Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.289
5.668
maar heb wel mijn gewone combi gelukkig met camping boneyard zoals altijd.
Ik kan me ook geen Graspop zonder indenken eerlijk gezegd. Al die mensen op Devil's Lake en weet ik het allemaal hebben toch niet de "full experience" lijkt me. Maar ik heb daar geen ervaring mee persoonlijk, sta altijd op de gewone camping. Boneyard is prachtig.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.348
2.822
Ik kan me ook geen Graspop zonder indenken eerlijk gezegd. Al die mensen op Devil's Lake en weet ik het allemaal hebben toch niet de "full experience" lijkt me. Maar ik heb daar geen ervaring mee persoonlijk, sta altijd op de gewone camping. Boneyard is prachtig.
Vorig jaar natuurlijk pas mijn eerste keer GMM meegemaakt. Toen in een festitent op Inferno. Dit jaar weer Inferno, maar een canvashut. Ik snap de beleving @Dr. Hannibal , maar nachtrust is ook wat waard als je een paar jaartjes ouder wordt. Vroeger op Dynamo ook de "boneyard" campings meegemaakt en destijds was dat inderdaad geweldig en een noodzakelijk deel van de beleving. Maar kan je wel vertellen dat de experience er niet minder van wordt als je op Inferno staat. Zou inderdaad niet willen ruilen met Devils Lake of andere accomodatie op afstand. Dichtbij het vuur heeft inderdaad de voorkeur en de ervaring wordt er vele malen mooier van
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.348
2.822
@Koekdoos . Nieuws gelezen over Motley Crue? Het is dat ik ze nog nooit live heb gezien, anders zou ik nu toch wel een beetje afknappen. Mick Mars sleept ze voor de rechter. Wat jammer voor zo'n legacy. Mick was uiteindelijk toch de beste muzikant van het spulletje
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Ik kan me ook geen Graspop zonder indenken eerlijk gezegd. Al die mensen op Devil's Lake en weet ik het allemaal hebben toch niet de "full experience" lijkt me. Maar ik heb daar geen ervaring mee persoonlijk, sta altijd op de gewone camping. Boneyard is prachtig.
grappig hoe mensen dat anders kunnen ervaren
heb 4 keer een weekend Graspop gedaan en iedere keer op de Boneyard geslapen. heb er echter niet bepaald positieve herinneringen aan. dit jaar voor het eerst metal park, ben benieuwd hoe dat bevalt.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
grappig hoe mensen dat anders kunnen ervaren
heb 4 keer een weekend Graspop gedaan en iedere keer op de Boneyard geslapen. heb er echter niet bepaald positieve herinneringen aan. dit jaar voor het eerst metal park, ben benieuwd hoe dat bevalt.
Hoezo geen positieve herinneringen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Hoezo geen positieve herinneringen?
Ook niets negatiefs hoor, ik heb het gewoon niet zo op festival campings denk ik.
heb nooit na een graspop editie gedacht: Wat was het fijn op de Boneyard
meestal vind ik dat toch wel het minste deel van de totale festivalervaring
onze hele groep dacht er ook wel zo over, daarom besloten om een huisje te nemen dit keer
geen van ons is ook echt fan van kamperen, dus dat kan het ook gewoon zijn.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.348
2.822
Ook niets negatiefs hoor, ik heb het gewoon niet zo op festival campings denk ik.
heb nooit na een graspop editie gedacht: Wat was het fijn op de Boneyard
meestal vind ik dat toch wel het minste deel van de totale festivalervaring
onze hele groep dacht er ook wel zo over, daarom besloten om een huisje te nemen dit keer
geen van ons is ook echt fan van kamperen, dus dat kan het ook gewoon zijn.
Na 4 keer kun je in ieder geval niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt😆😆
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Ook niets negatiefs hoor, ik heb het gewoon niet zo op festival campings denk ik.
heb nooit na een graspop editie gedacht: Wat was het fijn op de Boneyard
meestal vind ik dat toch wel het minste deel van de totale festivalervaring
onze hele groep dacht er ook wel zo over, daarom besloten om een huisje te nemen dit keer
geen van ons is ook echt fan van kamperen, dus dat kan het ook gewoon zijn.
Ah okee. Ja ik zit juist in het kamp van Dr Hannibal. Ik vind zo'n festivalcamping iets schitterends en voor mij geeft het juist extra beleving.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.348
2.822
Ah okee. Ja ik zit juist in het kamp van Dr Hannibal. Ik vind zo'n festivalcamping iets schitterends en voor mij geeft het juist extra beleving.
Ik denk er in principe hetzelfde over. De Festivalcamping is altijd top. Maar met 52 jaar op de teller is een beetje extra comfort in combinatie met de beleving( lees Inferno) de ideale combinatie🤭
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Ik denk er in principe hetzelfde over. De Festivalcamping is altijd top. Maar met 52 jaar op de teller is een beetje extra comfort in combinatie met de beleving( lees Inferno) de ideale combinatie🤭
Snap ik wel. Ik heb in de loop der jaren mijn camping gear aangevuld ten behoeve van wat meer comfort. Ik slaap tegenwoordig echt prima op de Boneyard.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.211
3.755
Hoe is het daar qua lawaai? Ik ben allergisch voor achterlijke Vlamingen die 100x per nacht 'hoeren' roepen. Overigens van 1998 tot 2014 altijd prima geslapen op de standaard camping van GMM.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.289
5.668
Vorig jaar natuurlijk pas mijn eerste keer GMM meegemaakt. Toen in een festitent op Inferno. Dit jaar weer Inferno, maar een canvashut. Ik snap de beleving @Dr. Hannibal , maar nachtrust is ook wat waard als je een paar jaartjes ouder wordt. Vroeger op Dynamo ook de "boneyard" campings meegemaakt en destijds was dat inderdaad geweldig en een noodzakelijk deel van de beleving. Maar kan je wel vertellen dat de experience er niet minder van wordt als je op Inferno staat. Zou inderdaad niet willen ruilen met Devils Lake of andere accomodatie op afstand. Dichtbij het vuur heeft inderdaad de voorkeur en de ervaring wordt er vele malen mooier van
Ah ja dat is tussen de Boneyard en het festival terrein in principe toch? Dat kan ik nog wel begrijpen ja, die comfort afweging snap ik ook, het zal niet iedereens ding zijn. Maar ik wilde gewoon even mijn gevoel delen en waardering uiten voor de Boneyard experience :)
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Ikzelf ging jaaaren naar FortaRock en daarvoor alle edities Arrow Classic Rock Festival en soms weekendje Pinkpop meepikken om de hoek.
Maar heb nog nooit op een festival camping gelegen haha altijd een achteraf camping met relaxte accommodatie en een huisje.
Bij Pinkpop ging ik elke nacht naar huis (hele 10min rijden 😳) haha

Dit jaar eerste x voor mij GMM en ook hier een aparte camping.

Maar ik heb nog nooit het gevoel gehad iets gemist te hebben eigenlijk.
Kan ook te maken hebben dat ik al vanaf mijn 20e met spierreuma loop en blij ben als ik op een normaal matras lig, welke lichaamswarmte oppikt ipv een luchtbedje.

Onderweg naar de auto roep ik wel genoeg SLAAAAAYYYYYEEEEERRRRRR ter compensatie btw 😂
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.869
8.484
Hoe is het daar qua lawaai? Ik ben allergisch voor achterlijke Vlamingen die 100x per nacht 'hoeren' roepen. Overigens van 1998 tot 2014 altijd prima geslapen op de standaard camping van GMM.
Ben zelf een Vlaming en heb dat nog nooit geroepen of horen roepen, geen idee in welke context je dat zou doen ook haha. Is dat iets voor metalfans dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper en MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Ben zelf een Vlaming en heb dat nog nooit geroepen of horen roepen, geen idee in welke context je dat zou doen ook haha. Is dat iets voor metalfans dan?
Ik ben een Nederlander die al 15 jaar op Belgische festivalcampings kampeert, maar ik herken dat geroep van 'hoeren' ook niet. "SLAYEEEEERRR" uiteraard wel. En tot een jaar of wat terug ook veel "TIMMYYYY" van South Park.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.869
8.484
Ik ben een Nederlander die al 15 jaar op Belgische festivalcampings kampeert, maar ik herken dat geroep van 'hoeren' ook niet. "SLAYEEEEERRR" uiteraard wel. En tot een jaar of wat terug ook veel "TIMMYYYY" van South Park.
Timmy ook wel een paar keer gehoord ook. Herinner me ook dat iedereen ineens 'BEN HOWARD' riep op de camping van RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken