Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
maar denk jij niet dat bijvoorbeeld Resurrection fest ze dan ook zouden hebben gehad bijvoorbeeld? of denk je dat graspop een soort european festival exclusive te pakken heeft
Ja, wellicht. Lijkt me niet uitgesloten dat ze GMM en voor de rest alleen zaalshows doen ofzo.
GMM had met Aerosmith ook een exclusive (totdat ze cancelden uiteraard..).

Kan best dat Resurrection Fest andere keuzes heeft gemaakt dan GMM, bv. om niet zo lang te wachten op duidelijkheid van A7X? Of kwamen ze er op een of andere manier niet uit met het management van A7X? Wie weet wat er allemaal achter de schermen plaats vindt bij die festivals?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ja, wellicht. Lijkt me niet uitgesloten dat ze GMM en voor de rest alleen zaalshows doen ofzo.
GMM had met Aerosmith ook een exclusive (totdat ze cancelden uiteraard..).

Kan best dat Resurrection Fest andere keuzes heeft gemaakt dan GMM, bv. om niet zo lang te wachten op duidelijkheid van A7X? Of kwamen ze er op een of andere manier niet uit met het management van A7X? Wie weet wat er allemaal achter de schermen plaats vindt bij die festivals?
Aerosmith was een benelux-exclusive dacht ik.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
met "ik vrees voor zomer '23" bedoel ik: ik zie ze deze zomer er niet staan. zal eerder 2024 zijn.
Jij laat toch net uitschijnen dat ze er wél staan als laatste headliner? :p
Ah, verkeerd begrepen.
Dacht dat je bedoelde dat ze er pas zomer '24 zouden staan, en je per ongeluk '23 schreef.

season 9 my bad GIF by Shameless
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.228
7.497
Volgens mij toch wel iets uitgebreider dan dat, of niet?
Dacht dat ze toen verder geen festivals in West-Europa zouden doen, maar kan het mis hebben..?
dit was hun tour, denk alleen Idays en Graspop als festivals?

1677158648699.png
ben alleen bang dat veel van het budget al wel op is nu met de redelijk exlusieve GNR boeking, de dure MC/DL combo en slipknot. zijn allemaal vrij dure headliners heb ik het idee (vooral GNR).

Hoop toch dat je gelijk hebt hoor, zou heel blij zijn met een verrassende a7x boeking!
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Ik bedoel ook niet dat BMTH niet getalenteerd of niet groot genoeg zou zijn.
Maar voor mij zijn ze toch net iets te 'anders' naar GMM-maatstaven.
Ik weet niet of GMM het zou aandurven om hen headliner te maken, zeker in combinatie met andere nieuwe headliner Gojira die dag en ook al een andere metalcore-headliner Parkway Drive.
Het lijkt me qua verandering en modernisering allemaal net wat veel van het goede voor GMM.
Maar voor mij mogen ze best komen hoor, ga waarschijnlijk ook wel kijken dan (hoewel ik liever A7X zou zien 😉 ).
Ik heb hetzelfde gevoel, GMM blijft nogal graag in zijn comfort zone en BMTH als headliner zetten gaat sowieso heel veel negatieve reacties uitlokken. Bij elke aankondiging zijn er wel negatieve reacties natuurlijk, maar BMTH zou toch een controversiele headliner zijn voor veel puristen.
Het is niet onmogelijk, maar mijn gut feeling zegt toch ook dat BMTH onwaarschijnlijk is. Geen idee welke act wel dan :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Bekijk bijlage 4135

Was dus een benelux-exclusive. Poster is van 2020, maar die is dus bijna één op één 2 keer uigesteld door covid, om dan uiteindelijk te cancelen.
1591370960.webp


Een jaar later was het deze, daar was Mönchengladbach blijkbaar weggevallen.
Dus dan was het op z'n minst al een.. uhh.. Benedelux-exclusive? 🤔 😉

Maar zoals @Loek123 al zegt, bedoelde ik uiteraard festival-exclusive (wat dus toch bijna het geval was op I-Days na).
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
dit was hun tour, denk alleen Idays en Graspop als festivals?

Bekijk bijlage 4134
ben alleen bang dat veel van het budget al wel op is nu met de redelijk exlusieve GNR boeking, de dure MC/DL combo en slipknot. zijn allemaal vrij dure headliners heb ik het idee (vooral GNR).

