Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.463
1.841
Ik lig blijkbaar achter, zie net dat Mick Mars niet meer mee tourt.
Ligt t aan mij of is dat de enige die het muzikale niveau nog ‘n beetje boven water hield?

Ps de intialen M&M zijn wel grappig voor een Mars😛
Met John5 mee op de tourbus, vind ik dat nu wel nog een (w)aardige vervanger.
Wie start een petitie om Vince Neil's en Tommy Lee's naam aan te laten passen in respectievelijk Vince Seven en Tommy Eight?
Dan heb je met John5, Nikki Sixx, Vince Seven en Tommy Eight een perfecte match 🙃

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
53
154
Wie start een petitie om Vince Neil's en Tommy Lee's naam aan te laten passen in respectievelijk Vince Seven en Tommy Eight?
Dan heb je met John5, Nikki Sixx, Vince Seven en Tommy Eight een perfecte match 🙃
Zeker als daarna Ice Nine Kills optreden. (Of 9 inch nails).

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Even een lekker off topic bericht, terwijl die praktijken elders fel bediscussieerd worden: doe jezelf een plezier en luister naar Infest The Rats' Nest van King Gizzard als je dat nog nooit gedaan hebt. Oprecht een van de beste thrash metal albums van de laatste paar jaar imo, dus: wanneer komen die eens op Graspop een metal setje spelen? Ze hebben nog wel meer van dit soort werk, en er schijnt een nieuw "fast metal album" aan te komen, aldus de band in hun youtube comments.

Maar goed, hier dus:

Ja, staat al sinds die uit is (toch al wel een paar jaar geleden) vast in mijn "lekker stevig" playlist

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
51
77
Is het geen Vince Meal meer? :ROFLMAO:

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
140
252
Eigenlijk is de eerste cd/lp van Machine Head verplichte kost! Destijds dacht ik echt dat dat de next big thing zou zijn. Nummer 5 van the Big Four
Ja Burn my Eyes gewoon hun allerbeste plaat in mijn ogen. Daar kan je niet meer over heen. Zoals The Satanist van Behemoth. Die was zo goed dat daarna alles tegen valt😂😂

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

1880

Randprogramma
2 jul 2022
105
103
Weermodellen voorspellen een zeer warm scenario voor de maand juni met extreme hitte.

Geen herhaling van vorig jaar aub 😞

• Wow
Waarderingen: Simoni

Piebe71

Dagopener
15 dec 2022
733
1.469
Ik heb vorig jaar met Pinkpop een natte doek in de nek gelegd, hele dag hoedje op en na elke 3 pinten een fles water
Water was inderdaad een must vorig jaar. En in tegenstelling van wat we over lange rijen bij Pinkpop hoorden, vond ik dat dat op Graspop dik in orde was bij de watertappunten

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
4.199
4.926
Geoff Tate in de Boerderij. 35 jaar bestaan van Operation: Mindcrime. Album werd in z’n geheel gespeeld en daarna aangevuld met wat greatest hits.

Een enorme aanrader! Staat morgen nog in Drachten en overmorgen in Amersfoort dacht ik.

Sowieso de laatste drie tours waren allen iets speciaals, Mindcrime volledig; Empire en Rage for Order volledig; en een akoestische tour. Genieten!

En na afloop ook nog even de tijd nemen om te signerenBekijk bijlage 4567

Even quote uit het concert review topic

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
8.161
7.688
Elk jaar zitten er wel van die verrassende liedjes in de playlist waar je elke keer blij van wordt ookal is het misschien niet de eerste band die je wilt zien of je muziekvoorkeur. Bij mij is dat het nummer Lightning Strike van Escape the Faith. Met name dat refrein vind ik erg fijn. Kwam net weer voorbij en dacht, ja lekker! Als het ff pas ga ik toch kijken om dit nummer eens live te horen.

Als je denkt: waar heeft die beste vent het over:

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
4.691
3.427
morgen om 11h released desertfest antwerpen trouwens hun eerste namen . is voor oktober dus niet heel relevant voor graspop maar kan sommige mensen hier wel interesseren natuurlijk

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
4.199
4.926
Laatste dag om te stemmen op welke forumgebruiker het beste festival heeft samengesteld in de negende editie van de Festileaks Festival Draft!
Waar kan je het beste spoorboekje opstellen? Neem gauw nog een kijkje want alles is bijna uitverkocht. Kies je 3 favoriete weekendtickets en 2 favoriete dagtickets!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.975
4.946
Elk jaar zitten er wel van die verrassende liedjes in de playlist waar je elke keer blij van wordt ookal is het misschien niet de eerste band die je wilt zien of je muziekvoorkeur. Bij mij is dat het nummer Lightning Strike van Escape the Faith. Met name dat refrein vind ik erg fijn. Kwam net weer voorbij en dacht, ja lekker! Als het ff pas ga ik toch kijken om dit nummer eens live te horen.

Als je denkt: waar heeft die beste vent het over:

leuk nummer inderdaad
is voor mij echt geen touw aan vast te knopen deze band, het ene nummer dat ik van ze hoor vind ik helemaal niks en het andere klinkt wel goed.
ze hobbelen ook een beetje heen en weer tussen mijn 'must sees' en 'zien als er tijd over is'
blijft nog steeds het feit dat ik dat album met Ronnie Radke het beste vind, en daar spelen ze niets live van dus
geen idee wat ik van deze band moet verwachten live, maar zolang er geen nare clash is zal ik waarschijnlijk ook wel even gaan kijken
Iemand live ervaringen met deze ban trouwens hier?

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken