Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Waarom op 09 pm download aankondiging? Zo laat ? Amerikaanse band?
Weet eerlijk gezegd niet of ze vaker zo laat aankondigen. Maar het zou mij inderdaad niet verbazen als dat is om tegelijk met een grote Amerikaanse band aan te kondigen.

Lees net dat Download de aankondiging live op BBC1 radio gaat uitzenden. Die zijn nogal hyped, blijkbaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: verdonck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Goedemiddag, ik ben nieuw hier op 't forum.

Een kleine voorstelronde; festival/ concert ganger sinds 2007, eerst vooral 1 daags evenementen, en sinds 2018 ook graspop bezoeker en ook meelezend op het forum. Het werd eens tijd om ook eens lid te worden vond ik zo.

Rock/ metal liefhebber in de breedste zin van 't woord, vorig jaar bijvoorbeeld net zo staan genieten van Dirty Honey en Me and that Man als van Amenra en Dimmu Borgir.

Tot nu toe wordt ik wel blij van de line up, al had van mij Def Leppard niet gelijk als headliner gehoeven, maar ach om nou daar over te gaan zeuren naast wat er waarschijnlijk nog komt.

Het zal me benieuwen wat de aankondiging van PWD doet met de kansen van een eventuele aankondiging van Metallica.

Ondertussen is de korte voorstelronde een heel verhaal geworden, de volgende keer houd ik het wat korter 😁
Inderdaad volgende keer graag wat korter! Ik zit niet op een forum om veel tekst te lezen.

PS. welkom ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
denk dat een grote band morgen een hele europese tour aankondigd en dat download een primeur heeft om ze voor hun festival al vanavond aan te mogen kondigen. (metallica, GnR, kiss)
Download line up was al geleaked hier, voor de mensen die het gemist hebben.

Vrij zeker dat deze echt is.

 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Betreft ook een jubileumeditie, he. Denk niet een Graspop of andere festivals vanavond mee mogen liften.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Betreft ook een jubileumeditie, he. Denk niet een Graspop of andere festivals vanavond mee mogen liften.
jubileumedities zijn meestal tegenvallend omdat de mensen gewoon teveel verwachten en ook, bands touren of touren niet, dat jubileumgehalte gaat daar niks aan veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.332
Was bij voorgaande edities bij de aankondigingen van de eerste groep namen al meteen bekend op welke dag ze zouden staan? Volgens mij wel toch?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
jubileumedities zijn meestal tegenvallend omdat de mensen gewoon teveel verwachten en ook, bands touren of touren niet, dat jubileumgehalte gaat daar niks aan veranderen.
Nee, maar ze hypen het wel en vandaar dat de BBC er ook meer aandacht voor heeft.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Nee, maar ze hypen het wel en vandaar dat de BBC er ook meer aandacht voor heeft.
de bovenste helft is inderdaad wel sterk van de geleakte poster maar die onderste helft is voor mij nu toch niet het hypen waard.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Whahaha, iemand uit de Download organisatie heeft het efestivals forum gevonden en ze hebben daar 'info geleaked wat nog niet naar buiten mocht komen'. Dat topic is dus tijdelijk weg. Die poster is dus echt.
Hahahaha gekke organisatie. Iedereen kent die poster al en op deze manier neem je elke twijfel over echtheid direct weg.

Maaruh. MEtallica dus in Europ in juni!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Whahaha, iemand uit de Download organisatie heeft het efestivals forum gevonden en ze hebben daar 'info geleaked wat nog niet naar buiten mocht komen'. Dat topic is dus tijdelijk weg. Die poster is dus echt.
oh my
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Hahahaha gekke organisatie. Iedereen kent die poster al en op deze manier neem je elke twijfel over echtheid direct weg.

Maaruh. MEtallica dus in Europ in juni!
Kan toch niet anders dan dat ze dan ook op Graspop staan, Jos? Verdorie hee, het móét gewoon gebeuren!

Oh en tot vanavond, trouwens!
 
  • Confetti
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Tot vanavond! Zit de uurtjes af te tellen, ook richting de eerste halve liter Weizenbier bij het eten :)
Wij rijden over een uurtje al naar Amsterdam, om op het gemakje te parkeren, te eten en een pilsje te pakken. Jullie zijn uiteraard van harte welkom om aan te sluiten waar wij zijn als je in Amsterdam bent. App maar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken