Graspop Metal Meeting 2025

Dat staat er toch niet?
Er staat: NA het eerder aankondigen van 5 headliners … er staat nergens, er zijn maar 5 headliners.
Dus Falling In Reverse is headliner maar wil zelf geen headliner genoemd worden? Getuige ook het feit dat ze geen losse aankondiging hebben gehad.

Is dat een of andere list van Ronnie Radke om achter af te kunnen zeggen "nee mijn ego is helemaal niet groot. Mijn band is bijvoorbeeld nooit als headliner aangekondigt door Graspop"?

• Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo
Volgens de mail van Graspop zijn er nog maar 5 headliners bekend. Falling In Reverse wordt niet genoemd (wel tot mijn grote blijdschap, want ze verdienen geen headlinerpositie mijn inziens). Ik had ze ook als headliner verwacht en verklaarde @Loek123 bijna tot zot dat hij die zag als subheadliner. Maar Loek had blijkbaar gelijk
Mss in afwachting tot ze een north stage headliner vinden dat ze falling in reverse op die positie tijdelijk zetten. Het kan zijn dat de deal rond is maar ze nog geen go hebben gekregen. En dat falling in reverse nu gewoon zo hoog staat omdat hij meer streams of youtube views (statistieken heeft dan powerwolf en till lindeman.) En is die positie een plan b?

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666
Neen staat duidelijk in de mail Fir is geen headliner
Sad Mask GIF by Pudgy Penguins

Ik denk dat de overige headliners hun tour om wat voor reden dan ook nog niet aan willen kondigen, wellicht willen ze eerst hun eigen headline show afwachten, of wachten tot ie uitverkocht is etc.
Dus dan verwachten we iets anders dan Within Temptation? Volbeat?

momenteel donderdag het volste..

donderdag: 27 bands (alle HL)
vrijdag: 21 bands (alle HL ??)
zaterdag: 21 bands (nog 1 HL)
zondag: 24 bands (nog 1 HL)

Death Angel postte zonet deze poster…
For approval only :ROFLMAO:En dan nog het deel waar ze zelf niet mee opstaan ... 😝The Prodigy en Opeth zouden wel heel mooi zijn!
Lees je de andere comments wel eens..? ;)
Constant en alles maar ook de Graspop mail en die interpreteer ik als dat FIR geen headliner is. Vind het weel vreemd dat FIR nog voor Till staat op de poster though

• Haha
Waarderingen: Jamel en johanra
Blij met de vele nieuwe acts dit jaar en ook de hoge plek op de affiche voor jongere bands zoals Spiritbox, Lorna Shore, maar ook Falling in Reverse. Wel grappig dat er velen hier niet lijken te accepteren dat deze laatste headliner zou zijn. Ik ben zelf ook niet echt fan van de muziek en zou er liefst een andere naam zien staan, maar van de 3 namen op dat tweede rijtje (met Powerwolf en Till) is dit ongetwijfeld de grootste en populairste hoor.

Waarschijnlijk opnieuw een enkel dagje voor mij, geen combi. Zaterdag draagt de voorkeur momenteel. Aanraders/favo's in vet gedrukt:

donderdag: Alient Ant Farm, Epica, Fleshwater, Flogging Molly, Hatebreed, Lagwagon, Orbit Culture, Powerwolf
vrijdag: Employed to Serve, Eagles of Death Metal, Falling in Reverse, Gloryhammer, Jinjer, Northlane, Slipknot
zaterdag: Amenra, Apocalyptica, Dragonforce, Korn, Lorna Shore, Spiritbox, The Hu, Whitechapel
Zondag: Currents, Fit For an Autopsy, Halocene, In Flames

Ik had gehoord nog Within Temptation en Prodigy een tijdje geleden. Vermits WT er niet bij zit ga ik er vanuit dat ze daar mee kunnen schuiven indien nodig.
En nu ga ik zwijgen 🤐.

The Prodigy dus geen headliner op Graspop, want op zaterdag en zondag zijn ze al op Hurricane & Southside.

Ik heb toch een beetje mixed feelings bij de line up, een hoop goede bands maar wel vooral bands die ik al eerder gezien heb
Verder voelt het een beetje als een Download lineup ofso?

Falling in reverse ben ik ook een beetje klaar mee, wilde ze een paar jaar heel graag live zien maar dat heeft Ronnie wel de kop in weten te drukken
Aan de andere kant heb ik al besloten om geen geld meer uit te geven aan die band (geen concert/merch) dus is ze op een festival meepakken wel de beste manier voor mij om ze te zien.
Dit vat mijn gevoel wel samen idd. Een beetje een download line-up: beetje metal, maar zeker niks te extreem/niche (afgezien van een paar uitzonderingen) wat bredere boekingen, maar die bredere boekingen zijn dan van die scheve dingen ipv een IDLES of Pendulum.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread