Graspop Metal Meeting 2025

Bekijk bijlage 11534

Het is trouwens wel opmerkelijk dat Korn ook op deze voorlopige poster al op de eerste rij stond.
Dit doet mij vermoeden dat zij in eerste instantie wel als South headliner waren gepland op zaterdag of zondag, naast Within Temptation die hier nog niet / niet meer tussen staan.
Mogelijk was The Prodigy op dat moment de beoogde North headliner voor de zaterdag.
The Prodigy is vervolgens af-/weggevallen, waarop Korn naar de North op zaterdag is geschoven?
Dat is wel dubieus idd. Het wegvallen van North headliner The Prodigy lijkt me nu ook niet echt een logische reden om op dat moment South headliner Korn naar North te degraderen? Wellicht dat ze nu toch een keer met de traditie breken en gewoon de allergrootste naam van de dag op North zetten?

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Hi iedereen, eeuwige meelezer hier. Mooie worp vandaag, maar ik mis toch wel enkele namen waar ik stiekem op had gehoopt. Vooral:
A Day To Remember (staat zowat overal deze zomer)
Polaris (grote fan, was top in Sint-Niklaas dit jaar)
Knocked Loose met Poppy (beiden met een nieuw album en die laatste met toch een verrassende make-over)
Landmvrks (pourquoi pas)
SOAD of BB (onwaarschijnlijk? Misschien. Maar Kamelot toonde vorig jaar wel dat onderhandelingen met BB mogelijk waren)
Sleep Token (exclusiviteitscontracten zijn stom.)

Hi iedereen, eeuwige meelezer hier. Mooie worp vandaag, maar ik mis toch wel enkele namen waar ik stiekem op had gehoopt. Vooral:
Knocked Loose met Poppy (beiden met een nieuw album en die laatste met toch een verrassende make-over)
Landmvrks (pourquoi pas)
SOAD of BB (onwaarschijnlijk? Misschien. Maar Kamelot toonde vorig jaar wel dat onderhandelingen met BB mogelijk waren)
Welkom op het forum! 🤘

Shuttle route question - Has anyone utilized the Keolis shuttle service before? I am specifically looking for the shuttle pick-up point in Arschot, Sandhoven, Turnhout, Beringen/Paal, and Yellow locations.

WT lijkt me nu juist weer een stuk minder voor de hand liggend, anders waren ze waarschijnlijk al aangekondigd.
Maar ook nog niet definitief uitgesloten uiteraard.

The Prodigy dus toch kandidaat (geweest), alleen dat al is opmerkelijk, als headliner of niet.
Maar nu blijkbaar definitief afgevallen, best jammer wel.

Volbeat blijft voor mij toch een van de voornaamste kandidaten voor die laatste 2 headliner-spots (ook al waren ze wellicht geen eerste keus), nu des te meer omdat ze nog steeds niks hebben aangekondigd.
Ga jij er van uit dat alle namen die op de geleakte poster stonden niet doorgaan? Mogelijk wordt een aantal alsnog in de laatste drop aangekondingd?

Prodigy staat op een ander festival.op zondag
Hmmm ok.

Dan echt geen idee voor de zondag. Prodigy zou wel nog kunnen de vrijdag natuurlijk. Ná Slipknot. Al heb je daar ook wel de hoogheidswaanzin van Falling in Reverse.

Dus ja. Nog eentje voor de zaterdag en eentje voor de zondag. Within Temptation en Volbeat als ik mijn geld kan inzetten.

Dat is wel dubieus idd. Het wegvallen van North headliner The Prodigy lijkt me nu ook niet echt een logische reden om op dat moment South headliner Korn naar North te degraderen? Wellicht dat ze nu toch een keer met de traditie breken en gewoon de allergrootste naam van de dag op North zetten?
Nee, dat klinkt niet direct logisch inderdaad.
Maar het zou kunnen als ze bv. bezig waren/zijn met een 'grotere' naam (wat Within Temptation technisch gezien op basis van eerdere posities is) op zaterdag.
Mogelijk stond Korn eerst op zondag, en zijn ze op eigen verzoek naar de zaterdag geschoven ofzo?
Ik ben ook maar wat scenario's aan het verzinnen, hoor.. ;)

Landmvrks (pourquoi pas)
Welkom! 🤘

Maarre.. toch even een vraagje:
Waarom heb je uitgerekend voor deze gebruikersnaam gekozen?
Je weet toch dat Papa Roach nog vele andere grote hits heeft gehad, hè? 😋😜

Users who are viewing this thread