Hoop toch dat je gelijk hebt hoor, zou heel blij zijn met een verrassende a7x boeking!
Mooi teruggevonden!

Ik hoop dus ook heel erg op A7X, maar voor mij is het niet zomaar ijdele hoop, ze lijken me zelfs de grootste kanshebber.
Niet dat ik ze zo goed als zeker acht, hoor. Ik durf de kans niet eens hoger dan 50% te noemen.
Maar dat geldt voor mij voor alle namen. Ik kan er eigenlijk geen bedenken die een hogere kans zouden hebben.

Je zou ook andersom kunnen redeneren:
Waarom zou BMTH niet allang aangekondigd zijn?
Voor A7X ligt dat voor de hand, voor BMTH niet bij mijn weten..
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Mooi teruggevonden!

Ik hoop dus ook heel erg op A7X, maar voor mij is het niet zomaar ijdele hoop, ze lijken me zelfs de grootste kanshebber.
Niet dat ik ze zo goed als zeker acht, hoor. Ik durf de kans niet eens hoger dan 50% te noemen.
Maar dat geldt voor mij voor alle namen. Ik kan er eigenlijk geen bedenken die een hogere kans zouden hebben.

Je zou ook andersom kunnen redeneren:
Waarom zou BMTH niet allang aangekondigd zijn?
Voor A7X ligt dat voor de hand, voor BMTH niet bij mijn weten..
Ik heb het bange gevoel dat we zometeen met Disturbed als gepromoveerd headliner worden opgezadeld...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Ik heb het bange gevoel dat we zometeen met Disturbed als gepromoveerd headliner worden opgezadeld...
Nee, daar geloof ik niet in eerlijk gezegd.
Sowieso niet over Gojira heen, dan zouden ze dus beiden moeten 'doorschuiven'.
En Amon Amarth zou me dan iets waarschijnlijker lijken in dat scenario,
Maar ook dat zie ik niet echt gebeuren, die headliner komt er wel.
 

G1lius

Nieuw lid
8 nov 2022
3
4
Ik heb dat vorig jaar geprobeerd maar als je wat laat bent staan beide parkings helaas toch vol. Als je in de straten parkeert moet je een parkeerschijf leggen en riskeer je dus een boete. Ik had gelukkig ergens een graspleintje gevonden waar ik gratis kon parkeren.
Toch een direct gevolg van de betaalde parking op graspop dan, de jaren dat ik niet ging of 1 dag was het altijd goed doenbaar daar. FWIW, als je om 14u parkeert en parkeerschijf legt zit je in veel straten wel safe. https://www.gemeentemol.be/file_uploads/575361.pdf
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Ik ontdek hier net, 6 dagen na de eigenlijke aankondiging, dat Ashes of Ares 2 shows gaat doen in Griekenland (10 en 12 juni).
In het artikel en op de poster is sprake van een Europese tour, maar ik kan er verder niks over terugvinden, dus er lijkt nog niets gelost muv die 2 data.

Aangezien die Amerika nog niet zijn uitgeweest in de 10 jaar dat ze bestaan en ik al 20 jaar een mega-crush heb op Barlow's stem,
bij deze een oproep aan wie er ook maar iets moest horen qua verdere tourplannen (ja, @wenteldave ik kijk naar jou ;) ). Dank bij voorbaat.

En om on topic te blijven; qua data zou dit ook een heeeeel mooie zijn voor op graspop, maar NIET op zaterdag!!! 😅

327547842_5393281544105213_7212963624430808429_n-723x1024.jpg
Dat zou inderdaad een hééééél mooie zijn voor GMM!! :cool: 🤘 🤞
Had ik nog niet aan gedacht!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
140
315
Voor de Motionless in White liefhebbers onder ons
Ze hebben tijdens covid 2 volledige shows opgenomen met top kwaliteit, die op youtube staan. vind persoonlijk part 2 het beste dus hierbij:
Heb hem persoonlijk al stuk of 20 keer gezien denk ik, ideaal op mijn tweede scherm met thuiswerken :)
Bedankt om te delen! Vandaag eens de tijd genomen om deze open te zetten, en al snel beslist dat ik ze wel wil zien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken