Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Als Graspop dan zo nodig Ozzy wil boeken, waarom dan niet gewoon als afsluiter van de andere stage op de zaterdag. Iedereen de Marquee (met Porcupine Tree?) in tijdens Ozzy en dan naar buiten komen tijdens Slipknot?
Dit zou dan ongeveer het beeld zijn bij Ozzy. Jij en ik aan de stage…

En Ozzy maar blijven roepen: “I can’t hear you Graspop!”
 

Bijlagen

  • A56606CB-EB40-40E2-BB6B-E9EAF7E12BE9.jpeg
    A56606CB-EB40-40E2-BB6B-E9EAF7E12BE9.jpeg
    62,8 KB · Weergaven: 13

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.081
8.204
Dit zou dan ongeveer het beeld zijn bij Ozzy. Jij en ik aan de stage…

En Ozzy maar blijven roepen: “I can’t hear you Graspop!”

Als Ozzy op de zaterdag erbij staat, is het waarschijnlijk halverwege de set naar huis weer voor mij, haha

Een zondagticket gaat er sowieso komen, maar we hebben hier nog wel Ghost, Nightwish, Metallica nodig om voor de combi te gaan. Of wat andere namen die het waard zijn, maar Ozzy zal helaas niet positief bijdragen na 2016 en 2018 :p
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik begrijp toch echt niet al die negativiteit rond Ozzy niet hoor.
Hij is wel één van de pioniers van ons geliefde genre.
Akkoord,hij is (ver) over zijn hoogtepunt heen,maar daarom altijd dat gebash op hem,nee dat gaat mijn petje te boven en irriteert me mateloos.
Vind wel dat er toch nog enig respect mag zijn naar hem toe.

Zou een combo zoals in 2019 Slipkno-Lamb Of God niet mogelijk zijn ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik heb inderdaad ook even een testje gedaan. Volgens mij zijn die stukken links en rechts van die toten hosen gewoon leeg en hebben ze daar balkjes gezet, puur om aan te tonen dat je dus nog 2 headliners krijgt. Het zouden al 2 headliners moeten zijn met een exact even lange naam (niet in letters maar in lengte), om die toten hosen mooi in het midden te krijgen, aangezien al de rest perfect 'center lined' is. Dus tenzij er 2x Metallica staat, wat uberhaupt niet kan op een dubbel festival, kunnen we helemaal niks afleiden uit de affiche.Bekijk bijlage 2931
Episode 1 Applause GIF by Friends
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Ik begrijp toch echt niet al die negativiteit rond Ozzy niet hoor.
Hij is wel één van de pioniers van ons geliefde genre.
Akkoord,hij is (ver) over zijn hoogtepunt heen,maar daarom altijd dat gebash op hem,nee dat gaat mijn petje te boven en irriteert me mateloos.
Vind wel dat er toch nog enig respect mag zijn naar hem toe.
Respect naar de beste man is er zeker en vast hoor. Alleen moet je ook durven/kunnen toegeven dat hij gewoon al een lange tijd een punt moest zetten achter z'n carrière. Dan ging dat respect zoveel groter zijn.
Dat hij nog een paar singles / albums maakt en op de wereld loslaat, ok. Maar als je geen deftige show meer kan neerzetten, dan is het hoogtijd om van je verdiende pensioen te genieten.

Nu ja, als hij wordt aangekondigd, sta ik ook gewoon weer tussen de meute hoor.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Als Ozzy op de zaterdag erbij staat, is het waarschijnlijk halverwege de set naar huis weer voor mij, haha

Een zondagticket gaat er sowieso komen, maar we hebben hier nog wel Ghost, Nightwish, Metallica nodig om voor de combi te gaan. Of wat andere namen die het waard zijn, maar Ozzy zal helaas niet positief bijdragen na 2016 en 2018 :p
Vergeet Metallica maar, die gaan naar Werchter boutique.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
ik zou dat eigenlijk best nog een coole show vinden, metallica met pink op vocals. geen idee als de mensen die al een kaartje hebben dat even leuk gaan vinden
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Ik keek net even wie Metallica zelf allemaal volgt op twitter. Bijna geen festivals buiten Rock am Ring, Download en Werchter boutique.
Doen ze dit al lang of ….?
Op Instagram volgen ze nog alle plaatsen van vorig jaar.

Maar: stel dat LN enkel liet weten dat het voor het weekend van 17 juni ging zijn. En het team van Metallica dus maar dacht dat het Boutique ging zijn... Terwijl het gewoon GMM is... 🤔
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
482
262
Is het eigenlijk zeker dat metallica uberhaubt eruopese festivals gaat doen volgende zomer? Want iedereen gaat daar precis maar van uit...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Is het eigenlijk zeker dat metallica uberhaubt eruopese festivals gaat doen volgende zomer? Want iedereen gaat daar precis maar van uit...
Sterke geruchten..

Maar je kan toch niet ontkennen dat dit allerminst zeer toevallig is. Op twitter volgt de pagina van Metallica slechts 33 anderen… B93CE428-F245-4947-920F-A873A3C3F77E.jpeg
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.274
1.348
Is het eigenlijk zeker dat metallica uberhaubt eruopese festivals gaat doen volgende zomer? Want iedereen gaat daar precis maar van uit...
Neen. Absoluut niet zeker. Is een sterk gerucht door het feit dat Download ze voor 2 shows op hun festival zou geboekt hebben. Maar of dat effectief klopt? Geen enkel idee.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
ofwel heeft werchter gewoon een extra boutique voor metallica ingevoerd he :(
Als er nog events bijkomen, dan krijgen die een aparte naam: Werchter Pop-Up, Rock Werchter Encore, etc. Die gaan dat niet gewoon Boutique 2 noemen.

Hier wordt trouwens echt wel veel te veel achter elk detail gezocht. Voor hetzelfde geld hebben ze ooit een gewoonte willen maken van het volgen van hun festivallocaties, om daar nooit mee door te zetten.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.788
2.515
Als er nog events bijkomen, dan krijgen die een aparte naam: Werchter Pop-Up, Rock Werchter Encore, etc. Die gaan dat niet gewoon Boutique 2 noemen.

Hier wordt trouwens echt wel veel te veel achter elk detail gezocht. Voor hetzelfde geld hebben ze ooit een gewoonte willen maken van het volgen van hun festivallocaties, om daar nooit mee door te zetten.
Kan, maar dan is het wel geheel toevallig dat RIP/RAR + Download er ook nog tussen staan.
Ze volgen "maar" 33 accounts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken