Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.494
Op de website staat Slipknot duidelijk, en terecht, als headliner. Daar komt naar mijn gevoel geen 'headliner' meer bij die dag.
De banner zal na alle bekendmakingen 5 headliners tellen, of eventueel 6 moesten ze nog ergens een headline-constructie doen met 2 "minder grote" namen. Dat worden er sowieso geen 8. Niet elke stage afsluiter gaat de naam 'headliner' krijgen in hun defintie. Wat wel zeker gebruikt zal worden is inderdaad afsluiter van stage north / south, omdat dat ook wel kan helpen bij boekingen om dat als belofte te stellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
wat wil ik graag zien over komen
tenacious D :'(
pantera
evanescence
yungblud
papa roach
turnstile
architects
nofx
arch enemy
boysetsfire
fever 333
hollywood undead
jinjer
meshuggah
motionless in white
the distillers
three days grace
vv
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
477
261
The chats, Hot water music en touche amore mogen ook komen, maar lijken me niet echt GMM namen

Carpenter Brut mag ook zeker komen, Pertubator heeft er al gestaan, dus kan carpenter Brut ook wel
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
The chats, Hot water music en touche amore mogen ook komen, maar lijken me niet echt GMM namen

Carpenter Brut mag ook zeker komen, Pertubator heeft er al gestaan, dus kan carpenter Brut ook wel
carpenter brut heeft al op graspop gestaan in 19 dacht ik
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Het maakt in ieder geval wel weer het e.e.a. duidelijk...
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.

Metallica lijkt dus echt wel plausibel als we 7 november afwachten...
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Het maakt in ieder geval wel weer het e.e.a. duidelijk...
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.

Metallica lijkt dus echt wel plausibel als we 7 november afwachten...
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
denk nu niet dat ze die lenge die afgeplakt is exact het aantal letters zullen nemen maar goed, denk dat RAR inderdaad wel iets groter dan ghost wil als headliner
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Ik dacht misschien dubbel metallica maar dit kan helemaal niet natuurlijk op een dubbel festival. dan moeten ze 4 shows spelen in 3 dagen
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
233
453
Hopelijk is dit een gokje en niet gebaseerd op iets, is wel de slechtste headline combi die ik voorbij heb zien komen op dit forum :ROFLMAO:
zitten wij te speculeren over GNR OF Ozzy, komen ze straks allebei. De horror.
Guns n roses vind ik top, ozzy leuk maar weeral roepen one more song terwijl de prince of darkness in zijn broek aan het schijten is....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Hopelijk is dit een gokje en niet gebaseerd op iets, is wel de slechtste headline combi die ik voorbij heb zien komen op dit forum :ROFLMAO:
zitten wij te speculeren over GNR OF Ozzy, komen ze straks allebei. De horror.
Ik weet min of meer hoe ze werken. Maar ik heb geen kennis ofzo hoor. Zoals ik ze ken lijkt dit me een logische uitkomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
En weer zijn er mensen die er teveel achter zoeken. Niet te schatten. Slipknot is HEADLINER 😂. Zal wel nog een grote act bijkomen. Maar dat is gewoon maar een omschrijving waar verder niet is bij nagedacht.
Tuurlijk zijn ze Headliner! Alleen, zoals je zelf aangeeft - komt er nog en grote act bij die de andere stage afsluit.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.983
Tussen de grotere namen van RAR/RIP staan er wel veel stinkers. Ik vind het ongelofelijk wat voor spots Papa Roach krijgt op basis van hun ene hit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
477
261
Het maakt in ieder geval wel weer het e.e.a. duidelijk...
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.

Metallica lijkt dus echt wel plausibel als we 7 november afwachten...
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
Ik denk dat je er 99%zeker van kan zijn dat slipknot headliner is die dag. Mogelijk speelt er nog een andere band na op de north stage, maar slipknot gaat sowieso headliner zijn hoor
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
denk nu niet dat ze die lenge die afgeplakt is exact het aantal letters zullen nemen maar goed, denk dat RAR inderdaad wel iets groter dan ghost wil als headliner
Dat denk ik dus wel... Je mag ervan uitgaan dat die met dezelfde fontgrootte er staan, en dan achteraf gewoon afgetapet.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.494
1667472443427.png
Toen was de spanning er wel heel vroeg af he, zoveel namen al in september, niet moeilijk dat we nu meer te vertellen hebben op het forum!
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo en jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken