Graspop Metal Meeting 2023

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Is de intro tekst van Ghost ook niet aangepast en een extra zin over een natte tong toegevoegd?
Als we dan toch overal een woorspeling gaan zoeken lijkt me een de nachtzoen en natte tong richting Kiss te wijzen 👅
Bekijk bijlage 3047
Is dat niet eerder een verwijzing naar dance macabre?

You'll soon be hearing the chime
Close to midnight
If I could turn back the time
I'd make all right
How could it end like this?

There's a sting in the way you kiss me
Something within your eyes
Said it could be the last time
Before it's over
 
  • Leuk
Waarderingen: sneveilnivek

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Is dat niet eerder een verwijzing naar dance macabre?
Je bedoelt: Danse Macarbe?
Cracking Up Reaction GIF
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Op IG stories van Tons of Rock delen ze net dat de organisatie een bezoekje brengt aan (de organisatie van) Copenhell. Geinig.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Ik denk ook dat het gewoon elke donderdag een headliner zal zijn en dan pas binnen paar weken lijst namen en ticketverkoop
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
See you tomorrow.. Ngl this announcement strategy is really exhausting to me. The constant guessing game over the course of multiple weeks is slowly but surely taking a toll on my excitement levels.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.428
6.126
Ik verkeerde in de veronderstelling dat er al een datum voor de start van de kaartverkoop bekend was, maar dat is helemaal niet zo lijkt het? Kan het althans nergens vinden zo snel.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Start van de ticketverkoop in de laatste week van december zou me niet eens slecht uitkomen, met het oog op mijn 13e maand die ik dan ontvang. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en saurus

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Oké, bij gebrek aan concrete aankondigingen deze week, gooi ik er even een nieuwe suggestie in. Toegegeven, deze komt vooral vanuit mijn persoonlijke voorkeur, omdat ik ermee opgevoed ben en mijn vader al langer in een tributeband van deze band speelt dan dat ik oud ben. Maar, toch... Dennis opperde The Rolling Stones in het Pinkpop topic. En nu ging ik even googlen en kwam ik dit tegen: The Rolling Stones are rumored to be plotting a new tour in 2023, and while we don't know much about it just yet, this website will automatically update as soon as details emerge! It will also include any festival appearances or single shows, and details will be posted here as soon as they are publicly announced.

Huh, de Stones op Graspop? Ja, aparte combo misschien, maar hear me out: Classic Rock werkt gewoon op Graspop. Dat heeft een band als Aerosmith al bewezen. Of wat dachten we van het altijd afgeladen Classic Rock Café? Of de coverbands die 's nachts in de Metaldome spelen? De Stones hebben een karrenvracht aan hits en meezingers. En ondanks de leeftijd van de heren is de show nog steeds prima in orde. Met name Mick Jagger heeft bewonderenswaardig nog dezelfde energie als 40 jaar geleden. Ik denk dat het zou werken! Alleen de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is waarschijnlijk niet zo groot, vanwege het financiële plaatje. Maar een mens mag dromen, toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken