Graspop Metal Meeting 2025

Waarbij beide bands ook nog eens Belgische bands zijn en dus ook misschien wel makkelijker mee te pakken zijn in de Benelux (België sowieso wel, maar Nederland toch vast ook?)

Bij Amenra moet je wel snel zijn, want alles wat die in België doen, is meestal meteen uitverkocht.

Waarbij beide bands ook nog eens Belgische bands zijn en dus ook misschien wel makkelijker mee te pakken zijn in de Benelux (België sowieso wel, maar Nederland toch vast ook?)
Exact, dus zelfs die zijn niet echt een reden om een ticket te kopen. Opeth erbij zou nog een derde must see betekenen maar die ga ik ook al in AFAS zien, dus ook geen reden om een ticket te kopen uiteindelijk. Had dus gehoopt op Meshuggah, maar ga wel kijken of ik die op South of Heaven mee kan pakken dan.

• Leuk
Waarderingen: won666
Binnenkort eens beginnen inluisteren. Wel leuk om te zien dat er blijkbaar een band uit Afghanistan komt. Alternatieve rock. Dead Poet Society. Die ga ik als eerste inluisteren , zeer benieuwd naar!

Even tussendoor, wie heeft er wel eens een bungalow gehuurd. Vraagje, word er (streng) gecontroleerd wie er het park in en uit gaat, of zou je eventueel een extra persoon mee kunnen nemen en die op de bank of een luchtbed laten slapen. Asking for a friend ;)

Korn staat op de poster op de bovenste rij en we weten ook dat dat niet klopt.
Zegt nog niks, die staan daar voorlopig als placeholder en zakken vanzelf een rij zodra de 2 ontbrekende South headliners bekend zijn.
Je moet het niet alleen van boven naar beneden, maar ook van links naar rechts lezen.

Ook binnen een regel staan de namen niet compleet random.
Als bv. een lage logoband wegvalt, dan 'promoveert' doorgaans de eerstgenoemde van de bovenste rij van de undercard tot logoband, of omgekeerd, zoals we al vaker hebben zien gebeuren.
De meeste andere namen schuiven dan ook mee door indien nodig (uitzonderingen zijn er wel eens als er bv. een band met een hele lange naam tussen zit, waardoor het qua lay-out niet goed uitkomt).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LastResort en Loek123
Prodigy lijkt mij wel iets voor de zondag voor Lindemann. En dan nog iets voor Korn en we zijn er qua grote namen zeker?

FiR overal heel laat of net sub, dus ik zie die gewoon afsluiten na Slipknot.

Zolang je de die zie ik graag categorie niet erbij rekent zit je beter zonder de combi dit jaar.
Als je die inclusief wil zien dan kom je wel aan de prijs van een combi

falling in reverse is geen headliner....Staat in de mail...
Als ik er vorig jaar bijkwam leek JimmyWE hier het orakel waar we voor elke bekendmaking moesten zijn. Dit jaar geeft datzelfde orakel aan dat FIR headliner is en den helft gaat niet akkoord want mail.

Ik ga er gwn van uitgaan dat de man wederom gelijk heeft. Ondanks het liever anders te zien.

Users who are viewing this thread