Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
587
Heb je het hierover? Heb even gegoogled. Was sneller dan tussen die 20 pagin's zoeken.

Graspop 2023 website hint op komst Slipknot | Festileaks.com

https://festileaks.com › Graspop 2023



20 uur geleden — Een aanpassing op de website van Graspop maakt de komst van Slipknot wel heel aannemelijk. Komen ze volgend jaar terug naar België?

Jep. Grappig wel, die lezen dus ook een hele dag mee met ons getater en gezoek.



“Oplettende fans stuiten vandaag op een nieuwtje op Graspop.be. De website beschikt over geschiedenispagina’s met alle line-ups van de afgelopen 25 edities. Op de pagina over Graspop 2019 ziet men iets opmerkelijks. De naam van Slipknot, die toen hoog op het affiche stond, is onderlijnd”
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

won666

Support act
17 mei 2019
1.195
1.252
Eigenlijk ben ik er al langer van overtuigd dat hier mensen posten zonder iets te verraden die van de GMM organisatie zijn. Bij deze: wie is de mol?
 
  • Haha
  • Wow
Waarderingen: Simoni en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Eigenlijk ben ik er al langer van overtuigd dat hier mensen posten zonder iets te verraden die van de GMM organisatie zijn. Bij deze: wie is de mol?
Dus we staan met de graspop organisatie op de foto bij de festileaks meeting? Wat een eer. :D haha
Ik ben de mol






niet
Misschien moeten we hier zoveel zeveren dat de organisatie het opgeeft en geen tijd heeft om mee te lezen.
Wacht... Ik heb ze door...
Het duurt altijd zo lang met het posten van de namen omdat ze zo druk bezig zijn met hier mee te lezen.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Screenshot_20221103-195333_Chrome.jpg

Apparently the shop is being updated right now. Last time I checked, the shop already wasn't available, but now there's a new error message popping up. Maybe we'll get some pre-sale info on monday?
 
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.837
Bekijk bijlage 2938

Apparently the shop is being updated right now. Last time I checked, the shop already wasn't available, but now there's a new error message popping up. Maybe we'll get some pre-sale info on monday?
The shop is for merchandise, not for tickets. And the new merchandise wont be released until just before the start of the festival. So I doubt this has something to do with the presale.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.837
Wat zouden jullie trouwens vinden van The Prodigy op Graspop? Denk dat ze voor Werchter gaan zijn als ze naar een Belgisch festival komen, maar wie weet. Als we met acts als Carpenter Brut en Electric Callboy toch danceacts met gitaren gaan overwegen, doe mij dan maar The Prodigy. Heerlijk jeugdsentiment en altijd een geweldige show. En 'kleine broertje' Pendulum heeft ook al met enige regelmaat gewerkt op metalfestivals.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: TNFke en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Wat zouden jullie trouwens vinden van The Prodigy op Graspop? Denk dat ze voor Werchter gaan zijn als ze naar een Belgisch festival komen, maar wie weet. Als we met acts als Carpenter Brut en Electric Callboy toch danceacts met gitaren gaan overwegen, doe mij dan maar The Prodigy. Heerlijk jeugdsentiment en altijd een geweldige show. En 'kleine broertje' Pendulum heeft ook al met enige regelmaat gewerkt op metalfestivals.
Als de bloody beetroots kan. Dan kan alles. Dit jaar heb ik ook een electronische act gezien tijdens amenra omdat ik amenra al 45634 keer heb gezien met getetter op de achtergrond helaas. Was ook wel zalig. Oh, the algorithm was ook wel leuk in't verleden. Bloody nog niet gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken