Graspop Metal Meeting 2023

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op 't forum.

Een kleine voorstelronde; festival/ concert ganger sinds 2007, eerst vooral 1 daags evenementen, en sinds 2018 ook graspop bezoeker en ook meelezend op het forum. Het werd eens tijd om ook eens lid te worden vond ik zo.

Rock/ metal liefhebber in de breedste zin van 't woord, vorig jaar bijvoorbeeld net zo staan genieten van Dirty Honey en Me and that Man als van Amenra en Dimmu Borgir.

Tot nu toe wordt ik wel blij van de line up, al had van mij Def Leppard niet gelijk als headliner gehoeven, maar ach om nou daar over te gaan zeuren naast wat er waarschijnlijk nog komt.

Het zal me benieuwen wat de aankondiging van PWD doet met de kansen van een eventuele aankondiging van Metallica.

Ondertussen is de korte voorstelronde een heel verhaal geworden, de volgende keer houd ik het wat korter šŸ˜
Willkommen an Forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.448
2.931
Ik heb trouwens al een chaletje gereserveerd in een vakantiepark te Mol. Lekker 11km fietsen (als het niet regent) naar het terrein. Een weekendticket komt ook wel goed dus. Ben bang dat alles helemaal weg is zodra James Hetfield en de zijnen bekendmaken Dessel aan te doen... Voor wie nog op zoek is: er zijn volgens mij nog 3 chaletjes voor max 6 personen beschikbaar bij dat Europarcs in Mol a 900 euro voor woensdag-maandag (in ons geval woensdag-maandag geboekt).
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Oh my... Ik hoop nu dat ze Metallica ook op GMM kunnen waarmaken.

Straks komen ze aan met dƩ donderdagheadliner en is het Ozzy. De teleurstelling in deze groep zou niet te overzien zijn.
(maar ik denk nu niet dat de graspop-organisatie een extra dag zouden inlassen omdat ze per sƩ Ozzy er willen neerzetten... hoop ik...)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.448
2.931
Oh my... Ik hoop nu dat ze Metallica ook op GMM kunnen waarmaken.

Straks komen ze aan met dƩ donderdagheadliner en is het Ozzy. De teleurstelling in deze groep zou niet te overzien zijn.
(maar ik denk nu niet dat de graspop-organisatie een extra dag zouden inlassen omdat ze per sƩ Ozzy er willen neerzetten... hoop ik...)
Ik zou Ozzy niet heel erg vinden persoonlijk. Een van de weinige rollatoracts die me wel positief heeft verrast, enkele jaren geleden. Liever Ozzy dan GNR voor mij bijvoorbeeld. Maar nog liever Metallica uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313 en duck

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Wij rijden over een uurtje al naar Amsterdam, om op het gemakje te parkeren, te eten en een pilsje te pakken. Jullie zijn uiteraard van harte welkom om aan te sluiten waar wij zijn als je in Amsterdam bent. App maar!
AAh, jullie vanavond ook in de Ziggo Dome? Ik ook. Wij rijden om 16u hier weg uit het oosten. Misschien tot vanavond @Joslittel
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.362
6.558
AAh, jullie vanavond ook in de Ziggo Dome? Ik ook. Wij rijden om 16u hier weg uit het oosten. Misschien tot vanavond @Joslittel
Tof! Zoek ons gerust op, staat een foto van afgelopen zaterdag in dit topic. Al zal het in de Ziggo best een uitdaging zijn om mensen te vinden, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
@Cisseman nog nieuws van je contact nu het quasi zeker is dat metallica toch in europa gaat zijn?
Nee, ben al effe niet meer tot op kantoor geraakt. Donderdag heb ik nog een meeting met hem, zal nog eens polsen dan, maar tegen dan weten we uiteraard al veel meer. Wel straf hoor want hij staat echt wel met anderhalve voet in het vuur. Als ze nu toch enkel naar Download komen, gaat hij ongetwijfeld zeggen 'ah maar da's niet touren eh, da's een eenmalige show' (of 2-malig mochten ze zoals in de VS 2 shows doen) en zo heeft hij altijd gelijk natuurlijk ;)

Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie vanavond. Ik heb het genoegen gehad ze elke keer op RW al gezien te hebben maar begrijp het perfect dat het voor de echte metal-fan niet voldoende is om enkel voor hen naar Rotselaar af te zakken dus als er ooit een momentum is voor GMM dan is het echt nu wel. Fingers crossed voor straks dus !
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.362
6.558
Als Metallica het weekend voor Graspop twee exclusieve shows op Download doet, in het jaar nadat ze het jaar ervoor al op Werchter, Pinkpop, Hellfest en Copenhell hebben gestaan, zou dat echt een enorme deceptie zijn. Ik heb me er jaren geleden al bij neergelegd dat ze altijd op Werchter staan als ze een Europese festivaltour doen, maar dit jaar is de ultieme kans om ze eens in Dessel te zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Als Metallica het weekend voor Graspop twee exclusieve shows op Download doet, in het jaar nadat ze het jaar ervoor al op Werchter, Pinkpop, Hellfest en Copenhell hebben gestaan, zou dat echt een enorme deceptie zijn. Ik heb me er jaren geleden al bij neergelegd dat ze altijd op Werchter staan als ze een Europese festivaltour doen, maar dit jaar is de ultieme kans om ze eens in Dessel te zien.
sterker nog, na hun hellfest passage vroegen ze zich openlijk af waarom ze niet meer metalfestivals doen omdat ze zich zo geamuseerd hadden
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Whahaha, iemand uit de Download organisatie heeft het efestivals forum gevonden en ze hebben daar 'info geleaked wat nog niet naar buiten mocht komen'. Dat topic is dus tijdelijk weg. Die poster is dus echt.
Ik kan 'm anders wel gewoon nog zien eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken