Hoe kom je daar dan bovenop??Strak plan! Lijkt me leuk.
Maar is er de woensdag ergens een pre party? Wij zitten op de metal dome, weet niet of je met dat bandje op de gewone camping raakt
Hoe kom je daar dan bovenop??Strak plan! Lijkt me leuk.
Maar is er de woensdag ergens een pre party? Wij zitten op de metal dome, weet niet of je met dat bandje op de gewone camping raakt
Hehe, mooie truc, zelf ook al vaker toegepast!For I Am King, Sister of Suffocation, Nephylim, The Lucifer Principle en Ceremony of Opposites.
Spelen op de eerste editie van Tilburg Metalfest (open air) op zaterdag 2 september.
Early bird uitverkocht. Ticket 25 euro
Toffe NL metal bands. Zeker For I Am King (net een nieuw album uit), Sisters of Suffocation en Nephylim!
Ik vind dat die interessant zijn voor op Graspop.
Zouden die op Graspop kunnen spelen?
WAARSCHUWING: niet googelen die naam zonder NSFW!Ik weet dat ze er niet staan (helaaasss), maar Pene Corrida zou een leuke zijn! Die maken er echt een feestje van
Frog Leap zou heel leuk zijn, ja!Amortisseur zou ik leuk vinden.
Ook zoiets als Frog Leap trouwens zou cool zijn, voor de niet kenners zoek maar op die maken covers van popliedjes. Vorig jaar gezien in Lyon. Ik denk zelfs er hier een review overgeschreven zo ongeveer pagina 351 ofzo.
Want? Ik krijg gewoon dat er een metalcoverband bestaat genaamd pene corrida.WAARSCHUWING: niet googelen die naam zonder NSFW!
Die fout heb ik ooit gemaakt...
Sorry, wellicht wat verkeerd geïnterpreteerd dan.Da’s ook niet helemaal wat ik zei hé. Als het relevant is, kan het best ter sprake komen.
Haha, zou kunnen..Want? Ik krijg gewoon dat er een metalcoverband bestaat genaamd pene corrida.
Of ligt dit aan jouw zoekgeschiedenis?
Ja heel fijn interview! Van de nieuwe cd vooral benieuwd naar dat part 2 nummer, dat wordt erg bewierrookt. Mijn vraag ging toen idd over Intra Venus, ik weet het nog steeds niet haha.Voor de Ne obliviscaris fans hier die dit nog niet gelezen moesten hebben.
Een interview van zware metalen met zanger / violist Tim Charles.
Ik ben alvast nog nieuwsgieriger geworden naar dat album! Al een tipje van de sluier over de betekenis achter de songs (waar @Joslittel onlangs eens achter vroeg - al ging dat specifiek over een ouder nummer toen geloof ik)
Hahaha, ja, het zijn echt wel tegenovergestelden, maar om te zien dat hij daar absoluut wel van geniet zijn zijn bindteksten wel het ultieme bewijs.@nikita Volgens mij had jij aangeraden om eens naar een live video van Opeth te kijken, omdat dat het tegenovergestelde zou zijn van de gezichtsuitdrukkingen van Devin, en dat heb ik vanochtend eindelijk eens gedaan.
Het is echt bizar om te zien met wat voor pokerface hij staat te zingen zeg haha! Ik merk dat ik wel iets van enthousiasme mis, wat ik bij de rest van de band wel zie. Het is zijn stijl natuurlijk, maar het lijkt voor mij bijna alsof hij met tegenzin op het podium staat Geef mij maar de rare koppen van Devin dan!
(Verder zijn ze heel goed live hoor, niks op aan te merken muzikaal gezien)
Haha wat een droogklootHahaha, ja, het zijn echt wel tegenovergestelden, maar om te zien dat hij daar absoluut wel van geniet zijn zijn bindteksten wel het ultieme bewijs.
High pitch, higher, Dani Filth en zijn publiek domme dingen laten doen, héérlijk!
Je omschrijft een supergroup met de frontmannen van Metallica en DisturbedAkerfeldt verstaat voor mij de kunst van het bindteksten het beste van allemaal. Bij hem is het altijd geïmproviseerd en oprecht. Hij heeft ook echt droge humor. Ik heb niet zoveel met artiesten die me elk liedje 'hee hee hee' willen laten roepen. Of van die vocalisten die tegen elk publiek heel overdreven roepen "Oh my god, you guys! You are the best crowd evaaaah!!". Of van die figuren die, als ware ze een dominee zijn, minutenlang hun evangelie gaan prediken. Maar ik vind het bij een liveshow wel leuk om iets van connectie te voelen met de artiest, dus niet per definitie tegen bindteksten. Tenzij je Maynard James Keenan heet en je er bewust voor kiest om de muziek voor zichzelf te laten spreken, dat vind ik ook gaaf. Zeker omdat hij in de zang zelf zoveel toewijding stopt, dat die connectie er op die manier ook komt.
Het luistert, kortom, voor mij nogal nauw.
Akerfeldt verstaat voor mij de kunst van het bindteksten het beste van allemaal. Bij hem is het altijd geïmproviseerd en oprecht. Hij heeft ook echt droge humor. Ik heb niet zoveel met artiesten die me elk liedje 'hee hee hee' willen laten roepen. Of van die vocalisten die tegen elk publiek heel overdreven roepen "Oh my god, you guys! You are the best crowd evaaaah!!". Of van die figuren die, als ware ze een dominee zijn, minutenlang hun evangelie gaan prediken. Maar ik vind het bij een liveshow wel leuk om iets van connectie te voelen met de artiest, dus niet per definitie tegen bindteksten. Tenzij je Maynard James Keenan heet en je er bewust voor kiest om de muziek voor zichzelf te laten spreken, dat vind ik ook gaaf. Zeker omdat hij in de zang zelf zoveel toewijding stopt, dat die connectie er op die manier ook komt.
Het luistert, kortom, voor mij nogal nauw.
Bij dat optreden hadden lange teksten ook echt de vaart eruit gehaald. Wat een show was dat, beuken, gaaaan. Die onthoud ik nog lang.Het verschilt ook per band en optreden denk ik. Jonathan Davis was vorig jaar tijdens GMM ook zeer kort van stof. Maar na Corona was ik zo toe aan lekker rammen dat ik dat ook wel fijn vond. Geen gelul, gewoon beuken. Het hangt bij mij dus echt af van mijn eigen stemming en van de gelegenheid.