Graspop Metal Meeting 2024

MeisterV27

Playlistbediener
14 jun 2023
9
26
Voor mensen die willen inluisteren voor Bury Tomorrow: Onderstaand mijn persoonlijke favorieten. Favoriete album: Cannibal. Oudere nummers zijn ook wel goed maar die spelen ze niet zo veel helaas.

1700679786918.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en L110Midnight

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
199
272
Alestorm staat dit weekend nog in luik en de show is nog niet uitverkocht. Misschien daarom dat ze nog niet aangekondigd zijn.
Trekt op de wei toch erg veel volk hoor!
Komt alleen minder binnen als je maar twee pintjes kan drinken want nog naar huis moeten :poop:
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
290
248
En de nieuwe Extreme klinkt zeker niet slecht
Helemaal met je eens; dat nummer Rise heeft toch wel de solo van het jaar. Heb Extreme in 2017 in Utrecht gezien en was daar zo van ondersteboven dat ik meteen de volgende dag op zoek ben gegaan naar een N2 Nuno Bettencourt-gitaar, die ik vervolgens ook in huis gehaald heb. More than Words heb ik daarentegen nooit wat aan gevonden, ben tijdens dat nummer ook bier gaan halen.
 
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
290
248
Ik kom Biohazard nog weinig tegen op jullie must-see lijstjes. Die waren echt weer waanzinnig op Dynamo Metal Fest dit jaar. Ik kijk nu ook alweer uit naar een cluboptreden van die gasten, wat er vast rond die tijd zal komen.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: stengels en NoLifeIzze

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
266
541
Oke eens even snel een opmaak van wat er nou daadwerkelijk staat.

Donderdag:
Weirdo dag. Tool, Polyphia, Textures en Night Verses voor de prettig gestoorde muzikanten en Babymetal en Hanabie voor de Weeaboo's. Als ik niet 1 iemand met een manga knuffel zie lopen dan ben ik zeer teleurgesteld. Had nog nooit van Brothers Of Metal gehoord maar dat is lekker over-the-top Viking muziek. Asinhell is voor mij 100x beter dan Volbeat dus erg benieuwd. Bleed From Within heb ik blijkbaar heel vaak geluisterd maar de naam was niet blijven hangen. Dikke prima wat mij betreft. Kvelertak en All Them Witches ook interessant genoeg. Doro is een top wijf. Megadeth ga ik sowieso zien en hopelijk is Marty Friedman er weer bij. Shadow of Intent, heel erg vet. Had het blijkbaar ook al eerder gehoord maar de naam niet opgeslagen.

Vrijdag:
Hopelijk speelt Pendulum of Nile niet tijdens Judas Priest. En hopelijk sluit Pendulum juist de Marquee af tijdens FFDP. Electric Callboy doe ik gewoon net alsof die er niet zijn. Bruce ga ik uiteraard bij zijn. Hopelijk geen clash met Dying Fetus of Vltimas.
Graveyard, Fu Manchu, Kadavar en Vintage Caravan moet ik knetter stoned voor zijn denk ik. De minst interessante dag voor mij.

Zaterdag:
BMTH en A7X beide leuk, maar ben bang dat 1 van hen zal clashen met Abbath. Kamelot maakt de puber in mij vast wel wakker. Rotting Christ, I Am Morbid, Suffocation, Pestilence, helemaal top. Gelukkig veel Death Metal op deze dag want er zit ook veel 'jank-metal' tussen zoals ik het dan zou noemen.

Zondag:
Rollator dag. Behalve dan dat Emperor, Slaughter to Prevail, Dark Funeral, Black Dahlia Murder, Thy Art Is Murder en Make Them Suffer niet bepaald rollatorvriendelijk zijn. Machine Head vorig jaar gezien, dus zal het vast missen aangezien Emperor (denk ik) de Marquee afsluit. Extreme's nieuwe album klinkt redelijk oke, maar zal vast even ''More Than Words'' wel meeluisteren en dan weer gaan. Scorpions en Deep Purple vermijd ik echt als cholera.

Al met al valt het best mee. Wat ik nog graag toegevoegd zie worden is wat meer Thrash. Exodus? Sodom? Anthrax? Overkill? Havok? Exhorder? Één of twee van die is genoeg.
En dan nog Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Decapitated en Dream Theater en dan zijn we er wat mij betreft een heel eind. Had eigenlijk Avantasia al wel op de poster verwacht, maar die komt nog zullen we maar zeggen.
Niet het beste lijstje ooit, maar er zit genoeg leuks tussen. Mag daar op gedronken worden?
 
Laatst bewerkt:

L110Midnight

Playlistbediener
16 nov 2023
14
32
Ook even een lijstje gemaakt van wat ik allemaal zou willen zien.

Donderdag: Tool - Alice Cooper - Baby Metal - Megadeth - Comeback Kid - Counterparts - Bury Tomorrow - Bleed From Within

Vrijdag: Judas Priest - Silverstein - Fit For A King

Zaterdag: Bring Me The Horizon - Avenged Sevenfold - Kamelot - While She Sleeps - Ice Nine Kills - Brutus

Zondag: Machine Head - Deep Purple - Corey Taylor - Thy Art Is Murder - Slaughter To Prevail - Of Mice & Men - The Black Dahlia Murderer - Crystal Lake

Ik ga sowiso elk jaar combi (al vanaf ik 10 was) dus ook dit jaar. En voor het eerst Alcatraz (Combi) en het Vrijdag ticket voor Jera is ook al gekocht. En Rock herk en pkp (combi) er nog bij. Dure Zomer volgend jaar 🥴

Brutus vrijdag nog gezien op C-mine en kan al ni wachten voor hun show op GMM.

Ook heel happy dat mijn voorspelling Ice Nine Kills 2 jaar oprij is uitgekomen vorig jaar gemist door omstandigheden. (Ni dat het erg was moesten ze ni op GMM komen zie ze Toch al op Jera 😝)
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
186
266
Had iemand dit al gelezen op de website?

Vanaf dit jaar maken we niet langer gebruikvan muntenvouchers voor de aanschaf van Skullies. De aankoop van Skullies zal rechtstreeks via je onlineaccount verlopen. De voorverkoop start binnenkort. Meer info volgt snel.
Ik hoop dat dat betekent dat ze gewoon met euro bedragen werken ipv 2,7 skullie ofzo

Edit: begrijpend lezen is moeilijk. Het gaat alleen over dat je het online koopt ipv met een voucher
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Asinhell stond bij mij na het eerste gestreamde nummer al op de verlanglijst voor GMM. Ook wetende dat Volbeat een jaartje vrijaf heeft
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Had iemand dit al gelezen op de website?


Ik hoop dat dat betekent dat ze gewoon met euro bedragen werken ipv 2,7 skullie ofzo

Edit: begrijpend lezen is moeilijk. Het gaat alleen over dat je het online koopt ipv met een voucher
Naar wat ik begreep moeten de bedragen in euro's sowieso vermeld worden toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Oke eens even snel een opmaak van wat er nou daadwerkelijk staat.

Donderdag:
Weirdo dag. Tool, Polyphia, Textures en Night Verses voor de prettig gestoorde muzikanten en Babymetal en Hanabie voor de Weeaboo's. Als ik niet 1 iemand met een manga knuffel zie lopen dan ben ik zeer teleurgesteld. Had nog nooit van Brothers Of Metal gehoord maar dat is lekker over-the-top Viking muziek. Asinhell is voor mij 100x beter dan Volbeat dus erg benieuwd. Bleed From Within heb ik blijkbaar heel vaak geluisterd maar de naam was niet blijven hangen. Dikke prima wat mij betreft. Kvelertak en All Them Witches ook interessant genoeg. Doro is een top wijf. Megadeth ga ik sowieso zien en hopelijk is Marty Friedman er weer bij. Shadow of Intent, heel erg vet. Had het blijkbaar ook al eerder gehoord maar de naam niet opgeslagen.

Vrijdag:
Hopelijk speelt Pendulum of Nile niet tijdens Judas Priest. En hopelijk sluit Pendulum juist de Marquee af tijdens FFDP. Electric Callboy doe ik gewoon net alsof die er niet zijn. Bruce ga ik uiteraard bij zijn. Hopelijk geen clash met Dying Fetus of Vltimas.
Graveyard, Fu Manchu, Kadavar en Vintage Caravan moet ik knetter stoned voor zijn denk ik. De minst interessante dag voor mij.

Zaterdag:
BMTH en A7X beide leuk, maar ben bang dat 1 van hen zal clashen met Abbath. Kamelot maakt de puber in mij vast wel wakker. Rotting Christ, I Am Morbid, Suffocation, Pestilence, helemaal top. Gelukkig veel Death Metal op deze dag want er zit ook veel 'jank-metal' tussen zoals ik het dan zou noemen.

Zondag:
Rollator dag. Behalve dan dat Emperor, Slaughter to Prevail, Dark Funeral, Black Dahlia Murder, Thy Art Is Murder en Make Them Suffer niet bepaald rollatorvriendelijk zijn. Machine Head vorig jaar gezien, dus zal het vast missen aangezien Emperor (denk ik) de Marquee afsluit. Extreme's nieuwe album klinkt redelijk oke, maar zal vast even ''More Than Words'' wel meeluisteren en dan weer gaan. Scorpions en Deep Purple vermijd ik echt als cholera.

Al met al valt het best mee. Wat ik nog graag toegevoegd zie worden is wat meer Thrash. Exodus? Sodom? Anthrax? Overkill? Havok? Exhorder? Één of twee van die is genoeg.
En dan nog Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Decapitated en Dream Theater en dan zijn we er wat mij betreft een heel eind. Had eigenlijk Avantasia al wel op de poster verwacht, maar die komt nog zullen we maar zeggen.
Niet het beste lijstje ooit, maar er zit genoeg leuks tussen. Mag daar op gedronken worden?
🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken