Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik ken persoonlijk te weinig de discography van PD. Merk dat ik in m'n afspeellijst enkel Glitch en The Greatest Fear heb staan... 🤷‍♂️
Geen idee waarom eigenlijk.
eens de setlist van de 2022 tour in vorst opzetten en opleggen? bestaan waarschijnlijk wel spotify playlists van
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Oehh Parkway Drive op zaterdag had ik toch niet helemaal verwacht. Ik had m'n geld gezet op de vrijdag, als één van de twee jongere headliners. Maar dit is alleen maar heel gunstig, want dan zijn we min of meer zeker van nog twee knallers op de vrijdag. Ghost en Pantera, zoals hier al gesuggereerd, zou top zijn. Of wellicht dat A7X toch nog een tour voor komende zomer gaat aankondigen.

En nu hopen dat Parkway Drive niet weer clasht met een geweldige Marquee afsluiter, zoals destijds met Ayreon. Ik wil ze graag een keer zien. Die shows die ze geven zien er geweldig uit.
Als ze weer zoiets als Ayreon uit de hoge hoed toveren in de Marque voor de zaterdag dan doe ik ze wat daar in Dessel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Als ze weer zoiets als Ayreon uit de hoge hoed toveren in de Marque voor de zaterdag dan doe ik ze wat daar in Dessel.
Haha, dat dus. Al is Ayreon zelf geen optie. Ik geloof nooit dat ze die productie elders gaan laten zien voordat ze die shows in Tilburg hebben gedaan. Dus al zouden ze weer naar Graspop komen, is dat meer iets voor 2024.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
wel opletten, de duitse setlist was anders omdat ze een guest spot hadden van een of andere duitse artiest
Ja en ze hebben ook Duitstalige nummers dus de setlist zal wel anders zijn in Duitsland.
Moeten ze bij ons niet bij aan komen hoor, dan loop ik weg :ROFLMAO:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.006
Het zaterdag-duo was er vorig jaar niet eens qua stijl. Toen moesten we het doen met de hoepapamuziek van:
Iron Maiden - Volbeat
Scorpions - Within Temptation
Judas Priest - Korn
Sabaton - Deftones

Benieuwd naar de donderdag en vrijdag.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Het zaterdag-duo was er vorig jaar niet eens qua stijl. Toen moesten we het doen met de hoepapamuziek van:
Iron Maiden - Volbeat
Scorpions - Within Temptation
Judas Priest - Korn
Sabaton - Deftones

Benieuwd naar de donderdag en vrijdag.
Ik had dan weer een zalige tijd op zaterdag met o.a (vooral) de undercard op de mainstage.

vanwege de hitte wat later afgezakt naar de weide, maar nog de laatste minuten Europe > Eisbrecher > Foreigner > Shinedown > Saxon geskipt (eten) > FFDP > Judas Priest (mwa) > Korn (!!) toch echt wel genoten die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik vond de zaterdag ook wel echt top vorig jaar, misschien wel de vetste dag.

Ben trouwens ook groot van van Ocean Grove (weet niet of die naam jullie iets zegt, een Australische band). Zeker een aanrader! Op hun FB vroegen ze waar ze de volgende keer moesten touren. Toen ik reageerde met dat ze naar Europese festivals moesten, reageerden ze met een bevestiging. Zou denk ik een erg vette band voor een van de kleinere stages zijn.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en WOOOSH

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Bottom Feeder uit het IRE tijdperk is ook wel knaller.

Wishing Wells,Shadow Boxing & Absolute Power van uit het Reverence album.

Wild Eyes is ene meezinger,enfin de intro toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op 't forum.

Een kleine voorstelronde; festival/ concert ganger sinds 2007, eerst vooral 1 daags evenementen, en sinds 2018 ook graspop bezoeker en ook meelezend op het forum. Het werd eens tijd om ook eens lid te worden vond ik zo.

Rock/ metal liefhebber in de breedste zin van 't woord, vorig jaar bijvoorbeeld net zo staan genieten van Dirty Honey en Me and that Man als van Amenra en Dimmu Borgir.

Tot nu toe wordt ik wel blij van de line up, al had van mij Def Leppard niet gelijk als headliner gehoeven, maar ach om nou daar over te gaan zeuren naast wat er waarschijnlijk nog komt.

Het zal me benieuwen wat de aankondiging van PWD doet met de kansen van een eventuele aankondiging van Metallica.

Ondertussen is de korte voorstelronde een heel verhaal geworden, de volgende keer houd ik het wat korter 😁
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Bottom Feeder uit het IRE tijdperk is ook wel knaller.

Wishing Wells,Shadow Boxing & Absolute Power van uit het Reverence album.

Wild Eyes is ene meezinger,enfin de intro toch.
Zeker! zijn allemaal top nummers.

En voor de oudere nummers: Karma en Carrion zijn heerlijke nummers, en de enige nummers van de oudere albums die ze nog live spelen.

En nog een aanrader: Kijk de set van Graspop 2018 terug van parkway drive. staat volledig op youtube.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.439
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op 't forum.

Een kleine voorstelronde; festival/ concert ganger sinds 2007, eerst vooral 1 daags evenementen, en sinds 2018 ook graspop bezoeker en ook meelezend op het forum. Het werd eens tijd om ook eens lid te worden vond ik zo.

Rock/ metal liefhebber in de breedste zin van 't woord, vorig jaar bijvoorbeeld net zo staan genieten van Dirty Honey en Me and that Man als van Amenra en Dimmu Borgir.

Tot nu toe wordt ik wel blij van de line up, al had van mij Def Leppard niet gelijk als headliner gehoeven, maar ach om nou daar over te gaan zeuren naast wat er waarschijnlijk nog komt.

Het zal me benieuwen wat de aankondiging van PWD doet met de kansen van een eventuele aankondiging van Metallica.

Ondertussen is de korte voorstelronde een heel verhaal geworden, de volgende keer houd ik het wat korter 😁
Welkom op het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op 't forum.

Een kleine voorstelronde; festival/ concert ganger sinds 2007, eerst vooral 1 daags evenementen, en sinds 2018 ook graspop bezoeker en ook meelezend op het forum. Het werd eens tijd om ook eens lid te worden vond ik zo.

Rock/ metal liefhebber in de breedste zin van 't woord, vorig jaar bijvoorbeeld net zo staan genieten van Dirty Honey en Me and that Man als van Amenra en Dimmu Borgir.

Tot nu toe wordt ik wel blij van de line up, al had van mij Def Leppard niet gelijk als headliner gehoeven, maar ach om nou daar over te gaan zeuren naast wat er waarschijnlijk nog komt.

Het zal me benieuwen wat de aankondiging van PWD doet met de kansen van een eventuele aankondiging van Metallica.

Ondertussen is de korte voorstelronde een heel verhaal geworden, de volgende keer houd ik het wat korter 😁
Van harte welkom hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
29
59
Ik vond de zaterdag ook wel echt top vorig jaar, misschien wel de vetste dag.

Ben trouwens ook groot van van Ocean Grove (weet niet of die naam jullie iets zegt, een Australische band). Zeker een aanrader! Op hun FB vroegen ze waar ze de volgende keer moesten touren. Toen ik reageerde met dat ze naar Europese festivals moesten, reageerden ze met een bevestiging. Zou denk ik een erg vette band voor een van de kleinere stages zijn.

Vorig weekend speciaal naar Berlijn gevlogen om ze te gaan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313 en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
16.00 nog iets? Parkway Drive is nou niet van het formaat dat Graspop zich moet aanpassen aan de aankondigingstijd. Dus had net zo goed 16.00 gekund, tenzij er misschien dan nog iets komt?
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
16.00 nog iets? Parkway Drive is nou niet van het formaat dat Graspop zich moet aanpassen aan de aankondigingstijd. Dus had net zo goed 16.00 gekund, tenzij er misschien dan nog iets komt?
Of toch nog 22.00 vanavond?!? Tegelijk met Download
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken