Oké, bij gebrek aan concrete aankondigingen deze week, gooi ik er even een nieuwe suggestie in. Toegegeven, deze komt vooral vanuit mijn persoonlijke voorkeur, omdat ik ermee opgevoed ben en mijn vader al langer in een tributeband van deze band speelt dan dat ik oud ben. Maar, toch... Dennis opperde The Rolling Stones in het Pinkpop topic. En nu ging ik even googlen en kwam ik dit tegen: The Rolling Stones are rumored to be plotting a new tour in 2023, and while we don't know much about it just yet, this website will automatically update as soon as details emerge! It will also include any festival appearances or single shows, and details will be posted here as soon as they are publicly announced.
Huh, de Stones op Graspop? Ja, aparte combo misschien, maar hear me out: Classic Rock werkt gewoon op Graspop. Dat heeft een band als Aerosmith al bewezen. Of wat dachten we van het altijd afgeladen Classic Rock Café? Of de coverbands die 's nachts in de Metaldome spelen? De Stones hebben een karrenvracht aan hits en meezingers. En ondanks de leeftijd van de heren is de show nog steeds prima in orde. Met name Mick Jagger heeft bewonderenswaardig nog dezelfde energie als 40 jaar geleden. Ik denk dat het zou werken! Alleen de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is waarschijnlijk niet zo groot, vanwege het financiële plaatje. Maar een mens mag dromen, toch?