Graspop Metal Meeting 2023

Ik durf inmiddels geen 'Vandaag is de dag!' voorspelling meer aan. Ik kan er weinig lijn in ontdekken. Maar het kan toch bijna niet anders dan dat we vandaag weer wat moeten horen?

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
minstens 1 naam per week. de laatste paar weken, ik hoop dus dat we wel iets krijgen vandaag.

Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht? StuBru hype, nog niet groot genoeg om Graspop te headlinen en een ietwat nieuwere harde band met nog wat groeimarge ... Neigt naar mijn gevoel dan eerder naar een namiddag main spot op Werchter?

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅

Waarom wordt Electric Callboy eigenlijk hier verwacht? StuBru hype, nog niet groot genoeg om Graspop te headlinen en een ietwat nieuwere harde band met nog wat groeimarge ... Neigt naar mijn gevoel dan eerder naar een namiddag main spot op Werchter?

Nu goed, van mij mogen jullie die - naar mijn mening - perfecte carnavalsband hebben hoor 😅

Ze hebben al eens eerder op Graspop gestaan en afgelopen jaar ook op Alcatraz

Denk dat Electric Callboy nu wel een typische band is die beide festivals kan aandoen. Interesse in de band is groot genoeg + ze moeten van niet ver komen ;p

Voor de ticketsliefhebbers, net te horen gekregen (Privé graspopchat) dat de ticketverkoop op 28 november zou starten.
Let wel, is ook maar gehoord in de wandelgangen . Schiet me niet af moest het niet kloppen.

Morgen Metallica aankondiging op mijn verjaardag zou mooi zijn. 🤝
Je weet welke lijfstraffen er staan op dergelijke aannames. We'll see, or else:

Moshpit Wall Of Death GIF by Killswitch Engage

Voor de ticketsliefhebbers, net te horen gekregen (Privé graspopchat) dat de ticketverkoop op 28 november zou starten.
Let wel, is ook maar gehoord in de wandelgangen . Schiet me niet af moest het niet kloppen.

Morgen Metallica aankondiging op mijn verjaardag zou mooi zijn. 🤝

Wat overigens niet betekent dat alle headliners bekend zullen zijn, dat was voor de edities van 2018 en 2019 ook niet zo. Net even opgezocht, in die jaren wel een pakketje namen, maar KISS en Volbeat werden (2019 en 2018) pas na de start aangekondigd als headliner

Users who are viewing this thread