Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
Oké, bij gebrek aan concrete aankondigingen deze week, gooi ik er even een nieuwe suggestie in. Toegegeven, deze komt vooral vanuit mijn persoonlijke voorkeur, omdat ik ermee opgevoed ben en mijn vader al langer in een tributeband van deze band speelt dan dat ik oud ben. Maar, toch... Dennis opperde The Rolling Stones in het Pinkpop topic. En nu ging ik even googlen en kwam ik dit tegen: The Rolling Stones are rumored to be plotting a new tour in 2023, and while we don't know much about it just yet, this website will automatically update as soon as details emerge! It will also include any festival appearances or single shows, and details will be posted here as soon as they are publicly announced.

Huh, de Stones op Graspop? Ja, aparte combo misschien, maar hear me out: Classic Rock werkt gewoon op Graspop. Dat heeft een band als Aerosmith al bewezen. Of wat dachten we van het altijd afgeladen Classic Rock Café? Of de coverbands die 's nachts in de Metaldome spelen? De Stones hebben een karrenvracht aan hits en meezingers. En ondanks de leeftijd van de heren is de show nog steeds prima in orde. Met name Mick Jagger heeft bewonderenswaardig nog dezelfde energie als 40 jaar geleden. Ik denk dat het zou werken! Alleen de kans dat het daadwerkelijk gebeurt is waarschijnlijk niet zo groot, vanwege het financiële plaatje. Maar een mens mag dromen, toch?
Qua genre zeker, maar volgens mij gewoonweg te duur voor gelijk welk festival. Als je de stones boekt is het voor prestige maar niet voor winst
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Qua genre zeker, maar volgens mij gewoonweg te duur voor gelijk welk festival. Als je de stones boekt is het voor prestige maar niet voor winst
Ja fair enough. Tenzij die gasten het volgend jaar echt nog voor de fun gaan doen en hun eisen laten zakken, is het voor een festival als Graspop gewoon niet rendabel. Al weet je wel dat je weekendtickets en dat dagticket heel snel zullen verkopen. Die Stonesfans zijn helemaal gek, weet ik uit ervaring.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
Ja fair enough. Tenzij die gasten het volgend jaar echt nog voor de fun gaan doen en hun eisen laten zakken, is het voor een festival als Graspop gewoon niet rendabel. Al weet je wel dat je weekendtickets en dat dagticket heel snel zullen verkopen. Die Stonesfans zijn helemaal gek, weet ik uit ervaring.
Zelfs voor rw is het ook niet rendabel, als je ziet dat KBS zelfs niet uitverkocht raakt dan ben ik niet zeker als de weekend en dagtickets zo snel zullen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
The Distillers vallen trouwens af, komen 28 mei naar trix.
Ik vind dit persoonlijk een rare keuze om ze niet op Graspop te zetten. Als 2de of 3de op de mainstage. Maar zoals al vaak gezegd zal het voor hun meer opbrengen om een zaal als Trix te doen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Zelfs voor rw is het ook niet rendabel, als je ziet dat KBS zelfs niet uitverkocht raakt dan ben ik niet zeker als de weekend en dagtickets zo snel zullen gaan.
Goh, juist wel. De prijzen van weekend/dagtickets liggen niet ver van de losse tickets in KBS. Dan krijg je een pak meer voor jouw geld dan bij een losse show. Maar anderzijds: ik zie niet veel (oudere) Stones-fans die enthousiast zullen zijn om pakweg Disturbed of Powerwolf te doorstaan in afwachting van hun helden.
 

Sharpie

Playlistbediener
2 okt 2017
6
16
Nu is het terug normaal. Alles van hun facebook was even zeer beperkt te zien. Lijkt me alsof er iets komende is. Lag niet aan het internet, alle andere pagina's wouden perfect laden. Zowel op de laptop als op degsm en zowel met de wifi als met 4G was alles even beperkt. Stond precies even op privé.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
Ik vind dit persoonlijk een rare keuze om ze niet op Graspop te zetten. Als 2de of 3de op de mainstage. Maar zoals al vaak gezegd zal het voor hun meer opbrengen om een zaal als Trix te doen.
Ik denk dat ze eerder een te hoge plaats vragen en dat Graspop die niet kan/wil aanbieden
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
Ghost - Call Me Little Sunshine genomineerd voor Grammy voor beste metal performance.
Ghost gaat ook een american music award krijgen voor beste rock album. Fan vote waar ze winnen van Coldplay, red hot chili peppers, imagine dragons en machine gun Kelly. Heel erg fanatieke fanbase dus
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.458
Ik heb toch zo’n gevoel dat vandaag Werchter net iets komt om 8 uur, anders kan het misschien nog wel eens vanaf de dag zijn
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
GIF by poppodium Bibelot
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Fonske122

Gebruikers die dit onderwerp bekijken