Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de website staat Slipknot duidelijk, en terecht, als headliner. Daar komt naar mijn gevoel geen 'headliner' meer bij die dag.
De banner zal na alle bekendmakingen 5 headliners tellen, of eventueel 6 moesten ze nog ergens een headline-constructie doen met 2 "minder grote" namen. Dat worden er sowieso geen 8. Niet elke stage afsluiter gaat de naam 'headliner' krijgen in hun defintie. Wat wel zeker gebruikt zal worden is inderdaad afsluiter van stage north / south, omdat dat ook wel kan helpen bij boekingen om dat als belofte te stellen.
wat wil ik graag zien over komen
tenacious D :'(
pantera
evanescence
yungblud
papa roach
turnstile
architects
nofx
arch enemy
boysetsfire
fever 333
hollywood undead
jinjer
meshuggah
motionless in white
the distillers
three days grace
vv
Grootste kanshebbers voor GMM:
Pantera
Evanescence
Arch Enemy
Architects
Papa Roach
The Raven Age
Hollywood Undead
Fever 333
Meshuggah
Mantar
NOFX
Motionless In White
Silverstein
Boysetsfire
Het maakt in ieder geval wel weer het e.e.a. duidelijk...
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.
Metallica lijkt dus echt wel plausibel als we 7 november afwachten...
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
denk nu niet dat ze die lenge die afgeplakt is exact het aantal letters zullen nemen maar goed, denk dat RAR inderdaad wel iets groter dan ghost wil als headliner
Hopelijk is dit een gokje en niet gebaseerd op iets, is wel de slechtste headline combi die ik voorbij heb zien komen op dit forum
zitten wij te speculeren over GNR OF Ozzy, komen ze straks allebei. De horror.
En weer zijn er mensen die er teveel achter zoeken. Niet te schatten. Slipknot is HEADLINER . Zal wel nog een grote act bijkomen. Maar dat is gewoon maar een omschrijving waar verder niet is bij nagedacht.
Hopelijk is dit een gokje en niet gebaseerd op iets, is wel de slechtste headline combi die ik voorbij heb zien komen op dit forum
zitten wij te speculeren over GNR OF Ozzy, komen ze straks allebei. De horror.
En weer zijn er mensen die er teveel achter zoeken. Niet te schatten. Slipknot is HEADLINER . Zal wel nog een grote act bijkomen. Maar dat is gewoon maar een omschrijving waar verder niet is bij nagedacht.
Ik denk dat je er 99%zeker van kan zijn dat slipknot headliner is die dag. Mogelijk speelt er nog een andere band na op de north stage, maar slipknot gaat sowieso headliner zijn hoor
denk nu niet dat ze die lenge die afgeplakt is exact het aantal letters zullen nemen maar goed, denk dat RAR inderdaad wel iets groter dan ghost wil als headliner