Graspop Metal Meeting 2024

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
268
454
Voorlopig lijstje:

Donderdag: Shadow of Intent, Asinhell, Bleed From Within en Tool.

Vrijdag: The Acacia Strain, Nile, Dying Fetus en Pendulum

Zaterdag: Defects, Pestilence, Suffocation en I Am Morbid.

Zondag: Slaughter to Prevail, Thy Art Is Murder, The Black Dahlia Murder, Sanguisugabogg en Machine Head.
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Wensenlijstje voor de volgende drop:
- The Offspring
- Limp Bizkit
- Alice in Chains
- Mudvayne
- Anthrax
Maar ik ben tot nu toe al behoorlijk tevreden. Gewoon weer leuk om me in te gaan luisteren op bands die ik nog niet goed ken
Limp Bizkit en Alice in Chains sluit ik mij bij aan.
Zou er ook Alestorm en Fear Factory bij toe willen voegen
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
301
623
Alestorm en Fear Factory zijn natuurlijk bands met optredens in de komende week die nog niet uitverkocht zijn, dus logisch dat die nog niet werden aangekondigd (mits ze naar GMM komen), maar vraag me af of we die dan nog in december krijgen of dat dat ook maar voor februari/maart zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Paul!

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
186
266
Dit heeft de potentie om één van de meest wanstaltige acts ooit te worden op Graspop. Al hebben ze dit jaar wel hele dikke concurrentie van Electric Callboy en Babymetal. Het is zo wel het jaar van de kitsch zeg, mijn hemel.
Dit valt gewoon in dezelfde categorie als bijv paledusk vorig jaar (voor mij een goed iets). Ben altijd wel fan van de gekke buitenbeentjes
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Dit heeft de potentie om één van de meest wanstaltige acts ooit te worden op Graspop. Al hebben ze dit jaar wel hele dikke concurrentie van Electric Callboy en Babymetal. Het is zo wel het jaar van de kitsch zeg, mijn hemel.
Deathbyromy niet vergeten, dat is gewoon een Mimi Barks kloon.

Maar jaar van de kitsch? Er staan toch ook echt wel veel goede dingen, zoals Emperor, Kamelot, Blind Guardian,....

Ik ben wel voorlopig niet tevreden van het middensegment. Babymetal, Polyphia, Extreme en Pendulum in hun eigen logo voelt raar aan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.398
6.660
Maar jaar van de kitsch? Er staan toch ook echt wel veel goede dingen, zoals Emperor, Kamelot, Blind Guardian,....
Ja, beetje gechargeerd. Er staat uiteraard ook weer genoeg moois. Zelf vind ik bijvoorbeeld Borknagar, Vola, Karnivool en Ihsahn prachtige boekingen. Maar het viel me ook op dat er dit jaar dus een aantal acts staan waar ik niet eens naar kan luisteren. Dat is ontzettend uitzonderlijk in metal voor mij. Ik kan bijna alles op z'n minst tolereren. Maar die drie dus niet.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Limp Bizkit en Alice in Chains sluit ik mij bij aan.
Zou er ook Alestorm en Fear Factory bij toe willen voegen
Fear Factory had volgens mij aangegeven niet te komen.........helaas. En Alestrorm ook heel graag ja!! Party🥳🥳
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
161
174
[/QUOTE]
Trekt op de wei toch erg veel volk hoor!
Komt alleen minder binnen als je maar twee pintjes kan drinken want nog naar huis moeten :poop:

Is Alestorm een quasi zekerheid? Zelfs met dat ze hier net geweest zijn? Zou wel goed zijn.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Wat voor mij het interessants lijkt:
Donderdag:
Alice Cooper, Bleed From Within, Bury Tomorrow, Doro, Megadeth, Tool

Vrijdag:
Bruce Dickinson, Corrosion Of Confimity ,uit nieuwsgierigheid en er geen clash is die hype van Electric Callboy, Fit For A King, 5FDP, Judas Priest , Until I Wake

Zaterdag:
A7X, Blind Guardian (hopelijk op main voor de afsluitende headliners en niet tijdens in de Marquee), BMTH, Ice Nine Kills (herkansing dus hopelijk ook geen clash met iets anders interessant), Pain, Red, Steel Panther, Vola, While She Sleeps

Zondag:
Corey Taylor, Dark Funeral , Machine Head, Make Them Suffer, Of Mice & Men (main of jupiler stage ?), Wargasm.


Hoop toch nog interessante dingen te zien bij volgende drop.
Mudvayne,Godsmack,Lacuna Coil,Lamb Of God, Mushroomhead,Rob Zombie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken