Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Rush is een van de weinige bands die ik nooit zal kunnen zien en wil hebben gezien. dus een coverband van Rush zou leuk zijn. Aerosmith zelfde verhaal al kan ik nog wel naar Las Vegas voor de echte. Als ik eens veel geld heb althans ... . Verder zijn er niet echt coverbands waaraan ik behoefte heb maar als er een coverband staat van Metallica of Slayer bv zal ik altijd wel proberen nog te gaan kijken. Al zou iets als Nanowar Of Steel ook wel geinig zijn. Zelfs Katastroof mag van mij (maar dat zal wel niks voor het internationale publiek zijn.) 😂
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
The lucifer principle is groter dan for i am king hoor. Ik vind foriamking ook meer een voorprogrammatje voor een cafe.
The lucifer Principle stonden al eerder op graspop btw.
Lang geleden dat die live hebben gespeeld. En als Belg hoor ik er amper nog iets van. Die spelen hier ook als voorprogramma in pakweg een café in Deinze (Elpee noemt dat café)
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Graag die Tool-band opnieuw, vorig jaar is maar de helft binnen gedrongen en halverwege scheurde het lint van mijn zak en heb ik het helemaal opgegeven :cry:
Ik heb op Parkpop in Oostkamp eens een Italiaanse tributeband van System of a Down gezien (back to the system) en die waren wel goed. Er is ook een Belgische (toxicity), maar die heb ik denk ik nog niet gezien. De Led Zeppelin tribute daar was ook top (hats off to Led zeppelin van de UK).
Bulls on parade (RATM) is ook heel goed - stonden vorig jaar nog op Alcatraz.
Moest Damian Wilson nog eens willen meedoen met Maiden United zou ik die heeeeeeel graag nog eens hebben.
Hangärhead als ze een beetje vanalles willen. Of zouden ze Ammörtiseur aandurven? :ROFLMAO:
Er zijn echt gigantisch veel opties, alleen al van Belgische acts. En aangezien er zelfs al een Queen tribute heeft gestaan durven ze daar ook echt wel eens "een beetje gek" te doen (naar graspop normen).
Amortisseur zou ik leuk vinden.
Ook zoiets als Frog Leap trouwens zou cool zijn, voor de niet kenners zoek maar op die maken covers van popliedjes. Vorig jaar gezien in Lyon. Ik denk zelfs er hier een review overgeschreven zo ongeveer pagina 351 ofzo.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Of een pop band die covers maakt van metal nummers. Kan niet direct iets verzinnen.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Tommy Johansson zou ook cool zijn. Stond er in 2022 natuurlijk met Majestica en Sabaton maar iedereen weet dat die ook covers doet. Veelal van Zweedse hits in een power metal jasje. Maar ook bv van Helloween (zijn versie van Eagle Fly Free vind ik bijna epischer dan het origineel). Of van Green Day bv ook heel cool
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Of waarom eens geen YouTubers die hun nummers brengen ? Jared Dines? Stevie T?


Sorry ik probeer aan 500 posts te geraken.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Toppers, zeer populair ook met maar liefst 28 abonnees op YouTube 😂
Ze moeten het inderdaad meer hebben van de live ambiance :ROFLMAO:
Ik denk ook dat hun youtube toen enkel is aangemaakt tijdens corona toen een Mechels initiatief (festiviral) Mechelse bands lieten spelen op bijzondere plaatsen in Mechelen. Maybe they're not the best band in the world, they might just be a tribute ;)
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Helaas niet meer actief, maar in het Cafe was in 2015 of iets dergelijks Lounge Kittens als coverband. Dat was geweldig

Juist! Die was ik compleet vergeten. Denk dat ik die in 2015 ben gaan zien maar ben niet meer zeker. Maar die hun covers vond ik heerlijk en ik bedankt u voor de inspiratie voor mijn volgende fitnesssessie! Wel niet echt work out muziek maar op dit train ik wel ook graag!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.332
Juist! Die was ik compleet vergeten. Denk dat ik die in 2015 ben gaan zien maar ben niet meer zeker. Maar die hun covers vond ik heerlijk en ik bedankt u voor de inspiratie voor mijn volgende fitnesssessie! Wel niet echt work out muziek maar op dit train ik wel ook graag!

Toen ze gingen stoppen, was er een sale op hun webshop en heb toen een LP gekocht met allerlei covers van hun. Goede aankoop was dat. Daar moet ik ook nog eens een topic voor openen voor de platenverzamelaars onder ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Frog leap? Een van de enige YouTubers die effectief toured. Jared dines en Howard Jones gingen normaal vorig jaar 1 optreden geven met Sion maar dat is toen niet doorgegaan, zou ik wel een vette band vinden
Daarover had ik ook iets gepost er vlak voor of achter 😜ik ben Frog Leap vorig jaar zoals ik juist zei in Lyon gaan zien. Zou idd een coole toevoeging zijn voor Graspop al dan niet als een afterparty!


In dat opzicht Galactic Empire vond ik wel cool maar totaal geen Star Wars liefhebber dus kon er niet in komen in die band. Ik hoop wel ooit eens op Power Quest en dat die iets spelen van Power Rangers. Mss dit jaar al op GMM. Hoop ik. Van Power Rangers ben ik wel hevige liefhebber.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.332
Nieuw Winger album op 5 mei

Eerste single:

Zo balen dat ze alleen maar support zijn voor Steel Panther in het VK en dat ze toch niet meekwamen als voorprogramma op de Skid Row tour door Europa...

Edit: Europese webshop Frontiers Music spreekt over een release in Augustus. We gaan het zien wanneer het pakketje geleverd wordt.
 
  • On fire
Waarderingen: InsaniTiny

Gebruikers die dit onderwerp bekijken