Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
denk dat we hiermee sleep token kunnen afschrijven. zal dus effectief een european exclusive zijn en download heeft er kunnen rond werken omdat ze niet in europa zitten.
dit artikel beschrijft falling in reverse niet als headliner, denk dat deze sub kunnen staan en dat er nog een headliner bij komt die dag. misschien een opstelling met 3 headliners zoals we in het verleden al gezien hebben.
Ik lees deze line-up en het is allemaal: "Ja daar ga ik heen als ik er toch ben." Maar er is echt niets en ook geen combi van namen op 1 dag waardoor ik wil gaan. Gelukkig ligt dat voor andere compleet anders.
Deze vent zit al een tijdje in mijn ‘zeer foute country pop’ lijst en ik vind het hi-la-risch dat ik hem nu ineens op de Graspop lineup zie, of all places.
Donderdag lijkt echt wel clashdag te worden helaas tenzij er hele rare timings komen met o.a. dream theather/soen/deafhaven, maar dit is echt een van de meest stackte donderdagen van de afgelopen jaren voor mij. Line up is al in orde nu nog de timetable!
Ik denk dat de overige headliners hun tour om wat voor reden dan ook nog niet aan willen kondigen, wellicht willen ze eerst hun eigen headline show afwachten, of wachten tot ie uitverkocht is etc.
Ik denk dat de overige headliners hun tour om wat voor reden dan ook nog niet aan willen kondigen, wellicht willen ze eerst hun eigen headline show afwachten, of wachten tot ie uitverkocht is etc.