Graspop Metal Meeting 2023

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Eigenlijk is de eerste cd/lp van Machine Head verplichte kost! Destijds dacht ik echt dat dat de next big thing zou zijn. Nummer 5 van the Big Four
Ja Burn my Eyes gewoon hun allerbeste plaat in mijn ogen. Daar kan je niet meer over heen. Zoals The Satanist van Behemoth. Die was zo goed dat daarna alles tegen valt😂😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Weermodellen voorspellen een zeer warm scenario voor de maand juni met extreme hitte.

Geen herhaling van vorig jaar aub 😞
 
  • Wow
Waarderingen: Simoni

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.368
2.858
Ik heb vorig jaar met Pinkpop een natte doek in de nek gelegd, hele dag hoedje op en na elke 3 pinten een fles water
Water was inderdaad een must vorig jaar. En in tegenstelling van wat we over lange rijen bij Pinkpop hoorden, vond ik dat dat op Graspop dik in orde was bij de watertappunten
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
Geoff Tate in de Boerderij. 35 jaar bestaan van Operation: Mindcrime. Album werd in z’n geheel gespeeld en daarna aangevuld met wat greatest hits.

Een enorme aanrader! Staat morgen nog in Drachten en overmorgen in Amersfoort dacht ik.

Sowieso de laatste drie tours waren allen iets speciaals, Mindcrime volledig; Empire en Rage for Order volledig; en een akoestische tour. Genieten!

En na afloop ook nog even de tijd nemen om te signerenBekijk bijlage 4567

Even quote uit het concert review topic
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Elk jaar zitten er wel van die verrassende liedjes in de playlist waar je elke keer blij van wordt ookal is het misschien niet de eerste band die je wilt zien of je muziekvoorkeur. Bij mij is dat het nummer Lightning Strike van Escape the Faith. Met name dat refrein vind ik erg fijn. Kwam net weer voorbij en dacht, ja lekker! Als het ff pas ga ik toch kijken om dit nummer eens live te horen.

Als je denkt: waar heeft die beste vent het over:

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
morgen om 11h released desertfest antwerpen trouwens hun eerste namen . is voor oktober dus niet heel relevant voor graspop maar kan sommige mensen hier wel interesseren natuurlijk
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
Laatste dag om te stemmen op welke forumgebruiker het beste festival heeft samengesteld in de negende editie van de Festileaks Festival Draft!
Waar kan je het beste spoorboekje opstellen? Neem gauw nog een kijkje want alles is bijna uitverkocht. Kies je 3 favoriete weekendtickets en 2 favoriete dagtickets!

 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
Elk jaar zitten er wel van die verrassende liedjes in de playlist waar je elke keer blij van wordt ookal is het misschien niet de eerste band die je wilt zien of je muziekvoorkeur. Bij mij is dat het nummer Lightning Strike van Escape the Faith. Met name dat refrein vind ik erg fijn. Kwam net weer voorbij en dacht, ja lekker! Als het ff pas ga ik toch kijken om dit nummer eens live te horen.

Als je denkt: waar heeft die beste vent het over:

leuk nummer inderdaad
is voor mij echt geen touw aan vast te knopen deze band, het ene nummer dat ik van ze hoor vind ik helemaal niks en het andere klinkt wel goed.
ze hobbelen ook een beetje heen en weer tussen mijn 'must sees' en 'zien als er tijd over is'
blijft nog steeds het feit dat ik dat album met Ronnie Radke het beste vind, en daar spelen ze niets live van dus
geen idee wat ik van deze band moet verwachten live, maar zolang er geen nare clash is zal ik waarschijnlijk ook wel even gaan kijken
Iemand live ervaringen met deze ban trouwens hier?
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Water was inderdaad een must vorig jaar. En in tegenstelling van wat we over lange rijen bij Pinkpop hoorden, vond ik dat dat op Graspop dik in orde was bij de watertappunten
Graspop had inderdaad de waterpunten super goed geregeld! Ik vind over het algemeen bij Graspop alles sowieso goed geregeld!
  • Voldoende keuze qua eten
  • Geen lange wachttijden bij het eten (zelfs rond etenstijd)
  • Goede spreiding van eettentjes en dranktenten
  • Vrijwel nooit (lang) wachten bij de Bar zelfs niet bij de MS na of voor een headliner!
  • En dan nog de top vrijwilligers en security!
Al met al maken deze punten graspop voor mij het beste festival (Nog afgezien van de Lineup die ik elk jaar wel goed vind!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
GNR hun Nederlandse show is dus verplaatst naar een veel kleinere venue.
Hoop voor Graspop dat ze hun ding wel doen en die donderdag gewoon uitverkopen. Moet een dure grap zijn geweest. vind die donderdag ook wel echt een hele sterke line up hebben.
Ik had zelf verwacht dat die donderdag al lang uitverkocht zou zijn nu eerlijk gezegd, en de weekend tickets gaan ook niet zo hard dit jaar.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.816
GNR hun Nederlandse show is dus verplaatst naar een veel kleinere venue.
Hoop voor Graspop dat ze hun ding wel doen en die donderdag gewoon uitverkopen. Moet een dure grap zijn geweest. vind die donderdag ook wel echt een hele sterke line up hebben.
Ik had zelf verwacht dat die donderdag al lang uitverkocht zou zijn nu eerlijk gezegd, en de weekend tickets gaan ook niet zo hard dit jaar.
Donderdag ging al harder dan de zondag, nog voordat de headliner bekend was dacht ik. Heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt met Graspop.

In Nederland zit je natuurlijk ook nog met het eerder aangekondigde Maiden concert op dezelfde dag, en de ongunstige ligging van Landgraaf tov veel grote steden. Dat zal voor de Graspop gig beide geen probleem zijn in België.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
370
843
Voor de liefhebber en gebruiker van Apple music (of als je convertors kent kan het ook naar Spotify natuurlijk ;) ). Hier is de link naar een updated afspeellijst. Elke artiest die dit jaar speelt (die ik kon vinden) met 3-4 songs. Meestal gewoon de 2 meest geluisterde genomen en iets van het laatste album :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken