Graspop Metal Meeting 2025

Volgens mijn gegevens staat FIR nog gewoon op de bill van Nova Rock. Waar komt het bericht vandaan dat dit niet zo zou zijn?

Persoonlijk vind ik dit de zwakste line up in jaren.
Een vijftal interessante namen (voor mij): Orbit Culture, Katatonia, Fit For An Autopsy, Sylosis en nog enkele bands (in mindere mate)

Zal een jaartje schrikkelen worden, gelukkig is Alcatraz dan wel weer volledig mijn ding!

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Als je het allemaal niet meer snapt wil ik het je best wel eventjes stapje voor stapje uitleggen, hoor.
Met 10pagina's en 7 gesprekken tegelijk te volgen wordt het idd wel ingewikkeld 😄

Lijkt me toch niet dat Korn zomaar gaat zakken op de affiche? Als WT hierbij zou komen staan die toch gwn onder hen? Ofnie?

Met 10pagina's en 7 gesprekken tegelijk te volgen wordt het idd wel ingewikkeld 😄

Lijkt me toch niet dat Korn zomaar gaat zakken op de affiche? Als WT hierbij zou komen staan die toch gwn onder hen? Ofnie?
Nee hoor, dit gebeurt wel vaker met niet-complete posters (ook bij bv. Alcatraz).
Er zijn nu 2 South en 4 North headliners bekend.
Het ziet er gewoon qua lay-out wat netter uit om Korn (duidelijk de grootste van de 4 North headliners) zolang op de bovenste regel naast de 2 South headliners neer te zetten.

Overigens denk ik niet dat we Korn nog zien zakken op deze poster.
De volgende versie van de poster verwacht ik nl. eigenlijk al een dagindeling.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Lars.
1732734658008.png

Het is trouwens wel opmerkelijk dat Korn ook op deze voorlopige poster al op de eerste rij stond.
Dit doet mij vermoeden dat zij in eerste instantie wel als South headliner waren gepland op zaterdag of zondag, naast Within Temptation die hier nog niet / niet meer tussen staan.
Mogelijk was The Prodigy op dat moment de beoogde North headliner voor de zaterdag.
The Prodigy is vervolgens af-/weggevallen, waarop Korn naar de North op zaterdag is geschoven?

• Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal
wel op de poster van Dark Angel, niet aangekondigd: The Prodigy, Opeth, All That Remains, Carcass, Dio Disciples, Landmvrks, Polaris

niet op de poster, wel aangekondigd: Fit For An Autopsy, Seven Hours After Violet, Sim, Spectral Wound, The Dead Daisies

als ik ergens fout zat, pas maar aan dan
Is er dan toch ergens een volledige versie van die gelekte concept-poster?
Zou je (of iemand anders) die dan even willen plaatsen?

let it go GIF

• On fire
Waarderingen: Jamel en Loek123

Users who are viewing this thread