Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Of ghost met disturbed. Maar ghost op vrijdag lijkt me inderdaad het meest logische op dit moment.
ghost heeft wel een stevige undercard nodig, een zaterdag zoals we dit jaar zagen, judas priest, korn, ffdp die alle3 als even groot op de poster worden gezet.

Denk dat we dus wel ghost, pantera, disturbed, evanescence iets in die aard kunnen zien om een heel brede vrijdag neer te zetten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Vrijdag dan Ghost + ???
Ozzy?
Nightwish?
A7X?
FNM?
Ben ook erg benieuwd, we moeten nog 4 headliners hebben.
Ghost samen met iets van Avenged Sevenfold, Lamb of God, Amon Amarth, Evanescence lijkt me top voor de vrijdag.
Donderdag hoop ik echt op Nightwish als tweede headliner

Verder hoop ik vooral dat Pantera geen mainstage headline spot inneemt, lijkt me een prima sub. op andere festivals staan die ook niet als headliner.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
had ik al een idee, kan nog steeds :ROFLMAO:
do. metallica - nightwish
vr. sevenfold - ghost
za. slipknot - parkway drive
zo. def leppard - motley crue
mooi lijstje, vraag me alleen af als avenged sevenfold europa gaat doen maar ik zou al blij zijn als ghost er staat
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
had ik al een idee, kan nog steeds :ROFLMAO:
do. metallica - nightwish
vr. sevenfold - ghost
za. slipknot - parkway drive
zo. def leppard - motley crue
Als dit het wordt, en het mag dan nog GnR zijn ipv Metallica, dan heb je toch weer een ijzersterke affiche bovenaan.
Aangevuld met de vele namen die in de buurt zijn, zal dit toch weer een dikke affiche worden...



... nu nog die prijs afwachten :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
ghost + pantera is mijn gok
Pantera staat op Rock Am Ring ook niet heel groot hoor.

Onder Tenacious D en Machine Gun Kelly.
Op gelijke hoogte met oa. K.I.Z., Evanescence en Apache 207
En net boven Yungblud, Papa Roach en Turnstile.

Geen idee of die als een van de 2 dag-headliners zouden terecht komen op een Graspop poster.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Of ghost met disturbed. Maar ghost op vrijdag lijkt me inderdaad het meest logische op dit moment.
Naast Ghost zou er toch iets groters mogen staan dan Pantera of Disturbed, die beide ook gewoon geen headlinermateriaal zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Welke ga je doen op zondag volgend jaar? Def Leppard of Motley Crue?

Motley Crue, die heeft m’n partner nog nooit gezien en vinden we dus belangrijker. Daarna gewoon overhobbelen naar Def Leppard en waarschijnlijk alsnog ver vooraan komen, omdat het niet de meest gewilde headliner is en ook nog eens de laatste dag is
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: saurus en jonasvh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Motley Crue, die heeft m’n partner nog nooit gezien en vinden we dus belangrijker. Daarna gewoon overhobbelen naar Def Leppard en waarschijnlijk alsnog ver vooraan komen, omdat het niet de meest gewilde headliner is en ook nog eens de laatste dag is
Ik verwacht daar inderdaad geen enkel probleem mee nee.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Parkway Drive weer eens opgezet en Crushed al snel een paar keer extra aangezet. Wat ga ik lekker op dat nummer zeg.
Ik ken persoonlijk te weinig de discography van PD. Merk dat ik in m'n afspeellijst enkel Glitch en The Greatest Fear heb staan... 🤷‍♂️
Geen idee waarom eigenlijk.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Supervet dat PD er op de zaterdag bijkomt, die show in AFAS was echt top dus kijk er enorm naar uit!

In de mail stond "another week, another Graspop headliner". Moeten we daar nog iets achter zoeken? Zouden ze dan misschien volgende week pas de volgende bekend maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Supervet dat PD er op de zaterdag bijkomt, die show in AFAS was echt top dus kijk er enorm naar uit!

In de mail stond "another week, another Graspop headliner". Moeten we daar nog iets achter zoeken? Zouden ze dan misschien volgende week pas de volgende bekend maken?
Neen, dat denk ik niet.

Stubru zei ook "een nieuwe week, een nieuwe headliner voor GMM" op hun fbpagina.
Ze moeten iets verzinnen om daarbij te zetten ;p
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Hoe laat wordt het donker normaal in Juni? speelt de eerste van de 2 headliners deels in het donker, dacht het wel toch?
Hoop toch dat Parkway Drive niet al te vroeg speelt
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.692
Oehh Parkway Drive op zaterdag had ik toch niet helemaal verwacht. Ik had m'n geld gezet op de vrijdag, als één van de twee jongere headliners. Maar dit is alleen maar heel gunstig, want dan zijn we min of meer zeker van nog twee knallers op de vrijdag. Ghost en Pantera, zoals hier al gesuggereerd, zou top zijn. Of wellicht dat A7X toch nog een tour voor komende zomer gaat aankondigen.

En nu hopen dat Parkway Drive niet weer clasht met een geweldige Marquee afsluiter, zoals destijds met Ayreon. Ik wil ze graag een keer zien. Die shows die ze geven zien er geweldig uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik zie in Pantera echt geen headline materiaal, die nemen toch geen headline productie mee lijkt me?
Op andere festivals staan die ook helemaal niet zo hoog, lijkt me gewoon een prima sub maar geen headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken