Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik ben een Nederlander die al 15 jaar op Belgische festivalcampings kampeert, maar ik herken dat geroep van 'hoeren' ook niet. "SLAYEEEEERRR" uiteraard wel. En tot een jaar of wat terug ook veel "TIMMYYYY" van South Park.
timmy timmysouthpark GIF by Comedy Central LA
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.787
Ah ja dat is tussen de Boneyard en het festival terrein in principe toch? Dat kan ik nog wel begrijpen ja, die comfort afweging snap ik ook, het zal niet iedereens ding zijn. Maar ik wilde gewoon even mijn gevoel delen en waardering uiten voor de Boneyard experience :)
Vorig jaar door de nieuwe indeling van het terrein lag Inferno net buiten het aangrenzende industrieterrein. Op het hoekje van de camping een eettent/bar met ongeveer de hele nacht muziek/bier/eten. Maar iets verder op de camping toch snachts rust. Is ook wat waard🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Vorig jaar door de nieuwe indeling van het terrein lag Inferno net buiten het aangrenzende industrieterrein. Op het hoekje van de camping een eettent/bar met ongeveer de hele nacht muziek/bier/eten. Maar iets verder op de camping toch snachts rust. Is ook wat waard🤗
Ah zo, ja ik zou dat persoonlijk wel minder vinden, maar zoals gezegd, snap best dat diegenen die niet op de Boneyard slapen hun eigen afweging maken. Ik zie mezelf over 20 jaar ook niet meer op de Boneyard liggen eerlijk gezegd, hoe leuk het ook is. Misschien over 10 jaar al wel niet meer :LOL: maar dan zal ik het wel missen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.787
Ah zo, ja ik zou dat persoonlijk wel minder vinden, maar zoals gezegd, snap best dat diegenen die niet op de Boneyard slapen hun eigen afweging maken. Ik zie mezelf over 20 jaar ook niet meer op de Boneyard liggen eerlijk gezegd, hoe leuk het ook is. Misschien over 10 jaar al wel niet meer :LOL: maar dan zal ik het wel missen!
Over een jaar of 10 spreken we elkaar vast weer over dit onderwerp @Dr. Hannibal . Kijken hoe je er dan over denkt. Kan niet wachten. #jeugdige overmoed 😆😆😆💪🤘
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Eerste afvaller voor Graspop 2024 is bekend in ieder geval:

Dit is wel echt zwaar ruk!
Had ze echt heul graag op graspop willen zien volgend jaar.
Persoonlijk vind ik dit ook geen goed teken nadat Hietala in 2021 de band al verliet….

Als 2e afvaller kunnen we acdc opschrijven (voor zover die uberhaup realistisch waren) uit onderstaande post interpreteer ik dat het een eenmalig optreden is wat ze gaan doen. Zie ze dus niet zo snel in 2024 een festival tour doenE40BCC90-632A-406F-A2F7-4011E79A0947.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.153
3.671
Ik ben een Nederlander die al 15 jaar op Belgische festivalcampings kampeert, maar ik herken dat geroep van 'hoeren' ook niet. "SLAYEEEEERRR" uiteraard wel. En tot een jaar of wat terug ook veel "TIMMYYYY" van South Park.
Nooit op Pukkelpop geweest zeker?
Mijn favoriete nachtelijk geschreeuw is nog altijd 'Wow, wow, wow - wow'. Stukje van Kill All The White People van Type O Negative. Of dat bekende nummer van Pennywise.
Meest bijzondere nachtgeluid was een camping die voluit de X-Files themesong begon te fluiten. Was volgens mij op DTRH in 2014.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.326
6.443
Nooit op Pukkelpop geweest zeker?
Mijn favoriete nachtelijk geschreeuw is nog altijd 'Wow, wow, wow - wow'. Stukje van Kill All The White People van Type O Negative. Of dat bekende nummer van Pennywise.
Meest bijzondere nachtgeluid was een camping die voluit de X-Files themesong begon te fluiten. Was volgens mij op DTRH in 2014.
Nee Pukkelpop ben ik nooit geweest. Enkel Graspop en een keertje Alcatraz.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
We mogen wel SLAAAAYYEERRRRR!! schreeuwen op inferno? Wordt mijn eerste keer inferno (en Graspop), benieuwd hoe de sfeer gaat zijn. En hoop dat ik er nog wat slaap weet te pakken.
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.027
@Koekdoos . Nieuws gelezen over Motley Crue? Het is dat ik ze nog nooit live heb gezien, anders zou ik nu toch wel een beetje afknappen. Mick Mars sleept ze voor de rechter. Wat jammer voor zo'n legacy. Mick was uiteindelijk toch de beste muzikant van het spulletje

Volgens mij hebben ze elkaar nooit gemogen hoor, niks nieuws volgens mij
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Voor mij ook devils lake. In 2017 de laatste keer camping gedaan, nooit meer.
Iemand die het om 5u snachts op de zondagavond zn boombox in gang stak, had wel nog enkel uren in de auto dus wou toch iet wat slapen. Is er toen niet van gekomen. Gast was ook extreem onvriendelijk toen. Hij moest en zou perse muziek spelen die nacht. Daarna maar devils lake genomen. Voor velen is dat 'geen festivalbeleving', ieder zn ding.
-Kan goed slapen, scheelt op dag 4,
-deftig ontbijtje, scheelt in eten op het terrein,
-vakantie loopt al vanaf de maandag
Er kan wss ook wel zo'n lijstje voor boneyard gemaakt worden.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
We mogen wel SLAAAAYYEERRRRR!! schreeuwen op inferno? Wordt mijn eerste keer inferno (en Graspop), benieuwd hoe de sfeer gaat zijn. En hoop dat ik er nog wat slaap weet te pakken.
Vorig jaar zat de sfeer er goed, en nachtrust kan ik je verzekeren!

Degene die voor hun hutje nog wat zitten pintelieren zijn meestal wel vrij stil aan het vieren. Dus ik heb vorig jaar altijd kunnen slapen wanneer ik eindelijk mijn hut terug vond met een stuk in mijn botten.

Veel nationaliteiten samen, 1 groot gezapig feest met respect voor de buren!


EDIT : Het enige wat ik jammer vindt is dat sinds dit jaar het ontbijt betalend gaat worden. Vorig jaar zat dit mee in het complete concept en maakte zo camping inferno qua luxe echt wel top. Op oa. metaltown zit het er wel nog bij. Vreemd dat het dan hier weg valt.

Ook ben ik benieuwd wat die nieuwe soort canvas hutten zijn. Van een degelijk tuinhuis naar een tent is toch ook een soort van inboeten. (Afhankelijk hoe die zijn natuurlijk).

PS : T'is nog 69 dagen tot Graspop!!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken