Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Met drie headliners om 10u verwacht ik eigenlijk eerder 10 dan 16 dit jaar
Pessimist :(

200.gif
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht? StuBru hype, nog niet groot genoeg om Graspop te headlinen en een ietwat nieuwere harde band met nog wat groeimarge ... Neigt naar mijn gevoel dan eerder naar een namiddag main spot op Werchter?

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅
Omdat het een ideale naam is voor Graspop.
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.452
Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht? StuBru hype, nog niet groot genoeg om Graspop te headlinen en een ietwat nieuwere harde band met nog wat groeimarge ... Neigt naar mijn gevoel dan eerder naar een namiddag main spot op Werchter?

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅
de snelst groeiende metalband op graspop zetten is niet zo vreemd toch? Lijkt me eerder vreemd als ze er niet staan. zou wel een gemiste kans zijn.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht?
Omwille van de hypa hypa! (sorry, kon het niet laten)

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅
Werchter krijgt waarschijnlijk Goldband op herhaling - ieder festival verdient toch zijn eigen carnavalsband :D
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Voor de ticketsliefhebbers, net te horen gekregen (Privé graspopchat) dat de ticketverkoop op 28 november zou starten.
Let wel, is ook maar gehoord in de wandelgangen . Schiet me niet af moest het niet kloppen.

Morgen Metallica aankondiging op mijn verjaardag zou mooi zijn. 🤝
Gezien je laatste regel,schatten ze in die chat Metallica toch nog vrij hoog in als kanshebber?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht? StuBru hype, nog niet groot genoeg om Graspop te headlinen en een ietwat nieuwere harde band met nog wat groeimarge ... Neigt naar mijn gevoel dan eerder naar een namiddag main spot op Werchter?

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅
1. Electric Callboy al eens live gezien op een metalfestival (of elders)?
2. Denk je dat metalliefhebbers niet van een goed feestje houden?
3. Wie heeft het over headlinen (Alestorm stond er dit jaar om 16:50, dat is namiddag, toch)?
4. Wat is er mis met Carnaval?
5. Waarom stel je zo'n rare vragen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken