit de mainstage af hé mannen?
Tof! Als jij er zo over te spreken bent (en @Dr. Hannibal vindt ze volgens mij ook goed) dan ben ik er al bijna zeker van dat het voor mij een must see gaat zijn.
Laatst debattraining gehad en dit is een mooi voorbeeld van een drogreden.
Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.