Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
Even iets anders dan G&R, ligt het aan mij of is het eten dit jaar aanzienlijk duurder dan vorig jaar? (Qua aantal bonnen wat je betaald voor iets)

Vond het nog niet significant heftig. Maar door de 0,x bonus op alles zal het wel wat meer zijn. Heb er zelf nog geen last van dat ik extra moet bij kopen bovenop de vouchers
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
De vraag van vandaag is: smaak je duidelijk verschil door de wissel van catering? :p
Mijn mening over wat ik gisteren at


Dikke pizza: echt niet lekker eigenlijk
Dunne pizza: heel lekker. Beste wat ik at
Kebab van bij Jupiler naast MD: heel lekker vlees. En normaal vind ik kebab vlees vaak te hard gebakken. Broodje daar in tegen trok op niks. Een slappe vod was er niks tegen.
Pannekoek met siroop (of stroop denk ik bij de Noorderburen?): Gewoontjes. Niet echt speciaal. Maar ik lust er nog wel eentje met suiker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
:( de catering is bagger en duurder. ! 4,2 munten voor een hamburger ??? 1,5 voor koffie ???
vanmorgen koffie op de boneyard gehaald, 8 uur open (met een lange rij) 8uur 40 koffie op, moet weer nieuwe gezet worden. weer een 20 min. wachten.
en dan 1,5 voor koffie en 1 voor een blikje bier :unsure: dan maar geen koffie :ROFLMAO:
en waarom is er na al die jaren nog steeds geen bar in de marquee ??
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Review dag 1

Beast in black was een leuke opener en zij hadden er ook zin in. Toen dachten wij eventjes bij escape the fate gaan kijken, maar tot onze verbazing hebben we die hele show afgekeken, wat een verrassing voor ons!

Toen een stuk Tom Morello met Slash gezien en toen goed gaan staan bij Papa Roach. Ondertussen Epica van de zijkant gekeken, zeer strakke show met volwaardige productie! Papa Roach op rij 3, heftig....we hebben nog steeds spierpijn van de crowdsurfers ha ha.

Wat wezen eten bij Arch Enemy en toen gaan kijken bij Motionless in White. Muzikaal supergoed, zanger erg sterk, jammer dat ze in het licht speelden. Door naar Ghost, viel tegen door het licht en dezelfde setlist waar hij al 2 jaar mee tourt. Leuk als je ze niet eerder hebt gezien, maar als je ze meerdere keren in het donker hebt gezien, valt dit wat tegen.

Beginnetje Guns gekeken en toen snel naar As I lay Dying gegaan. Die begonnen een kwartier later door technische issues en die waren ook duidelijk te horen. Zang stond slecht afgesteld en het overall geluid was niet best. Dit was hun 1e show in een jaar tijd, wellicht speelt dat nog een rol.

Grootste verrassing is voor ons Escape the Fate geweest! Op naar dag 2!!
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
17
29
Hallo allemaal,
Ooit wat berichtjes geplaatst, nu toch misschien iets actiever!
Leuk om mee te lezen hier in ieder geval.

Ben ook erg benieuwd of er mensen hier op Inferno staan met zo'n gehuurd tentje. Mijn vriendin heeft een angststoornis en dat gaat prima normaal gesproken met goede voorbereiding. Nu op de camping is het even wat minder prettig.
Ben dus benieuwd of inferno wat rustiger is, en wat de algemene ervaringen zijn.

Anyways, vandaag veel zin in Asking Alexandria, Landmvrks, Amity Aflliction en Ice Nine Kills! Enjoy allemaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en himeteva

menlor

Nieuw lid
20 nov 2022
2
0
Hallo allemaal,
Ooit wat berichtjes geplaatst, nu toch misschien iets actiever!
Leuk om mee te lezen hier in ieder geval.

Ben ook erg benieuwd of er mensen hier op Inferno staan met zo'n gehuurd tentje. Mijn vriendin heeft een angststoornis en dat gaat prima normaal gesproken met goede voorbereiding. Nu op de camping is het even wat minder prettig.
Ben dus benieuwd of inferno wat rustiger is, en wat de algemene ervaringen zijn.

Anyways, vandaag veel zin in Asking Alexandria, Landmvrks, Amity Aflliction en Ice Nine Kills! Enjoy allemaal!
Ik zit op inferno in zo'n tentje. Ja het gaat hier veel rustiger aan toe. Ook nog nooit rijen gezien aan douches(inbegrepen) of aan wc. Plekjes om tot 'rust' te komen, zoals de ontbijttent, of houten stoeltjes buiten. Dus voor iemand met een angststoornis zou ik het aanraden.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
de koffiebekers op boneyard waren dat toevallig recycle bekers. staan in mijn cashless account apart vermeld: 1 koffie + 0,5 beker :unsure:
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Weet er iemand of er op de weide broodjes te vinden zijn, zoals bv een broodje kaas ofzo. Want met die hitte is dat iets aangenamer dan vettige troep. Heb het zelf helaas nog niet gevonden.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
Weet er iemand of er op de weide broodjes te vinden zijn, zoals bv een broodje kaas ofzo. Want met die hitte is dat iets aangenamer dan vettige troep. Heb het zelf helaas nog niet gevonden.
nee niet gezien, alleen in de ontbijt tent op de camping.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
nee niet gezien, alleen in de ontbijt tent op de camping.
Ja, vrees er ook voor. Vorige jaren was dat er in de eettent. Maar is nu enkel dure rood trucks. Het eten is precies wel terug 10 jaar in de tijd. En op Graspop was het sowieso al niet geweldig
 

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
de koffiebekers op boneyard waren dat toevallig recycle bekers. staan in mijn cashless account apart vermeld: 1 koffie + 0,5 beker :unsure:
Ja ge krijgt een 0,5 skullie terug als je , bij de recyclepunt die terug inleverd . Deze morgen nog een man aangesproken die had 3 bekers in de vuilnis gegooid . Ik ze eruit gepakt en terug gegeven en even gemeld dat hij ze moest inleveren . Is ook voor het bier trouwens .
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
17
29
Weet er iemand of er op de weide broodjes te vinden zijn, zoals bv een broodje kaas ofzo. Want met die hitte is dat iets aangenamer dan vettige troep. Heb het zelf helaas nog niet gevonden.
Bij de foodtrucks tegenover de Jupiler stage kan je een baguette met kaas of ham halen. Zit ook wat salade op wat het wel fris maakt.
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
17
29
Ik zit op inferno in zo'n tentje. Ja het gaat hier veel rustiger aan toe. Ook nog nooit rijen gezien aan douches(inbegrepen) of aan wc. Plekjes om tot 'rust' te komen, zoals de ontbijttent, of houten stoeltjes buiten. Dus voor iemand met een angststoornis zou ik het aanraden.
Dat klinkt top! Dank!
Denk dat ik weet waar wij volgend jaar zitten 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken