Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
van die uitgelekte poster, hebben we ook de onderkant van de poster trouwens?
misschien dat daar nog Night Ranger bij staat ofso, je weet het maar nooit.
WT lijkt me nu juist weer een stuk minder voor de hand liggend, anders waren ze waarschijnlijk al aangekondigd.
Maar ook nog niet definitief uitgesloten uiteraard.
The Prodigy dus toch kandidaat (geweest), alleen dat al is opmerkelijk, als headliner of niet.
Maar nu blijkbaar definitief afgevallen, best jammer wel.
Volbeat blijft voor mij toch een van de voornaamste kandidaten voor die laatste 2 headliner-spots (ook al waren ze wellicht geen eerste keus), nu des te meer omdat ze nog steeds niks hebben aangekondigd.
Jimmy kwam net al wel met een duidelijke uitleg daarvoor, vermoedelijk kunnen ze die nog verschuiven van dag afhankelijk van de andere headliner, lijkt me wel een goede reden om ze nog niet aan te kondigen.
Stonden er vorig jaar bands op de gelekte Kamelot poster die nog niet door Graspop waren bekend gemaakt en uiteindelijk toch zijn gekomen? Of waren dat allemaal afgesprongen onderhandelingen?
Tof! Als jij er zo over te spreken bent (en @Dr. Hannibal vindt ze volgens mij ook goed) dan ben ik er al bijna zeker van dat het voor mij een must see gaat zijn.