Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, daar ga ik zeker niet van uit.
Alleen The Prodigy is uitgesloten als headliner voor zaterdag of zondag, want dan staan ze op Hurricane en Southside.
Misschien zouden ze wel nog op de donderdag of vrijdag kunnen staan, weliswaar dan niet als headliner van een van de main stages, maar als subheadliner of headliner van de Marquee, al lijkt me dat niet heel waarschijnlijk.
Within Temptation leek me in eerste instantie een inkoppertje, en stond dus ook op de lijst van GMM zoals @jimmywe bevestigde, maar lijkt me nu wat minder waarschijnlijk, aangezien ze nog niet zijn bekend gemaakt.
Ook zij zouden zoals gezegd nog achter de hand gehouden kunnen worden en ergens anders op de poster terecht kunnen komen, maar ook daar ben ik niet zo van overtuigd.
Wel een mooi affiche.
Ik kan die zanger van Falling in Reverse alleen niet uitstaan. Wat een puberale borderliner is dat zeg.
Kunnen we die niet weren?
Ik heb dat niet gauw, maar mijn haren gaan er van overeind staan
En nu genoeg gal gespuwd. Focus op het positieve.
Ik zal niet zeggen dat het Pendulum taferelen zijn bij black metal, maar ik heb toch regelmatig tussen best wat volk gestaan bij black metal concerten op Graspop.
Die doen volgens mij een volledige Celtic Frost set. Daarmee zijn ze nochtans al op andere festivals aangekondigd voor komend jaar. Overigens tot mijn grote verdriet, want ik vind de muziek van Triptykon veel interessanter.
Het zal wel aan mij liggen maar ik ben totaal niet mee met de buzz over Korn. Staan toch op dezelfde positie op de gelekte poster als de officiële poster. Of mis ik iets?
Maarre.. toch even een vraagje:
Waarom heb je uitgerekend voor deze gebruikersnaam gekozen?
Je weet toch dat Papa Roach nog vele andere grote hits heeft gehad, hè?
Ik zal niet zeggen dat het Pendulum taferelen zijn bij black metal, maar ik heb toch regelmatig tussen best wat volk gestaan bij black metal concerten op Graspop.
Hmm, misschien valt het mij dan niet zo op omdat ik bij dat soort shows zelf vrij ver vooraan sta.
Hoop alleszins niet dat het voor Graspop een reden is om bands uit die hoek dan maar niet meer te boeken... Zijn toch meestal een fors deel van mijn must sees in zo'n weekend.
Die doen volgens mij een volledige Celtic Frost set. Daarmee zijn ze nochtans al op andere festivals aangekondigd voor komend jaar. Overigens tot mijn grote verdriet, want ik vind de muziek van Triptykon veel interessanter.