Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Het zwaartepunt van de gehele line up ligt ook veel te veel bij core bands naar mijn smaak hoor. Een goeie tech death band als Vektor had er beter bij kunnen komen. Sowieso teleurstellend weinig van de undercard pareltjes van Hellfest overgekomen helaas.

Edit: naast core staat er ook best veel hardrock trouwens. Denk echt wel dat Graspop haar vaste bezoekers beter zou vasthouden met wat meer thrash/death/black metal op de planken. En vind ik zelf ook vetter, naast prog en stoner. Vandaar eens met @redbaron.
Misschien proberen ze zich op die manier meer te onderscheiden van Alcatraz?
Stel na t weekend wordt Bring Me The Horizon aangekondigd, dan kunnen we binnen afzienbare tijd nu ook wel een poster verwachten toch?
lijkt me dat de poster samen komt met de laatste headliner ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.579
Ja, hoe gaat dat in vredesnaam passen, met ook nog Epica, Arch Enemy en Ghost? Dat gaan hele pijnlijke clashes worden.
Ja die donderdag is minstens zo dik als de zaterdag. Twee dagen met hele mooie namen.

Alleen de zondag blijft voor mij een beetje onderbedeeld helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.383
5.991
Ja die donderdag is minstens zo dik als de zaterdag. Twee dagen met hele mooie namen.

Alleen de zondag blijft voor mij een beetje onderbedeeld helaas.
Op zich prima natuurlijk, hoef je je niet te sparen en kun je zondag gewoon brak zijn. Vind het zelf wel een prima vooruitzicht om zondag rustig aan te kunnen doen althans, na zóveel vette shows…
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
Ja die donderdag is minstens zo dik als de zaterdag. Twee dagen met hele mooie namen.

Alleen de zondag blijft voor mij een beetje onderbedeeld helaas.
Zondag staan voor mij ook een aantal geweldige namen. Ik vind de vrijdag juist echt serieus achterblijven, op Gojira na.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.579
Wees blij dat het dag 4 is die onderbedeeld is, tegen dan zijn we blij om gewoon even in't zonnetje op een overgebleven stukje gras te zitten, met wat zeemzoete rock op de achtergrond 😄
Ja eens hoor! Vind die onderverdeling ook helemaal prima. Dagje met meer ruimte voor relaxen, bijpraten en een FL meeting is helemaal goed
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MarcoReusel en nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Alles hangt af van een goed tijdsschema...
Je kan 12 'must-see' namen hebben op een dag, maar als die op een of andere manier samen vallen, zie je er misschien maar 6 of 7 van.
Een andere dag wil je er misschien maar 5 zien maar als die goed verdeeld zitten en je kan die daardoor allemaal zien is het verschil dus niet erg groot en is die dag zonder clashes eigenlijk veel fijner dan die 'kill your darlings'-dag.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.383
5.991
Iemand bekend met Legion of Doom? Op spotify kom ik dan alleen rappers tegen maar de naam trekt me erg aan
Van de site:

No, this is not the eponymous wrestling duo, or the infamous DC Comics villains, and not even the four other bands of the same name listed in Encyclopaedia Metallum. Legion of Doom are yet to release their first track because this is an emerging project forged by doom metal royalty with decades of experience in such illustrious bands as Saint Vitus, Trouble, Corrosion of Conformity, Blood of the Sun, Spirit Caravan, Leadfoot and The Skull. Trouble Ron Holzner set things in motion because he wanted to pay tribute to his old brother in arms Eric Wagner following his untimely death. We are just as curious about what to expect as you and Legion of Doom are a bit of a wild card but with a veritable who’s who of doom metal talent we couldn’t be in better hands. A must-see for traditional doom metal fans! #GMM23

Supergroup met nog geen nummer uit dus.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
210
457
Ik vind t een mooie toevoeging!
Ice nine kills, mammoth, vended, alter bridge, airbourne, chelsea grin, VV, code orange, allemaal reuze vet.
Gelukkig zie ik een aantal acts al elders wat de keuze iets makkelijker gaat maken voor mij.
En rustige zondag heerlijk, gewoon in het gras hangen ja haha.
Benieuwd naar de laatste headliner!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Wow, mooie worp hoor!
Uiteraard veel eerder gelekte en voor de hand liggende namen, maar ook een paar verrassingen (met name My Dying Bride).

Heel blij met:
Airbourne
My Dying Bride
Symphony X
Coheed And Cambria
Haken
Generation Sex

Ook mooi/interessant:
VV
Chelsea Grin
Vended
Alter Bridge
Saltatio Mortis
Elegant Weapons
Ice Nine Kills
The Distillers
Nothing More
Mammoth WVH
Palaye Royale
Planet Of Zeus
Legion Of Doom
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.647
3.296
Iemand bekend met Legion of Doom? Op spotify kom ik dan alleen rappers tegen maar de naam trekt me erg aan
Er is een link naar hun facebook:
LEGION OF DOOM is a doom metal super group featuring members of Trouble, Saint Vitus, The Skull & COC
Maar ook daar geen muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken