Graspop Metal Meeting 2025

van die uitgelekte poster, hebben we ook de onderkant van de poster trouwens?
misschien dat daar nog Night Ranger bij staat ofso, je weet het maar nooit.

Ok dus within temptation erbij op zondag dan
WT lijkt me nu juist weer een stuk minder voor de hand liggend, anders waren ze waarschijnlijk al aangekondigd.
Maar ook nog niet definitief uitgesloten uiteraard.

The Prodigy dus toch kandidaat (geweest), alleen dat al is opmerkelijk, als headliner of niet.
Maar nu blijkbaar definitief afgevallen, best jammer wel.

Volbeat blijft voor mij toch een van de voornaamste kandidaten voor die laatste 2 headliner-spots (ook al waren ze wellicht geen eerste keus), nu des te meer omdat ze nog steeds niks hebben aangekondigd.

Hmmm....idd kan zijn maar waar heb ik de boot gemist dat FIR zo groot is geworden....
En zoals het FIR inmiddels betaamt vliegt de naam van links naar rechts op dit forum zoals de band zelf.

Nou voorlopig staan ze erop, nu kijken of er straks geen scheet dwars zit waardoor ze niet kunnen komen

WT lijkt me nu juist weer een stuk minder voor de hand liggend, anders waren ze waarschijnlijk al aangekondigd.
Jimmy kwam net al wel met een duidelijke uitleg daarvoor, vermoedelijk kunnen ze die nog verschuiven van dag afhankelijk van de andere headliner, lijkt me wel een goede reden om ze nog niet aan te kondigen.

Moeten we er niet vanuitgaan dat ze deze week niets nieuw meer gaan aankondigen? Anders moeten ze we de poster direct aanpassen

Stonden er vorig jaar bands op de gelekte Kamelot poster die nog niet door Graspop waren bekend gemaakt en uiteindelijk toch zijn gekomen? Of waren dat allemaal afgesprongen onderhandelingen?

wel op de poster van Dark Angel, niet aangekondigd: The Prodigy, Opeth, All That Remains, Carcass, Dio Disciples, Landmvrks, Polaris

niet op de poster, wel aangekondigd: Fit For An Autopsy, Seven Hours After Violet, Sim, Spectral Wound, The Dead Daisies

als ik ergens fout zat, pas maar aan dan

Users who are viewing this thread