Kan me hier wel aardig in vinden. Donderdag vind ik ook by far de sterkste dag. Ergens ook wel logisch, want daar zijn ook de meeste namen van bekend gemaakt. Vrijdag mist bijvoorbeeld nog bijna alle tentnamen (Marquee en Dome), als ik een blik werp op de eerste schets van de clashfinder van
@theblackmadness. En daar staan voor jou volgens mij ook altijd wel de meeste interessante namen. Op zaterdag heb ik zelf ook nog Primordial, Imminence, Sylosis en vooral Lorna Shore waar ik naar uitkijk. En dan met Amenra, Spiritbox en The Hu erbij die jij al noemt, maakt het voor mij een prima dag. En op zondag pakt Savatage mij dus net wel, wat gelijk die dag kleurt omdat het zo'n unieke boeking is en eentje waar ik al jarenlang op hoop. Maar verder moet er op de undercard absoluut nog wel wat bij ja, naast Fit For An Autopsy, SHAV en Currents, die ik net ontdekt heb.
Ben wel benieuwd naar de rest van de line-up. Met de wetenschap dat er nog best wel wat bij gaat komen, valt het kwartje voor mij nu de goede kant op. Hopelijk nog een paar black/doom/post/prog knallers erbij op vrijdag en zondag en ik ga me prima vermaken!