Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Die zag ik niet aankomen. Prima rijtje namen, paar waar ik echt wel warm voor loop, maar mijn grootste wensen (Porcupine Tree, Riverside, en een paar goeie stoner namen) blijven helaas allemaal onbeantwoord. Dus toch een beetje teleurgesteld. Maar ook weer wat nieuwe dingen om in te luisteren erbij. Het kan erger. Nieuwste plaat Alter Bridge stond me wel aan van de week, alvast vooruit lopend op deze bekendmaking.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
we zitten echt wel vol inderdaad qua aantal namen (zelfs al meer namen nu dan heel de vorige editie)
verrassend aantal grote(re) namen ook nog.
Daarnaast lijkt het of er geen winnaars meer komen in de metal dome op donderdag lijkt me?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.255
Verdeling per dag voor wie geĆÆnteresseerd is.

DOVRZAZO
Alter bridgeAirbourneCode orangeChelsea grin
Cancer batsBad wolvesHeriotCoheed and Cambria
Elegant weaponsBlackgoldMimi barksGeneration sex
HakenIce nine killsNoctemSkid Row
Mammoth WVHLegion of doomNothing more
My Dying brideMunicipal wasteVended
Symphony XPalaye Royale
Planet of Zeus
Saltatio Mortis
The Distillers
VV
 
Laatst bewerkt:

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Die zag ik niet aankomen. Prima rijtje namen, paar waar ik echt wel warm voor loop, maar mijn grootste wensen (Porcupine Tree, Riverside, en een paar goeie stoner namen) blijven helaas allemaal onbeantwoord. Dus toch een beetje teleurgesteld. Maar ook weer wat nieuwe dingen om in te luisteren erbij. Het kan erger. Nieuwste plaat Alter Bridge stond me wel aan van de week, alvast vooruit lopend op deze bekendmaking.
Over stonerbands gesproken dan zou ik Planet of Zeus gaan luisteren
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Verdeling per dag voor wie geĆÆnteresseerd is.

DOVRZAZO
Alter bridgeAirbourneCode orangeChelsea grin
Cancer batsBad wolvesHeriotCoheed and Cambria
Elegant weaponsBlackgoldMimi barksGeneration sex
HakenIce nine killsNoctemSkid Row
Mammoth WVHLegion of doomVended
My Dying brideMunicipal waste
Symphony XNothing more
Palaye Royale
Planet of Zeus
Saltatio Mortis
The Distillers
VV
Donderdag was al top, en dan komt dit er nog bij o:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Wat een ontgoocheling šŸ˜”
Geen enkele death/black/thrash naam.
Had er toch wel een paar verwacht.

Maarnee, nog een hoop metalcore erbij smijten šŸ˜’
Niks tegen dat genre, maar dit hadden we al in overvloed.
ik zie maar 1 metalcore naam in deze lijst hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.255
Die zag ik niet aankomen. Prima rijtje namen, paar waar ik echt wel warm voor loop, maar mijn grootste wensen (Porcupine Tree, Riverside, en een paar goeie stoner namen) blijven helaas allemaal onbeantwoord. Dus toch een beetje teleurgesteld. Maar ook weer wat nieuwe dingen om in te luisteren erbij. Het kan erger. Nieuwste plaat Alter Bridge stond me wel aan van de week, alvast vooruit lopend op deze bekendmaking.
Porcupine Tree was meer hoop van ons dan Ć©cht kanshebber vrees ik. Riverside had heel erg mooi geweest ja, die vind ik ook zonde.
Maar wel blij met Haken, Symphony X nog eens zien als het qua schema meevalt, Planet of Zeus, VV, Vended (al wisten we die al), Coheed and Cambria en eigenlijk wel benieuwd naar Generation Sex.

Geen enkele death/black/thrash naam.
Noctem ziet er op't zicht black uit?
Edit: en municipal waste is thrash uiteraard!
ik zie maar 1 metalcore naam in deze lijst hoor
5 volgens Graspop zelf (code orange, vended, blackgold, ice nine kills, chelsea grin)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken