Graspop Metal Meeting 2023

Ik heb inderdaad ook even een testje gedaan. Volgens mij zijn die stukken links en rechts van die toten hosen gewoon leeg en hebben ze daar balkjes gezet, puur om aan te tonen dat je dus nog 2 headliners krijgt. Het zouden al 2 headliners moeten zijn met een exact even lange naam (niet in letters maar in lengte), om die toten hosen mooi in het midden te krijgen, aangezien al de rest perfect 'center lined' is. Dus tenzij er 2x Metallica staat, wat uberhaupt niet kan op een dubbel festival, kunnen we helemaal niks afleiden uit de affiche.Bekijk bijlage 2931
Sad Carry On GIF by MasterChef Junior

Guess I was wrong then...

wat denken jullie? gaan we deze week nog iets krijgen?
klein pakketje morgen zou leuk zijn. headliners en verkoop zullen nog wel even op zich laten wachten gok ik.
die 28 november zou misschien start van verkoop kunnen zijn? of GNR tour announcement

wat denken jullie? gaan we deze week nog iets krijgen?
klein pakketje morgen zou leuk zijn. headliners en verkoop zullen nog wel even op zich laten wachten gok ik.
die 28 november zou misschien start van verkoop kunnen zijn? of GNR tour announcement
Morgen kan zeker, maar ik vrees dat de kans groter is op volgende week (donderdag weeral?)

Mijn voorspelling:

Maandag Metallica

Woensdag klein pakketje met voorverkoop info EDIT: Met Ghost als vrijdagheadliner en oa Parkway Drive en Nightwish

Vrijdag voorverkoop!
Het zal wel niet plots zo'n vaart lopen. Maandag is een grote ALS.
Ghost zou ook moeten apart aangekondigd worden (want headliner).

Dag voor de VVK nog een klein pakketje met namen.

Ghost zou ook moeten apart aangekondigd worden (want headliner).
headliner worden ook nog wel eens aangekondigd in een pakketje.
zeker bij een kleine headliner als ghost lijkt me de kans groot dat ze die in een pakketje doen.

ik denk eigenlijk dat we een ghost + pantera combo gaan zien voor main 1 en main 2, zo kan je de jonge + oude generatie tevreden houden althans dat is de bedoeling toch. zelfde met within temptation / slayer in 2019

• Leuk
Waarderingen: kaiser en jonasvh
ik denk eigenlijk dat we een ghost + pantera combo gaan zien voor main 1 en main 2, zo kan je de jonge + oude generatie tevreden houden althans dat is de bedoeling toch. zelfde met within temptation / slayer in 2019
Lijkt me nog wel een realistische combo, met eventueel nog een derde, goedkope, grote naam erbij

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Ik keek net even wie Metallica zelf allemaal volgt op twitter. Bijna geen festivals buiten Rock am Ring, Download en Werchter boutique.
Doen ze dit al lang of ….?

• Wow
Waarderingen: jonasvh
Ah, ik heb je door, de oud/jong discussie opnieuw oprakelen, zo geraken we weer gemakkelijk een pagina of 20 verder... 😉

Thats Good Robert Deniro GIF

Als Graspop dan zo nodig Ozzy wil boeken, waarom dan niet gewoon als afsluiter van de andere stage op de zaterdag. Iedereen de Marquee (met Porcupine Tree?) in tijdens Ozzy en dan naar buiten komen tijdens Slipknot?

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread