Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zag ik niet aankomen. Prima rijtje namen, paar waar ik echt wel warm voor loop, maar mijn grootste wensen (Porcupine Tree, Riverside, en een paar goeie stoner namen) blijven helaas allemaal onbeantwoord. Dus toch een beetje teleurgesteld. Maar ook weer wat nieuwe dingen om in te luisteren erbij. Het kan erger. Nieuwste plaat Alter Bridge stond me wel aan van de week, alvast vooruit lopend op deze bekendmaking.
we zitten echt wel vol inderdaad qua aantal namen (zelfs al meer namen nu dan heel de vorige editie)
verrassend aantal grote(re) namen ook nog.
Daarnaast lijkt het of er geen winnaars meer komen in de metal dome op donderdag lijkt me?
Die zag ik niet aankomen. Prima rijtje namen, paar waar ik echt wel warm voor loop, maar mijn grootste wensen (Porcupine Tree, Riverside, en een paar goeie stoner namen) blijven helaas allemaal onbeantwoord. Dus toch een beetje teleurgesteld. Maar ook weer wat nieuwe dingen om in te luisteren erbij. Het kan erger. Nieuwste plaat Alter Bridge stond me wel aan van de week, alvast vooruit lopend op deze bekendmaking.
An sich kan je wel een podium vullen met enkel Belsiche namen, mss in 2024
Brutus, Stake, Channel Zero, Fleddy, Amenra,... En dat zijn dan nog maar de bekendere
Porcupine Tree was meer hoop van ons dan écht kanshebber vrees ik. Riverside had heel erg mooi geweest ja, die vind ik ook zonde.
Maar wel blij met Haken, Symphony X nog eens zien als het qua schema meevalt, Planet of Zeus, VV, Vended (al wisten we die al), Coheed and Cambria en eigenlijk wel benieuwd naar Generation Sex.