Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Ik denk dat je er 99%zeker van kan zijn dat slipknot headliner is die dag. Mogelijk speelt er nog een andere band na op de north stage, maar slipknot gaat sowieso headliner zijn hoor
Dit ging over RAR / RIP - als slipknot daar headliner zou zijn, zouden ze inderdaad aangekondigd zijn.

En slipknot zal wel dagafsluiter zijn. Die spelen graag in't donker. Iron Maiden krijgt bijna altijd nog een andere afsluiter omdat die graag van 21-23u spelen, bij Slipknot is dat niet het geval.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
374
686
Toen was de spanning er wel heel vroeg af he, zoveel namen al in september, niet moeilijk dat we nu meer te vertellen hebben op het forum!
Ja maar dat was gewoon een belletje of iedereen nog kon die ze het ( corona ) jaar ervoor op de lijst hadden ( en wel al hadden toegezegt dat ze weer zouden komen in 2021 / 2022 )
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.060
8.171
Ik vind Rock am Ring qua namen altijd sowieso maar matig. Mening, geen feit uiteraard.

Namen die van mij mogen overkomen:
- Evanescence.

Tenacious D zie ik niet meer gebeuren, maar had gemogen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Dat denk ik dus wel... Je mag ervan uitgaan dat die met dezelfde fontgrootte er staan, en dan achteraf gewoon afgetapet.
Dat hoeft toch niet per se?
Je kunt geen kort balkje op een lange naam plakken, maar natuurlijk wel een lang balkje op een korte naam. 😉
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Dat hoeft toch niet per se?
Je kunt geen kort balkje op een lange naam plakken, maar natuurlijk wel een lang balkje op een korte naam. 😉
Maar waarom zou je dat doen? Je uitlijning op de affiche klopt dan niet. Anders had je nu Die Toten Hosen gewoon recht in het midden gezet. Nu zie je dat dat niet ‘t geval is.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Maar waarom zou je dat doen? Je uitlijning op de affiche klopt dan niet. Anders had je nu Die Toten Hosen gewoon recht in het midden gezet. Nu zie je dat dat niet ‘t geval is.
Optisch bedrog, Die Toten Hosen staat exact in het midden, ruimte links en rechts van puntjes is precies gelijk.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.264
1.342
Het maakt in ieder geval wel weer het e.e.a. duidelijk...
slipknot zal hoogstwaarschijnlijk geen headliner zijn? Anders hadden ze wel aangekondigd.

Metallica lijkt dus echt wel plausibel als we 7 november afwachten...
Wie zou dan de 2e headliner kunnen zijn? Adhv van de lengte van de naam die 'afgeplakt' is op de affiche, valt Ghost zoiezo al af.
Slipknot en Metallica dan toch op een dag en toch twee keer Metallica zoals de Download geruchten? En ... dan toch op 2 Belgische festivals waarbij ze ... dan zouden headlinen? (Ik blijft voorzichtig met namen te leaken waarmee ... in onderhandeling ZOU zijn 🤣)
Zou het alleen raar vinden dat Graspop Slipknot dan apart aankondigt. Hoewel, ze moesten misschien gewoon.
Wat ik ook raar vind aan die run van Slipknot. Geen UK, ik zou nochthans Download logisch vinden. En ook niks in Ruhr gebied in Duitsland. Ook Parijs of iets in Frankrijk ontbreekt. Al kan het natuurlijk zijn dat Hellfest weer een "exclusieve aankonding" cadeau krijgt.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Slipknot en Metallica dan toch op een dag en toch twee keer Metallica zoals de Download geruchten? En ... dan toch op 2 Belgische festivals waarbij ze ... dan zouden headlinen? (Ik blijft voorzichtig met namen te leaken waarmee ... in onderhandeling ZOU zijn 🤣)
Zou het alleen raar vinden dat Graspop Slipknot dan apart aankondigt. Hoewel, ze moesten misschien gewoon.
Wat ik ook raar vind aan die run van Slipknot. Geen UK, ik zou nochthans Download logisch vinden. En ook niks in Ruhr gebied in Duitsland. Ook Parijs of iets in Frankrijk ontbreekt. Al kan het natuurlijk zijn dat Hellfest weer een "exclusieve aankonding" cadeau krijgt.
Dowload was toch al bevestigd door Corey in dat filmpje? Subtiel was het allerminst.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.264
1.342
Slipknot en Metallica dan toch op een dag en toch twee keer Metallica zoals de Download geruchten? En ... dan toch op 2 Belgische festivals waarbij ze ... dan zouden headlinen? (Ik blijft voorzichtig met namen te leaken waarmee ... in onderhandeling ZOU zijn 🤣)
Zou het alleen raar vinden dat Graspop Slipknot dan apart aankondigt. Hoewel, ze moesten misschien gewoon.
Wat ik ook raar vind aan die run van Slipknot. Geen UK, ik zou nochthans Download logisch vinden. En ook niks in Ruhr gebied in Duitsland. Ook Parijs of iets in Frankrijk ontbreekt. Al kan het natuurlijk zijn dat Hellfest weer een "exclusieve aankonding" cadeau krijgt.
Nog wat bedenkingen:
1. Slipknot en Metallica hebben al vaker samen gespeeld maar dan wel eerder arena shows maar toch. 2. Ik vind het ook raar dat Slipknot niet Rock am Ring doet. 3. Ik zou toch eigenlijk Slipknot verwachten als headliner maar ... 4. Ik moet stoppen met nadenken. 5. Excuseer dat er geen enters staan in deze opsomming (waarom lukt dat niet?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.264
1.342
Dowload was toch al bevestigd door Corey in dat filmpje? Subtiel was het allerminst.
Ik heb er van gehoord ja. Maar die show staat niet op de tourposter van Slipknot. Dus mss dan toch nog Parijs , Keulense regio, RaR en dergelijke. Afwachten dus.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.057
Ik denk niet dat je veel kan zoeken achter die RaR poster.
Die witte vlakjes zullen nergens op gebaseerd zijn lijkt me, poster zal gewoon volledig aangepast worden als er een headliner bekend is.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: jonasvh en MetalLimbo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
We zitten hier in het Graspop-topic. We zoeken achter alles veel.

triggered GIF
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Optisch bedrog, Die Toten Hosen staat exact in het midden, ruimte links en rechts van puntjes is precies gelijk.
Ik heb inderdaad ook even een testje gedaan. Volgens mij zijn die stukken links en rechts van die toten hosen gewoon leeg en hebben ze daar balkjes gezet, puur om aan te tonen dat je dus nog 2 headliners krijgt. Het zouden al 2 headliners moeten zijn met een exact even lange naam (niet in letters maar in lengte), om die toten hosen mooi in het midden te krijgen, aangezien al de rest perfect 'center lined' is. Dus tenzij er 2x Metallica staat, wat uberhaupt niet kan op een dubbel festival, kunnen we helemaal niks afleiden uit de affiche.Schermafbeelding 2022-11-03 om 13.33.53.png
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Ik heb inderdaad ook even een testje gedaan. Volgens mij zijn die stukken links en rechts van die toten hosen gewoon leeg en hebben ze daar balkjes gezet, puur om aan te tonen dat je dus nog 2 headliners krijgt. Het zouden al 2 headliners moeten zijn met een exact even lange naam (niet in letters maar in lengte), om die toten hosen mooi in het midden te krijgen, aangezien al de rest perfect 'center lined' is. Dus tenzij er 2x Metallica staat, wat uberhaupt niet kan op een dubbel festival, kunnen we helemaal niks afleiden uit de affiche.
Reaction GIF by MOODMAN
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken